Lørdag den 5/5 - 10.00 Ganløse Eget
-
- 3000+ posts = spammer
Lørdag den 5/5 - 10.00 Ganløse Eget
Hvem kommer til rutefremvisning ud over BoT og jeg?
Vi kunne godt bruge 1-2 så vi kan danne for og bagtrop på 2 felter.
Vi kunne godt bruge 1-2 så vi kan danne for og bagtrop på 2 felter.
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Tak for en god rutefremvisning, i 2 hold! Alle kom pænt med rundt.
Så havde vi besøg af en kommende junior Hustler, søn af senior Johnnny, så det ender med at der bliver kamp til stregen i ungdomsklassen!
Jeg har tænkt over om vi skal føje os fordi der er et krav om højdemeter (sic!). Jeg syntes at det er forkert at indlægge en bakke midt i en hurtig nedkørsel, når kun 10 (?) ud af feltets 400 ryttere har en ærlig chance for at køre den op!
Jeg frygter for kø på dette sted ca 6 km fra start!?
Jeg er pt. stemt for at denne bakke tages ud! Skal vi ha' højdemeter så kan vi sikkert finde et sted med en trappe
)
Så havde vi besøg af en kommende junior Hustler, søn af senior Johnnny, så det ender med at der bliver kamp til stregen i ungdomsklassen!
Jeg har tænkt over om vi skal føje os fordi der er et krav om højdemeter (sic!). Jeg syntes at det er forkert at indlægge en bakke midt i en hurtig nedkørsel, når kun 10 (?) ud af feltets 400 ryttere har en ærlig chance for at køre den op!
Jeg frygter for kø på dette sted ca 6 km fra start!?
Jeg er pt. stemt for at denne bakke tages ud! Skal vi ha' højdemeter så kan vi sikkert finde et sted med en trappe

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Vi har prepareret en ekstra lille bakke som vi også prøvede til rutefremvisningen.
Jeg må indrømme at den mest er til irritation fordi den både er stejl og meget løs. Da jeg selv kørte idag kunne jeg også se, at den er meget svær at afmærke ordentligt. Den er derfor ude igen
Kort i første indlæg er opdateret.
Ifølge Bo Vs kommentarer på videoen er det fart de unge vil ha' og det kan vi da ikke snyde dem for.
Jeg må indrømme at den mest er til irritation fordi den både er stejl og meget løs. Da jeg selv kørte idag kunne jeg også se, at den er meget svær at afmærke ordentligt. Den er derfor ude igen

Ifølge Bo Vs kommentarer på videoen er det fart de unge vil ha' og det kan vi da ikke snyde dem for.
Last edited by BoT on 05 May 2007, 15:16, edited 2 times in total.
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Ja, vi er nogle der er utroligt glade for at dét ikke længere er en risiko!Jan Lohmann wrote:Tak Bo, og så er vi også fri for at en enkelt lander i søen på vej ned)

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!