Nightride den 16/1 kl. 18.00 ved Skovbrynet Station

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Tak for en hyggelig tur i dejligt vejr. Det var 7 grader, men jeg havde for meget tøj på selvom jeg havde ladet det meste af det sædvanlige overtøj blive hjemme.

Det blev til 28 km. 11 m/k'er gennemført medens 2 m/k desværre måtte udgå under vejs pga. lygteproblemer.

Håber vi ses igen næste onsdag :?:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Er der flere kager? ;)
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

kom ikke da jeg var ude at køre gocart med datteren..... må indrømme at jeg nok ikke overhovedet dukker op til nogle nightride, det passer bare meget dårligt i min dagligdag, og så foretrækker jeg noget lys. Det er altså IKKE fordi jeg vil undgå jeres gode selskab - bare lige så det er på plads :wink: .. venter på lidt bedre vejr.
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Er der flere kager? ;)
Da jeg forlod kagerne, var der flere... fik 1½ og de var super kanon gode...

43 km og retur med S-toget.... Tak for en super god tur på Jydens MX...og tak til Jan for disse lækre kager...det var lige på sin rette plads efter disse mudder strabadser....

Sharken blev vasket på tanken og hænger skinnende på væggen....

Har fri kl. 16 stykker næste onsdag...og håber på en fremvisning af Nightride ruten...måske kommer jeg ikke til tiden....men kommer :wink: , til kagen... :wink:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
John Bo Christensen
Fås den i carbon?

Post by John Bo Christensen »

Tak for i aften. Var ikke helt på toppen men afslutningen var det hele værd.

Kent: Hvis du bruger mellemledning fra batteriet kan du måske bruge det samme trick som mig. Jeg har ikke haft lysudfald siden jeg fiksede ledningen. Jeg hjælper gerne ....

Mvh John.
We apologize for the inconvenience.
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

John Bo Christensen wrote:Tak for i aften. Var ikke helt på toppen men afslutningen var det hele værd.

Kent: Hvis du bruger mellemledning fra batteriet kan du måske bruge det samme trick som mig. Jeg har ikke haft lysudfald siden jeg fiksede ledningen. Jeg hjælper gerne ....

Mvh John.
Tak John. Det har nu vist sig at det ikke kun var stikket, men også kontakten, så nu er hele lygten skiftet ud med en ny, som snart skal afprøves. Kommer jeg til at savne hver 10. minut pludselig at køre i total mørke i en skov - nope :D
Nu kan det da kun gå fremad....
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Tak John. Det har nu vist sig at det ikke kun var stikket, men også kontakten, så nu er hele lygten skiftet ud med en ny, som snart skal afprøves. Kommer jeg til at savne hver 10. minut pludselig at køre i total mørke i en skov - nope :D[/quote]

Er det stadig en Sigma?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Ja tak for endnu en super aften. Den bedste aften endnu med godt hjemmebag fra fru Lohmann. Hmmm mums de var gode :wink:
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Jan Lohmann wrote:Tak John. Det har nu vist sig at det ikke kun var stikket, men også kontakten, så nu er hele lygten skiftet ud med en ny, som snart skal afprøves. Kommer jeg til at savne hver 10. minut pludselig at køre i total mørke i en skov - nope :D
Er det stadig en Sigma?[/quote]

Jep - det er bare en ny Sigma Power Led.
Nu kan det da kun gå fremad....
Post Reply