Næstved rundt på søndag.. Hvem kommer??
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
I menu / resultatlistenDan wrote:øh, er der et link til resultater. synes ikke jeg kan se noget på deres hjemmeside.
http://www.naestved-cykel-motion.dk/Mtb ... sultat.htm
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
10min ifgl deres tid .og Jeppe JC havde større hul til mig end 6 sec. vil tro halv til helt minut. det er osse lige meget .men de to der lå foran havde på første omgang havde 2 min til os , og jeg tror ikke vi har sat 8 min til på anden omg. Nå"god tr. tur"Dan wrote:Tak.
Per, benene er gode. Selvom du har influenza i kroppen og tager dig tid til at stoppe op knække dig (jeg ville bare ha gjort det på cyklen)
så er du ikke langt efter vinderen.![]()
Jeg stoppede sku ikke op , det nåede jeg ikke , brugte lidt tid til en tår vand efter.. puha "Det smager gimt når vikinger spytter"

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Stort tillykke til jer alle - Det er sgu da konge at I overhovedet deltog.. Endnu engang har den grønne trøje været fremme og sole sig
..

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Bo - skal du ikke have noget latex i de UST'er... så slipper du nok for det meste pjat...
Godt kørt, Per ... med bræk og det hele
Ja, jeg kørte et par timer i Hareskoven i dejligt solskind
... og faldt pludselig ind i et løb af Haretri tror jeg, så jeg nappede lige lidt ræs på kælkebannen, og vendte så snuden hjemad... der var kun enkelte mudderhuller, så det var fedt
Jeg hostede også lidt slim op, så jeg er glad for at jeg ikke tog til næstved
Godt kørt, Per ... med bræk og det hele

Ja, jeg kørte et par timer i Hareskoven i dejligt solskind

Jeg hostede også lidt slim op, så jeg er glad for at jeg ikke tog til næstved
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Da jeg stod i kø for tilmelde Bo og jeg , kom der en og sagde "tænkte nok Hustlerne kom" Så den grønne trøje er kendt for at komme dukke op til de forskellige løb.Hanne wrote:Stort tillykke til jer alle - Det er sgu da konge at I overhovedet deltog.. Endnu engang har den grønne trøje været fremme og sole sig..

Sådan..vi er vel også den mtb klub med flest aktive medlemmer til løb i DK?? gu er vi såPer Olsson wrote:Da jeg stod i kø for tilmelde Bo og jeg , kom der en og sagde "tænkte nok Hustlerne kom" Så den grønne trøje er kendt for at komme dukke op til de forskellige løb.Hanne wrote:Stort tillykke til jer alle - Det er sgu da konge at I overhovedet deltog.. Endnu engang har den grønne trøje været fremme og sole sig..

- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Var det Jens Veggerby ? Jeg/vi fik nu også en direkte invitation fordi vi vandt de sidste to år....Per Olsson wrote:Da jeg stod i kø for tilmelde Bo og jeg , kom der en og sagde "tænkte nok Hustlerne kom" Så den grønne trøje er kendt for at komme dukke op til de forskellige løb.Hanne wrote:Stort tillykke til jer alle - Det er sgu da konge at I overhovedet deltog.. Endnu engang har den grønne trøje været fremme og sole sig..
Godt kørt til de tre Hustlere som kom til start...ærgeligt at forholdene var så dårlige..ruteafmærkning.
...og til Bo, det kan sku´ske for den bedste, at man lige ikke hører vækkeuret... Vi ses
...og til Bo, det kan sku´ske for den bedste, at man lige ikke hører vækkeuret... Vi ses

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
tag på kostkursus, så lærer du hvorfforRENE fra Køge wrote:Ja jeg ka da godt spise Mac D, men jeg blir næsten sulten samtidig med jeg spiser det eller ihvertfal lige efter jeg forlader butikken... kan slet ikke blive mæt af det stads

OK; det er fordi der er masser af fedt (og noget kulhydrat/protein) men absolut INGEN fibre. Og fibre (dvs. kerner/skalrester fra korn osv.) er det man føler sig mæt af, så masser af rugbrød, havregryn, Muslí og lign er det der skal til.... da det hjælper med at holde blodsukkeret stabilt over flere timer, så føler man også mindre lyst til slik - en ganske positiv sideeffekt.
Pommefritter er endnu værre..... desuden er det jo ofte animalsk fedt der steges i => fedt i hjertet ...... og det dør man af i længden.... så vi er skiftet til fiberholdigt brød (mere rugbrød, og f.esk. hvid hvede, da det er bedre end alm. boller), samt rapsolie til stegning + skift fra kjærgården til plantemargarine (det kan konen godt nok ik lide..) ... man kan lige så godt prøve at give børnene nogle gode vaner fra scratch .....
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Her er mine pomfritter...før de skulle på Resturant DEN GYLDNE MÅGE MC.
Hardvig. Det var en MTB'er fra JC det sagde "tænkte nok TeamH kom"
Der kom en fotograf og sagde jeg har taget mange billeder dag , men mangler lige et par ben... Personligt havde jeg jo nok valgt et par dame ben, men hvad pokker jeg baber jo osse ben...
Flere billeder her.klik menu / billeder/ næstvedrund2007
http://www.naestved-cykel-motion.dk/Mtb ... oNInfo.htm

Hardvig. Det var en MTB'er fra JC det sagde "tænkte nok TeamH kom"
Der kom en fotograf og sagde jeg har taget mange billeder dag , men mangler lige et par ben... Personligt havde jeg jo nok valgt et par dame ben, men hvad pokker jeg baber jo osse ben...

Flere billeder her.klik menu / billeder/ næstvedrund2007
http://www.naestved-cykel-motion.dk/Mtb ... oNInfo.htm