Det var ENDELIG lækkert vejr, så jeg glædede mig lidt. Jeg er ved at lægge DM formen, det kan ikke tage mere end 2-3 uger at opbygge

- så egentlig deltog jeg bare for at få lidt løbs træning.
Jeg havde sammen med Klaus S. og DMK smug-trænet på ruten torsdag, og vi havde også været til 2timrs spin fredag, samtidig med at jeg cykler til arbejde, så hele lørdagen var jeg totalt bustet, og sov 3timer til middag, så endelig var jeg udvilet til søndag, men jeg var lidt spændt på at benene var helt oppe på dupperne, da den 2timers spinning var pænt hård.
Jeg var lidt sent på den og ankom først 12:45, så jeg nåede kun lige 2 bakker før start. Bortset fra den lidt sene ankomst var mine forberedelser i top, så jeg håbede på et godt løb.
Jeg startede idag i box 2 (DCU veteran), og starten gik rimeligt roligt..så roligt at jeg på et tidspunkt overvejede om jeg skulle kører i front bare for sjov ! Men ok, efter grusstykket kunne jeg ikke mere følge front gruppen, for der indhentede lungekapaciteten mig..... ja eller også benkapaciteten..
Løbet gik alt i alt ret godt, kun et enkelt teknisk problem med kæden, der satte mig 10-20sek tilbage. På anden omgang overhalede Preben Thams, og desværre hentede jeg ham ikke igen, jeg følte jeg havde lagt lidt for hårdt ud, og måtte nu slide og lide ret meget i det på 2 omgang.
Kort herefter passerede svenske Åsa mig. Det har jeg jo prøvet før (2-3 gange), så selvom hun fik et hul på et par hundrede meter, var jeg sikker på at hente hende efter 1 omgeng eller 2. Så da jeg passerede Sandra, prøvede jeg at opmuntre hende til at hængte sig på, så vi sammen kunne hente Åsa, men Sandra faldt dog fra igen. Til gengæld faldt jeg i selvskab med Jørgen Fasting/NCK, og vi skiftedes lidt til at angribe og fik begge lavet og lukket huller mange gange. Vi havde en go dyst, og fik også selvskab af en vejle rytter, som også forsøgte at stikke på grusstykken, men jeg fik dog hægtet mig på, og fik derved hentet Åsa igen på 3 omgang - det kostede dog lidt kræfter. Her fik vi sat Jørgen med et pænt hul, men han kom igen senere.
Jørgen og jeg fulgtes igen ad sammen med en DMK'er, og selvom jeg forsøgte at udnytte mine strærke og Jørgens svage sider, kom jeg kun ind med et lille hul før ham på 4 omgang i tiden 1:28:30, han havde på forhånd sagt at han ikke ville tage en omgang mere, og selvom jeg var lidt træt ved tanken gik jeg ud på den næste omgang, og den var ikke så slem igen. Selvom det ikke gik helt så køndt op ad bakkerne, fik jeg slået et stort hul til både Åsa og DMK'eren (kan ik huske hvem det var). Jeg kom så ind i tiden 1:42, så det var en længere tur idag.
På 3 omgang fik mit horn fat i minestrimmelen på den stejeleste nedkørsel, og jeg måtte stoppe
før styret blev hevet væk under mig..
lidt kritisk at stoppe midt på bakken, så jeg råbte at de andre skulle vente, hvilket de vist også gjorde - gad ikke at få en rytter i nakken med 50km/t...
Tak til DMK for et godt løb, og for at have brugt leen så man kunne se ruten (der var pænt til groet i torsdags).
sengetid nu...
Og så må jeg hellere chekke hvad nummer jeg blev i morgen