J.L og jeg kører fra Shell Søndre Fasanvej kl. 0800 mod Grib Skov via Nørrebro, Lyngbyvejen, Geelsbakke og så derud af ad Kongevejen....til Hotcup rutefremvisning kl. 1000.
Det er lige min form for træning Masser af km, og så noget koncentreret træning, inden der rulles hjem igen.
Men desværre kan jeg ikke være med denne gang
Jeg skal hjælp med ved IFORM kvindeløbet på Frederiksberg Allé.
Jeg skal sende 5.700 kvinder afsted og hjælpe dem med at få deres chip af når de kommer i mål
Det bliver en dejlig søndag
BoS wrote:Jeg skal til barnedåb. Men der er vist noget med, at man ikke må skrive i Dianas tråde hvis man ikke kan komme, Graff...
...argh...så små sko går jeg heller ikke i... Er da glad for at vide, at du ikke kan komme Bo...så bliver jeg ikke skuffet...regner jo med dig til træningerne... Barnedåb er en lovlig grund til at blive væk..
..og til Graf, fedt at du er kommet på cyklen igen...og hyg dig med alle de løbende damer på Frederiksberg...næsten lovlig grund til at blive væk...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Carsten Graff wrote:
Jeg skal hjælp med ved IFORM kvindeløbet på Frederiksberg Allé.
Jeg skal sende 5.700 kvinder afsted og hjælpe dem med at få deres chip af når de kommer i mål
Jeg kommer ikke; jeg er en af de 5.700... Selvom jeg nu ikke tror, at jeg får brug for hjælp med chippen vil det da være hyggeligt at hilse på dig derinde, Graff...
Charlotte vM wrote:Jeg kommer ikke; jeg er en af de 5.700... Selvom jeg nu ikke tror, at jeg får brug for hjælp med chippen vil det da være hyggeligt at hilse på dig derinde, Graff...
Jeg kan se at der noget galt med dit klub navn.
Jeg går ud fra at du er meldt til som Team Hustler, så der er gået et eller andet galt.
Jeg skal nok få det rettet.
Charlotte vM wrote:Jeg kommer ikke; jeg er en af de 5.700... Selvom jeg nu ikke tror, at jeg får brug for hjælp med chippen vil det da være hyggeligt at hilse på dig derinde, Graff...
Jeg kan se at der noget galt med dit klub navn.
Jeg går ud fra at du er meldt til som Team Hustler, så der er gået et eller andet galt.
Jeg skal nok få det rettet.