Hvem kører Hotcup onsdag d. 11.04

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Carsten Graff wrote:Er desværre ikke mobil p.t. Venter på lægernes dom idag, om der skal operation til for at få mig på højkant igen. Det ser desværre ud til at min ferietur til Paris i næste uge også forsvinder ud i tågerne. :(
god bedring Carsten
Johnni JJ
Nu med chainsuck

Post by Johnni JJ »

god bedring Carsten
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Uhh, det lyder altså ikke for godt, Carsten... God bedring! :)
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Så er jeg hjemme for et par timer, inden jeg tager tilbage til hospitalet og får endnu en omgang antibiotica.
Jeg blev akut indlagt for brok, men det viste sig da jeg blev åbnet at det var en betændt blindtarm med hul på.
Nu er den væk. Som Ole P skrev til mig: Det er vægt optimering på et højere plan :D
Desværre kommer jeg ikke med flyveren til Paris imorgen, da den står på 3 x antibiotica fordelt over hele dagen.
Jeg havde faktisk haft ondt i maven i 5 dage, men regnede med at det var et meget hårdt træningspas i koldt vejr med kulde på maven i 2½ time.
Havde konen ikke sendt mig til lægen var jeg faktisk taget på arbejde.
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Carsten Graff wrote:Så er jeg hjemme for et par timer, inden jeg tager tilbage til hospitalet og får endnu en omgang antibiotica.
Jeg blev akut indlagt for brok, men det viste sig da jeg blev åbnet at det var en betændt blindtarm med hul på.
Nu er den væk. Som Ole P skrev til mig: Det er vægt optimering på et højere plan :D
Desværre kommer jeg ikke med flyveren til Paris imorgen, da den står på 3 x antibiotica fordelt over hele dagen.
Jeg havde faktisk haft ondt i maven i 5 dage, men regnede med at det var et meget hårdt træningspas i koldt vejr med kulde på maven i 2½ time.
Havde konen ikke sendt mig til lægen var jeg faktisk taget på arbejde.
Ausch, jeg føler med dig! Det er jo ikke så lang tid siden jeg selv fik fjernet min... Jeg fik det bare dårligt om morgenen; besvimede og kastede op, men tog alligevel på arbejde... - Jeg endte med at blive hentet med ambulance (se dét er noget der giver goodwill hos chefen :wink: )... Jeg håber virkelig, at du hurtigt får det bedre!
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

God bedring Graff. Nu er din låge ved at være bedre end ny, så må du være klar til Dust 2 :)
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Det er nogle hårde træningspas du holder dig Carsten når du kan forveksle en blindtarmsbetændelse med overtræning. God bedring.
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Rigtig god bedring Carsten - jeg håber du hurtigt kommer på benene igen.. Vi skal jo have dig med hele sommeren,. Dig vil vi ikke undvære

/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

God bedring Carsten.

Nu 2 tilfælde blandt Hustlerne, jeg håber da ikke at der er tale om en epidemi???

PS. go så tænker jeg da at dukke op på onsdag!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Puha. God bedring, Graff. Håber du snart blir frisk igen.
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Føj for en muggen hankat. :shock: God bedring Carsten. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply