Tur torsdag 19 juli kl 18 - TOPPEN AF GEELS BAKKE

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Tur torsdag 19 juli kl 18 - TOPPEN AF GEELS BAKKE

Post by Peter Christensen »

Jeg regner med at køre en tur i GEELS SKOV kl 18 måske med en afstikker til kirkeskoven. Det bliver i et frisk tempo uden alt for mange pauser for at få lidt tempo i benene. Hvis der er nogen der har lyst at deltage er i velkomne.

HVIS NOGLE ER I TVIVL SÅ REGNER JEG MED AT MØDE PÅ TOPPEN AF GEELS BAKKE.
Last edited by Peter Christensen on 19 Jul 2007, 14:38, edited 1 time in total.
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Hvis jeg kan nå det kommer jeg forbi
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Lyder ellers fristende med en tur på fuld damp...men men cyklen er aflevet til NC for servicering, og ferien står for døren, så I må have en god tur. Geels skov er bare for fed 8)
Cykler du - eller hykler du
Henrik Nielsen
1 omgang efter

Post by Henrik Nielsen »

Hvis jeg kan nå det ....... :wink: .
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Er i Århus, men skal jo også hvile ben til i næste uge :D

OT: Peter, du skal da snart have en nyt bilelde i grønt? Den er jo en skandale at se på ;)
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Kan ikke nå det, da jeg skal storshoppe til Polensturen idag ... Men jeg ønsker jer en god tur - ser ud som om vejret holder tørt..

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Er i Århus, men skal jo også hvile ben til i næste uge :D

OT: Peter, du skal da snart have en nyt bilelde i grønt? Den er jo en skandale at se på ;)
Ved det godt. Må få taget mig sammen. Det er efterhånden et par år gammelt - taget på vej op af Højbjerg :D til mit andet eller tredie MTB løb
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Re: Tur torsdag 19 juli kl 18 - TOPPEN AF GEELS BAKKE

Post by Jan Lohmann »

Peter Christensen wrote:Jeg regner med at køre en tur i GEELS SKOV kl 18 måske med en afstikker til kirkeskoven. Det bliver i et frisk tempo uden alt for mange pauser for at få lidt tempo i benene. Hvis der er nogen der har lyst at deltage er i velkomne.

HVIS NOGLE ER I TVIVL SÅ REGNER JEG MED AT MØDE PÅ TOPPEN AF GEELS BAKKE.
Invitationen tiltaler mig, men jeg kan desværre deltage, men ha' en rigtig god tur.

Efter min dag idag, kunne jeg ellers godt ha' haft brug for at få blæst hjernen ud.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Netop hjemkommet efter en fin tur i Geels sammen med Dan (senere kendt som Defekt Dan :wink: ). Vi var en tur rundt på DustCup ruten men en defekt body og en knækket eger satte en stopper for turen for Dan efter en runde. Men som Dan så klogt konstaterede "hellere her end i Polen". Jeg tog en runde mere og ramlede så ind i Diana og JL der var ved at pudse de sidste tekniske detaljer af med slæbetovet (eller hvad sådan en anordning hedder). Måske skal Hanne også have en med så hun kan slæbe J-Lo over de værste stigninger :lol:

God tur til jer alle i Polen og må vejrguderne være med jer.
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Var ude og løbe en tur...er bare ikke lige så fedt som en tur på geden. Kan godt være lidt misundelig på jeres tur...bortset fra Dans defekter, men godt at det kan blive fikset her fremfor at stå på toppen af Polski-bjerg.
Cykler du - eller hykler du
Post Reply