ok....Allan>JYDEN<Rusmann wrote:Jan Lohmann wrote:Jeg kan se på bilbookingen at den løse aftale fra onsdagens night ride om at overnatte i Sverige er aflyst, Jyden er passagerJais wrote:Hvem??Jan Lohmann wrote:Mødestedet i Sverige skal fastlægges, fordi det ser ud til at en del allerede, om lørdagen, kører til Rommelåsen for efterfølgende at overnatte i Sverige!!!
Nej vi er 4-5 stk. som kører til Rommelåsen lørdag, for efterfølgende at overnatte i Sverige.
Påske tur til SØDERÅSEN søndag d. 23/3-2008
Pt. 21 deltagere!! Det bliver stort… Se post 1 for opdateret info omkring mødestæder!
Last edited by Jais on 20 Mar 2008, 09:54, edited 1 time in total.
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Jeg er spændt på vejret, for jeg har lige læst nedenstående link på DR.
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/0 ... m?rss=true
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jan Lohmann wrote:Jeg er spændt på vejret, for jeg har lige læst nedenstående link på DR.

Har snakket med Lena... hun kan bytte bil, så har hun mulighed for en passager med cykel ekstra.... Så Cecilie kan ryge ind der...
Niels H...jeg "skal" med dig....hvor kører du fra...???
Nu ikke PIVE over vejret....det bliver kanont uanset hvad....bakkerne skal nok give varme...

Nu ikke PIVE over vejret....det bliver kanont uanset hvad....bakkerne skal nok give varme...

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
Kører fra Værløse. Hvad passer dig bedst?Diana wrote:Har snakket med Lena... hun kan bytte bil, så har hun mulighed for en passager med cykel ekstra.... Så Cecilie kan ryge ind der...![]()
Nu ikke PIVE over vejret....det bliver kanont uanset hvad....bakkerne skal nok give varme...![]()
Cykler du - eller hykler du
Hvis vejret er OK...Vild helst ikke cykle i den værste regn...INDEN Sverige...så kunne jeg cykle til Skovbrynet St. Det ved jeg jo helt 100 hvor ligger... ellers tager jeg Farum toget fra Valby til Værløse St.Niels Haslov wrote:Kører fra Værløse. Hvad passer dig bedst?
evt. mobil 20445514
Hvad tid?
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
Der er vist noget rep. af skinnerne til værløse. Ved ikke hvor ofte togene kører i påsken. Jan Lohman som bor i Farum - har vist anbefalet samlingssted i Birkerød. Kan du prøve at se på det, så kan vi ringe sammen i morgen.Diana wrote:Hvis vejret er OK...Vild helst ikke cykle i den værste regn...INDEN Sverige...så kunne jeg cykle til Skovbrynet St. Det ved jeg jo helt 100 hvor ligger... ellers tager jeg Farum toget fra Valby til Værløse St.Niels Haslov wrote:Kører fra Værløse. Hvad passer dig bedst?
evt. mobil 20445514
Hvad tid?
Hva' sir' du Klaus?
Cykler du - eller hykler du
SuperDiana wrote:Hvis vejret er OK...Vild helst ikke cykle i den værste regn...INDEN Sverige...så kunne jeg cykle til Skovbrynet St. Det ved jeg jo helt 100 hvor ligger... ellers tager jeg Farum toget fra Valby til Værløse St.Niels Haslov wrote:Kører fra Værløse. Hvad passer dig bedst?
evt. mobil 20445514
Hvad tid?

- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Tog til Farum.
Der kører tog, men ikke hele vejen, så man skal skifte til en bus et sted på midten og så med toget igen.
Det betyder 1) at man vel ikke kan ha' sin cykel med og 2) at der kan opstår yderligere forsinkeler end de 20 min som busturen varer.
Diana kender de problemer som kan opstå fra en tur i 2007 på vej til Hot Cuppen
)
Mit forslag er Birkerød som opsamlingspunkt i stedet for Værløse/Farum.
Der kører tog, men ikke hele vejen, så man skal skifte til en bus et sted på midten og så med toget igen.
Det betyder 1) at man vel ikke kan ha' sin cykel med og 2) at der kan opstår yderligere forsinkeler end de 20 min som busturen varer.
Diana kender de problemer som kan opstå fra en tur i 2007 på vej til Hot Cuppen

Mit forslag er Birkerød som opsamlingspunkt i stedet for Værløse/Farum.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Fino...
Ja glemte helt problematikken med Farum linjen i weekender.... og hold da op sikke en tur til Hotcuppen....der var omklædning i toget og kørte så flyvende start fra Lohmann´s bil..
vi ses i Birkerød...
Ja glemte helt problematikken med Farum linjen i weekender.... og hold da op sikke en tur til Hotcuppen....der var omklædning i toget og kørte så flyvende start fra Lohmann´s bil..

vi ses i Birkerød...

- Christian Andersen
- Yndlingsfarve: Grøn
Jeg bliver nød til at melde afbud..
Var ude på en lang træningstur og overbelastede vist mit ene knæ! Har haft problemer med det før så jeg må vist bare holde benene lidt i ro..
Øv for det bliver sikkert en fed tur.. Men rigtig god tur til jer andre!!
God påske.. Christian

Øv for det bliver sikkert en fed tur.. Men rigtig god tur til jer andre!!
God påske.. Christian
Nu med GF - SuperCaliber.!!!