Ja det er tø, men det forsvinder jo ikke, og skal ikke ned på asfalten igen, og jeg gider ikke bare trille rundt.Charlotte vM wrote:Arrj Morten, det er tøvejr nu! Den lille smule sne er da væk til i morgen...
Slush afd. 4. den 6/1 - nyt og anderledes.
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer
- Palle 'PS' Madsen
- Cykelmyg
Kom nu Morten..... vi føntørrer ruten for dig inden start...
Desuden hedder det jo slush, så man kan jo aldrig regne med at køre ligeså stærkt som om sommeren. Bare tænk på hvor mange gange I har trukket afsted i enten sne eller mudder.....
Det slipper I for idag!
Ses!

Desuden hedder det jo slush, så man kan jo aldrig regne med at køre ligeså stærkt som om sommeren. Bare tænk på hvor mange gange I har trukket afsted i enten sne eller mudder.....
Det slipper I for idag!
Ses!

Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Kommer der igen en afdeling i Slush eller Dust der minder om den idag, bliver det uden mig. Den form for landevejs MTB er ikke noget jeg gider at smadre knæ og arme på. Efter jeg lagde mig ned i Øksne hallen på første omgang, trillede jeg resten af timen for at få tiden til at gå. Det kan godt være at det var tilskuer venligt, men MTB var det ikke.
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
Tak for i dag. Det var sgu en både sjov og FED rute DMK havde fået strikket sammen. Lidt flere trapper og forhindringer kunne være sjovt, men det har vist været et stort arbejde allerede som det var.
Nul styrt her - selv om jeg blev lidt overmodig på de små stejle forhindringer og på et tidspunkt bare kørte til på en af dem. Resultatet var at jeg fløj, så jeg måtte langt bag sadlen og helt ned på baghjulet og sidde. Alligevel landede jeg på forhjulet og bagenden lod sig kun lige akkurat overtale til at komme den rigtige vej ned.
Torsten lå låge bag mig og fik dermed fornøjelsen af hele "opvisningen"
Nul styrt her - selv om jeg blev lidt overmodig på de små stejle forhindringer og på et tidspunkt bare kørte til på en af dem. Resultatet var at jeg fløj, så jeg måtte langt bag sadlen og helt ned på baghjulet og sidde. Alligevel landede jeg på forhjulet og bagenden lod sig kun lige akkurat overtale til at komme den rigtige vej ned.

Hold da kæft. Sikke et løb. Efter at have kørt rundt på første omgang, og hørt hvor meget folk slog sig, hver gang de ramte enten fliser, beton eller asfalt, så gik luften lidt af min ballon. Nede i P-kælderen var det bare med at køre med bremsen trukket, for at diamant benene ikke skulle tvinge cyklen op i så høj fart, at man lige lavede en styrter.
Jeg så en stakkels gut i P-kælderen, der faldt lige i svinget hvir vi kørte ned. Han kurede lige ind i en parkeret bil. Hold kæft hvor han slog sig. Og ned af trappen kunne jeg også høre en uheldig sjæl, der kom lige efter mig, der skreg "av av av av av av".
Generelt synes jeg, der var mange "fælder", hvor man hver omgang så folk, der smed sig. De første paller i Øksnehallen måtte jeg stå af og gå henover på tre omgange, fordi der lå en og rodede rundt på dem. Gad vide, hvor sjovt de synes det løb var?
Jeg synes personligt, at det var sjovt, men ikke _så_ sjovt, at jeg ville gøre det igen. Måske skulle man overveje at lave et særskilt løb - uden for Slush-regi - så folk uden "beton tendenser" kan blive hjemme, uden at rasle ned i klassementet. Men hvis nu, at det havde været tørvejr, så havde det faktisk ikke været så glat. Men det kan man jo ikke gardere sig imod.
Og René forhindrede på groveste vis, at jeg kom før ham. Jeg håber, Events4u griber ind mod den slags ufine metoder.
Men stor tak til DMK for et flot arrangement. Det har været et stort arbejde for dem.
Jeg så en stakkels gut i P-kælderen, der faldt lige i svinget hvir vi kørte ned. Han kurede lige ind i en parkeret bil. Hold kæft hvor han slog sig. Og ned af trappen kunne jeg også høre en uheldig sjæl, der kom lige efter mig, der skreg "av av av av av av".

Jeg synes personligt, at det var sjovt, men ikke _så_ sjovt, at jeg ville gøre det igen. Måske skulle man overveje at lave et særskilt løb - uden for Slush-regi - så folk uden "beton tendenser" kan blive hjemme, uden at rasle ned i klassementet. Men hvis nu, at det havde været tørvejr, så havde det faktisk ikke været så glat. Men det kan man jo ikke gardere sig imod.
Og René forhindrede på groveste vis, at jeg kom før ham. Jeg håber, Events4u griber ind mod den slags ufine metoder.

Men stor tak til DMK for et flot arrangement. Det har været et stort arbejde for dem.
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Fint arrangement DMK havde fået skruet sammen i dag. Som et sjovt indslag og til afveksling fra normale MTB løb synes jeg faktisk, at det holdt som koncept. Efter et par omgange kunne man overhale og give den gas og så ellers håbe på ikke at styrte alt for alvorligt.
Så tak for endnu en hyggelig dag!!
Så tak for endnu en hyggelig dag!!

Nu kan det da kun gå fremad....
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Tak til Bo Vestergård og DMK for dette event af en DustCup. Jeg er spændt på hvad der kommer af pressedækning.
I skal ha' for den store indsats som iI har lagt i arrangementet.
Jeg syntes at det var et sjovt løb, måske fordi det passede mig fint, men jeg er glad for at jeg ikke kom til skade,. for som vi så det undervejs rundt, så var det ikke var helt ufarligt.
Jeg er glad for at jeg var med, med dårligt knæ og det hele, for det var et event, men næste gang så tror jeg at jeg springer over, netop for at undgå at komme på skadelisten.
I skal ha' for den store indsats som iI har lagt i arrangementet.
Jeg syntes at det var et sjovt løb, måske fordi det passede mig fint, men jeg er glad for at jeg ikke kom til skade,. for som vi så det undervejs rundt, så var det ikke var helt ufarligt.
Jeg er glad for at jeg var med, med dårligt knæ og det hele, for det var et event, men næste gang så tror jeg at jeg springer over, netop for at undgå at komme på skadelisten.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
-
- Helt uden puls...
AAAAAGHHH!!!¤#"&
%#£ Pi..og Lor...,
Bo fik åbenbart ikke startet mit Hanycam
Såeehh.. ingen video..
Nå men tak for i dag
det var sg sjov
, og spændene
godt jeg ikke røg på rø.. og albuer.. tror dem der gjorde slog sig
der var en der parkerede sit hoved lige ind i stolpen mellem dørene efter trappen
, han var dog hurtigt oppe igen, men havde vidst slået sig en del 
Tak til Bo for at vente på mig på målstregen
Vi ses Lørdag!!

Bo fik åbenbart ikke startet mit Hanycam

Såeehh.. ingen video..

Nå men tak for i dag

der var en der parkerede sit hoved lige ind i stolpen mellem dørene efter trappen

Tak til Bo for at vente på mig på målstregen

Vi ses Lørdag!!

Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
Enig - jeg havde valgt tilskuer rollen, da jeg ikke havde mod på asfalteksem. Jeg så rigtig mange styrt, og var godt tilfreds med ikke at skulle køre ruten.Carsten Graff wrote:Kommer der igen en afdeling i Slush eller Dust der minder om den idag, bliver det uden mig. Den form for landevejs MTB er ikke noget jeg gider at smadre knæ og arme på. Efter jeg lagde mig ned i Øksne hallen på første omgang, trillede jeg resten af timen for at få tiden til at gå. Det kan godt være at det var tilskuer venligt, men MTB var det ikke.
Jeg synes ideen er sjov, men burde være afholdt som "enkelstartsløb", som det niteride der er arrangeret til d. 26.1..., så kan folk selv vælge. Lidt surt at skulle fravælge en afdeling p.g.a. BETON.
Cykler du - eller hykler du
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Jeg synes at det var et meget sjovt koncept - hvis bare man kunne slippe for de der lange lige stykker nede ved Inco; uff, jeg fik tunge ben!
Det er ærgeligt med alle dem der er styrtet, jeg sneglede mig rundt nede i p-kælderen og inde i Øksnehallen, da der hver gang man kom forbi lå nogle og rodede! - Det skulle jeg ikke nyde noget af!
Det var super hygeligt at være med ude at trille igen; jeg håber at der ikke går lige så lang tid, før jeg igen kommer med ud...
Det er ærgeligt med alle dem der er styrtet, jeg sneglede mig rundt nede i p-kælderen og inde i Øksnehallen, da der hver gang man kom forbi lå nogle og rodede! - Det skulle jeg ikke nyde noget af!

Det var super hygeligt at være med ude at trille igen; jeg håber at der ikke går lige så lang tid, før jeg igen kommer med ud...

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
Var det en svær forhindring, Jais? Eller nyder du bare udsigten
http://www.s-svendsen.dk/mtb/UrbanSlush ... 5352xr.htm

http://www.s-svendsen.dk/mtb/UrbanSlush ... 5352xr.htm
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Fin tur idag. Jeg var noget bekymret efter opvarmningen og havde set adskillige der var nede og bide i asfalten, så jeg besluttede at lægge konservativt ud og så ellers se hvordan det ville gå. Det var nu alligevel meget sjovt og skidt med at Rene og Bo slog mig med 20 sek når nu det var mig der kom hjem med en Polar CS400

Gid det snart var maj...!
-
- Helt uden puls...