Søndag 29-7

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Søndag 29-7

Post by Per Olsson »

Er der nogle der skal ud en tur i morgen. så er jeg frisk..
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Har ikke rørt cyklen i en uge så jeg kører fra Farum enten på racer eller MTB kl 0845. Hvad det bliver afhænger i den sidste ende af vejret.

Er der nogen som har været på Ugandavej?? Næste uges lokalitet for Dustcuppen! Kan ruten overhovedet køres for mudder?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jan Lohmann wrote:Har ikke rørt cyklen i en uge så jeg kører fra Farum enten på racer eller MTB kl 0845. Hvad det bliver afhænger i den sidste ende af vejret.

Er der nogen som har været på Ugandavej?? Næste uges lokalitet for Dustcuppen! Kan ruten overhovedet køres for mudder?
Jeg kan lige tjekke den i morgen , jeg bor jo 200 meter fra ruten , men den er helt sikkert total muderet , den har ikke været til at køre på den sidste måned.
Mht. tur i morgen , så er jeg på skal vi tage raceren , jeg gider ikke mudder. Jeg kan være på P.pladsen helmsvej kl 9.
Last edited by Per Olsson on 28 Jul 2007, 21:46, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Jeg kører i morgen tidlig fra bryggen af senest kl 7.30, så er jeg nok ved helmsvej omkring kl 8.05, derfra vil jeg køre 1½ times tid i skoven. helst i nørreskoven og storskoven... det tror jeg nok det hedder ihvertfald. Der er mindst mudder og flest bakker.. Per vi kan jo følges på cyklen deropaf, hvis du altså vil køre lidt bakke intervaller, eller er det for tidligt.. :) 8)
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Martin wrote:Jeg kører i morgen tidlig fra bryggen af senest kl 7.30, så er jeg nok ved helmsvej omkring kl 8.05, derfra vil jeg køre 1½ times tid i skoven. helst i nørreskoven og storskoven... det tror jeg nok det hedder ihvertfald. Der er mindst mudder og flest bakker.. Per vi kan jo følges på cyklen deropaf, hvis du altså vil køre lidt bakke intervaller, eller er det for tidligt.. :) 8)
Hey Martin min mtb'er skal have nye bremser/klodser jeg har ødelagt bagbremsen , så jeg bliver nød til at køre på raceren i morgen.
Per
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Jeg kan ikke love noget, men vil prøve at være ved p-pladsen kl. 8.05 til lidt morgen-ræs. Men vent ikke. Hvis det t..... ned trækker sengen nok for meget :D
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

ville gerne, men den står på svømning m. børn, i næste uge er jeg frisk på meget mere træning
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Go' morgen.

Hvis du kommer på raceren Per så bliver det racer ellers så ta'r jeg MTB'en med de andre.

KL. 0900!
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

AFBUD!!!

Post by Jan Lohmann »

Måske en ny 'Kylling', men det regner nu i Farum og himlen er sort!! ;-((

Det betyder at jeg allerede nu melder afbrud. Håber ikke at det er for sent?
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Det er ok , vi finder bare en anden dag. :wink:
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Jeg tror at det var godt at vi blev hjemme. Cyklen var endda pumpet. Det regner nu i tove netop nu ;-((
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Jeg ser desværre første dette indlæg nu. Det kunne have været godt med selskab.
Har kørt 90 km på racer her til formiddag uden regn men med en del vind. Fin tur her fra Albertslund til Roskilde, Abbetved bakkerne, Hvalsø, Lejre og hjem igen.
Jeg er klar på MTB tur igen, når min CUBE har fået lavet gaflen.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Jeg håber at I andre kom ud og cykle??

Da kl. var 1130 var det så tørt at det var tid at få raceren ud af 'stalden'. det blev til en hård tur rundt over alle bakkerne omkring Farum, Slagslunde, Burre sø, Uvelse og Ganløse.

Men fornemmer tydeligt at Tyren må være lige om hjørnet for der var en hektisk træningsaktivitet.
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Nå men jeg fik lavet i haven isteddet for , det har været fint vejr har på Øen. Det bliver nok en kajak tur til aften :wink:
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

jamen jeg havde skam en fin morgentur, der var ingen hustlere der dukkede op, men så trillede jeg lidt med 2 gutter der også skulle ud og race.. super fede gutter, har sagt til dem at de må se at blive hustlere..
Post Reply