Dust 4 søndag den 3. juni..vejret ser lovende ud...SES vi?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

Hvornår er der sidste tilmelding?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Flemming Elhøj wrote:Hvornår er der sidste tilmelding?
I dag (Fredag) 22.00

Jeg håber at I kommer tidligt søndag? Ved løbet er 13.00, men vi har telt og bannere med, og vejret bliver godt = hyggelig lejr.

Indskrivning fra 9.00, de unge kører kl. 11.00.

Der er en masse action, kom derfor i god tid, og hyg med din klub!
Kenneth Skafte
Helt uden hænder!

Post by Kenneth Skafte »

Kommer også...

Og regner med at Christian H. er fit for fight også (ikke at jeg selv er det 8) )
29 tommer og IKKE mindre!
Niklas Freydberg
Cykelmyg

Post by Niklas Freydberg »

Hvor er det henne?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

www.dustcup.dk :)

Det hvide spor
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Jeg er forvirret. Hvor mødes vi?? Nord eller syd for??????

Jeg har bannere samt stænger, burde ta' leje ;-)

Har lige været ud for at prøve håndled og Jakob cykel som har andre gear. Der var vådt ude, så jeg tror at det bliver mudderdæk i morgen søndag!

Vi ses.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Vi mødes samme sted som i mandags, det er lige ved målområdet, så slipper vi for at køre på sporet til start, det kan vi heller ikke da vi har grej med (Telt / bannere) - så står bilen der også når vi skal hjem :)
Lasse Sundahl
Ny på Hustleren

Frisk rapport fra sporet

Post by Lasse Sundahl »

Jeg vil ikke anbefale mudderdæk til løbet i morgen. Har lige været ude at trille (dvs. min søn på 2 år trillede på sin løbecykel med slickdæk) den del af sporet, som plejer at være mest mudret. Og jeg blev behageligt overrasket. Jeg er sikker på at alle væsentlige stigninger kan køres på dæk a la Raching Ralph.

Nu har jeg ikke så mange betegnelser for mudder, som Smilla har for sne, men hvor der er mudder tilbage på sproret, har det for det meste den her faste konsistens - stadiet lige før det bliver til grimme spor på langs, som man altid falder i.

Der er dog enkelte mindre mudderhuller strategiske steder fx i nogle sving, så hvis man vil sikre sig afsæt her, kan det være en god ide med lidt knopper bagpå a la Nobby Nick. (Jeg kører altid med NN foran på singletrack). Der er også et par nedkørsler, hvor jeg godt kan li' at ha' lidt greb på baghjulet. Men mudderdæk vil ikke være en fordel i morgen - tværtimod. Med mindre det begynder at regne....

I øvrigt er det hvide spor ikke altid vådt - der har lige været et par skønne uger, hvor det var knas tørt. På disse dage tror jeg ikke, at der findes en bedre MTB-rute på Sjælland. Men i fedtet fører er den temmelig tung...

Mange hilsner og god vind i morgen (I fik jo klø sidst :wink:)

Vi ses
Hvalsø MTB
Hanne
Med nyvasket cykel

Re: Frisk rapport fra sporet

Post by Hanne »

Tusinde tak for en super beskrivelse - det minimerer jo risikoen for at tage forkerte dæk på til i morgen :)

Vi ses - det bliver en stor oplevelse

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Lasse Sundahl
Ny på Hustleren

Post by Lasse Sundahl »

Det var så lidt! Pas i øvrigt på skovflåterne - de er aggressive i øjeblikket.

Lasse
Hvalsø MTB
RENE :Der Alte:
Helt uden puls...

Post by RENE :Der Alte: »

jeg kommer :lol:
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
Viggo
Helt uden hænder!

Re: Frisk rapport fra sporet

Post by Viggo »

Lasse Sundahl wrote:Jeg vil ikke anbefale mudderdæk til løbet i morgen. Har lige været ude at trille (dvs. min søn på 2 år trillede på sin løbecykel med slickdæk) den del af sporet, som plejer at være mest mudret. Og jeg blev behageligt overrasket. Jeg er sikker på at alle væsentlige stigninger kan køres på dæk a la Raching Ralph.

Nu har jeg ikke så mange betegnelser for mudder, som Smilla har for sne, men hvor der er mudder tilbage på sproret, har det for det meste den her faste konsistens - stadiet lige før det bliver til grimme spor på langs, som man altid falder i.

Der er dog enkelte mindre mudderhuller strategiske steder fx i nogle sving, så hvis man vil sikre sig afsæt her, kan det være en god ide med lidt knopper bagpå a la Nobby Nick. (Jeg kører altid med NN foran på singletrack). Der er også et par nedkørsler, hvor jeg godt kan li' at ha' lidt greb på baghjulet. Men mudderdæk vil ikke være en fordel i morgen - tværtimod. Med mindre det begynder at regne....

I øvrigt er det hvide spor ikke altid vådt - der har lige været et par skønne uger, hvor det var knas tørt. På disse dage tror jeg ikke, at der findes en bedre MTB-rute på Sjælland. Men i fedtet fører er den temmelig tung...

Mange hilsner og god vind i morgen (I fik jo klø sidst :wink:)

Vi ses
Hvor lang tid vil du tro de hurtigste om en omgang?

/VL
BoT
Bagfra højre-om!

O.T: Flåter

Post by BoT »

Lasse Sundahl wrote:Pas i øvrigt på skovflåterne - de er aggressive i øjeblikket.
Husk altså at inspicere og befamle sig selv bagefter, eller lade en anden gøre det. Sidder tit under bollerne.

PS: En bekendt klatrer med sine venner på Kullen, hvor flåterne har de rigtig slemme sygdomme. Da det tager en rum tid at komme hjem, er det bedst at undersøge for fastsiddende flåt på stedet.
Nogle forbipasserende indfødte misforstod vist situationen :shock:, da to splitternøgne herrer (den ene foroverbøjet) hjalp hinanden med at kigge deres bagdele efter for uvelkomne flåter :oops:
Nicolas
Ny på Hustleren

Re: O.T: Flåter

Post by Nicolas »

BoT wrote:
Lasse Sundahl wrote:Pas i øvrigt på skovflåterne - de er aggressive i øjeblikket.
Husk altså at inspicere og befamle sig selv bagefter, eller lade en anden gøre det. Sidder tit under bollerne.

PS: En bekendt klatrer med sine venner på Kullen, hvor flåterne har de rigtig slemme sygdomme. Da det tager en rum tid at komme hjem, er det bedst at undersøge for fastsiddende flåt på stedet.
Nogle forbipasserende indfødte misforstod vist situationen :shock:, da to splitternøgne herrer (den ene foroverbøjet) hjalp hinanden med at kigge deres bagdele efter for uvelkomne flåter :oops:
Den var de vidst også selv ude om. :lol:
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

PROBLEMOS....

Post by Morten Hartvigsen »

æv - nu er tiderne flyttet, så der er balade med min søsters datters fødselsdag.... så er der nogle der kan hente mig + cykel senest kl. 11 i Værløse?

skal køre kl 13, og indskrive senest kl 12:30
Post Reply