Prøver igen næste gang. God tur yil jer andre Nigth Ridere
Henrik
Ja, det er det faktisk. Lyset slukkes pludselig og så kan jeg ikke tænde den igen med det samme men efter lidt tid kan den tændes igen. Virkelig mærkeligt...John Bo Christensen wrote:Er det en Sigma?Kent wrote:Sikke en skam Henrik.... så fik jeg da trænet mere end dig, for min lampe satte først ud efter 500 meter i skoven. Det mest irriterende er, at nu duer lampen igen og jeg aner ikke, hvorfor den ikke virkede.....bugger
Jeg havde det samme problem med min. På min skyltes det en dårlig forbindelse i mellemledningen op til hjælmen. Jeg har løst det ved at lodde et stykke ekstra ledning mellem batteriet og stikket så den kan nå uden mellemledning. Det virker fint.Kent wrote:Ja, det er det faktisk. Lyset slukkes pludselig og så kan jeg ikke tænde den igen med det samme men efter lidt tid kan den tændes igen. Virkelig mærkeligt...John Bo Christensen wrote:Er det en Sigma?Kent wrote:Sikke en skam Henrik.... så fik jeg da trænet mere end dig, for min lampe satte først ud efter 500 meter i skoven. Det mest irriterende er, at nu duer lampen igen og jeg aner ikke, hvorfor den ikke virkede.....bugger