Dustcup Finalen Høgsbjerg 22. sep. 2007 kl. 11:00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

nej havde jeg ikke set, og tak for det.

alt jeg så/ser er "Sted: Høgsbjerg", men nu burde der være en chance for jeg er der inden start.... damit....
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Sikke en dag og sikke et sted for det afsluttende løb og grillparty. En stor tak til DMK!

Og tænk hele 2 Hustlere på Podiet i den samlede cup. Et stort til Lykke til Hanne!

Og en special tak til de mange supportere lang ruten. Jeg ved ikke om det hjælper, men det er mere end bare hyggeligt specielt når I også får vildt fremmede med på spøgen :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Tak for i dag... Pyhhhhaaa en tur,.. Tak til Henrik og Flemming for kampen.. Og tak til alle dem det heppede....

Vi ses senere
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Tak for første del. Det var min debut på Høgsbjerg og den havde da sine gode (og stejle) sider - altid sjovt at prøve en ny rute. Tak for de opmuntrende ord ude på ruten. Glæder mig til at se Skakke's billede af mit første styrt :lol:
RENE :Der Alte:
Helt uden puls...

Post by RENE :Der Alte: »

Ja tak til alle for muntre bemærkninger og heppen på ruten 8) 8)
desværre skal jeg allerede tilbage til Oslo i morgen, så jeg ka ikke deltage i aftenens party :cry: :cry:
Må i alle blive stive og fortælle løgnehistorier og alt muligt :lol: :lol:
GO FEST :party:
vi ses til Slush
Rene fra Køge
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Ja - stort tillykke til JAN LOHMANN.. tænk at få en samlet andenplads i Dust og en førsteplads i Hot.. Du kan virkelig være stolt af dig selv :)

Tak til alle jer der igennem hele dusten har heppet, opmuntret og givet jeres opbakning.. Jeg er så stolt over at være hustler

At blive 3'er samlet i dag, var lidt uventet, fordi jeg grundet stadig dårlige knæ ikke kunne køre løbet.. Men så er glæden jo bare det større når det hele så alligevel lykkedes :).. Endnu et mål i 2007 er blevet indfriet :)

Kh
Hanne
Last edited by Hanne on 23 Sep 2007, 11:06, edited 1 time in total.
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Vi bliver 4. bedste klub i holdkonkurrencen erfter.

1. Nsc
2. DMK
3. HMTBK
4. Hustlerne

Vi slog nemlig i dag Cyclomania med 40 point, så vi nappede de 7 vi var efter :)

Flot resultat af blive 4. bedste klub 2 år i træk, sku ikke tosset med de storklubber med elitesatsninger, landsholdryttere osv osv de andre har!

Tak til alle de grønne, en fornøjelse! Til næste år vil jeg (igen) skrebe point sammen, tror ikke jeg har været til nogen hjælp i år....
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Kanondag, godt vejr så familien gad at komme. Børnene var dog lidt skuffet over jeg ikke var blandt de første ja, jeg var enddag langt bag de første (det kan så være at konen giver mig lov til at træne noget mere). Jais, hvor fik du de kræfter fra på den sidste tur. Jeg var helt sikker på at jeg efter starten på 3. omgang havde set dig for sidste gang. Især efter alle de undskyldninger du kom med omkring hvorfor det gik så langsomt (og jeg som ingen undskyldninger havde og alligevel var død træt). Og så pludselig som trold op af en æske lige før døds-nedkørslen, som jeg lige skulle passe på efter mit tidligere styrt, så kom en grøn djævel og tog mig op af den lille bakke :evil: Der er sku godt gået. Og begyndte du at ligge dig i læ efter profferne. Det var så det sidste jeg så til dig :(
Jeg var ellers godt gal i mål. Nu giver man altid plads til dem der kommer og overhaler, og hvad får man så igen. Intet :evil: Fra toppen ned til mål måtte jeg ligge lige i halen af en NSC rytter der løb ned af bakke (han havde defekt) og selvfølgelig løb han lige midt på sporet og selvom jeg et par gange kom med en høflig amnodning om at flytte sig skete der intet. Tak for det :(
Endelig tak for alle heppene. Glæder mig til at se nogler billeder.
God fest.
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Ja tak for en dejlig dag. Den kunne vist ikke blive bedre med de vejrudsigter og så en forrygende løb med sol og 20 grader og så en afslutning med grill og gode premier :D

Det var en lækker rute med gode stigninger, nedkørsler og en række numseryster marker :lol:

Jeg lagde godt mærke til alle vores heppere på ruten men hørte dem ikke. Dette skyldes selvfølgelig min egen skyld, nemlig at jeg endnu ikke har fået mig noget Hustler tøj.
Som jer andre vil jeg selvfølgelig også gerne bæres frem af heppekor m.m. så hvis der er en venlig sjæl der kan guide mig til stedet hvor jeg kan købe noget grønt tøj ville jeg blive glad :)

Henrik
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Johannesson wrote:............Som jer andre vil jeg selvfølgelig også gerne bæres frem af heppekor m.m. så hvis der er en venlig sjæl der kan guide mig til stedet hvor jeg kan købe noget grønt tøj ville jeg blive glad :) Henrik
Henrik skriv en mail til Dan og se hvad der er på lager. Hvis intet så er der en chance om små 2 måneder når næste indkøb kommer til landet!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Henrik, Hustler tøjet er jo fantastisk populært...så alt er midlertidigt udsolgt. Vi er leveringsdygtig igen om ca 4 uger.
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Hej Dan

Ja det ser også flot ud i Skoven :) Hvor kan jeg se noget om typer/design, priser m.m. og er det dig jeg skriver til ved en bestilling ??

Henrik
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Tillykke til Hanne og Jan. Godt gået. =D>

Tak til alle jer som heppede langs ruten, det gir sgu lige et godt boost til at komme videre på. :P
Havde lidt en møjdag lørdag, hvor mekanikken ikke ville som jeg. :evil: Benerne var ellers nogenlunde kørende.
Håber på at få trænet tilstrækkeligt igennem vinteren til at kunne presse Hustler banden med Bo, Peter, Rene og Morten lidt mere til næste års Dust. Glæder mig allerede.
Mht til Slush så bliver det vist lidt ad hoc.
8)
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Post Reply