Slushcup 5 - 28 Jan kl. 10 Hareskoven nu med sne & frost

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Også godt kørt af fætteren ;) De 30-40k om dagen giver mere energi i benerne end pepperoni pizza!
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Vi har en mester...
Slushcup.dk wrote:Marie Kunst kan faktisk med dagens afdeling kalde sig Slushcup mester, idet hun maximal kan få 8p og dermed ikke kan hentes. Tillykke Marie - super flot kørt!!!"
Tillykke Marie :applaus: :applaus:
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Super stort tillykke til Marie - fandme godt gået ;)..
Tak for i dag - NØJJJJ hvor er jeg glad for at jeg kørte nigthride i torsdags og lærte hvordan det er at køre i frosne spor, ellers var det gået helt galt i dag ;)..
Tak for heppekoret - I ER SGU FANTASTISKE!!!
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!

Post by jannik 'lordy' stuhr »

flot marie tillykke
du for sej
Niklas Freydberg
Cykelmyg

Post by Niklas Freydberg »

Tillykke Marie

Sku glad for at jeg blev hjemme og tog tur på raceren :wink:
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

ja, det blev faktisk glattere og glattere....scary.... Selvom jeg måske ik er i absolut topform, er Marie altså meget stærk kørende, for det er kun få af pigerne der kan følge med mig...også tak for hep herfra... sgu også stærk kørt af "orgen" Hanne :roll:

.. og det der med at vi ikke får et stærkt hold til 24t trækker jeg nu tilbage :wink: den bemærkning fik nok sat gang i benene hva :shock:

men f.... hvor var det koldt at vente med to våde fødder til lodtrækning, jeg blev faktisk så kold at jeg var ved at kaste op da jeg kom hjem og skulle vaske cykel :oops:
Marie
Helt uden hænder!

Post by Marie »

Tak for tillykkerne og hepningen i dag det er totalt fedt! :D :D :D

Det var vildt i dag! Og jeg kan da mærke, at de mange rutsjeture har givet lidt mærker rundt omkring. Bl.a. fra den lange glidetur på ryggen med cyklen foran (stadig klikket i pedalerne) på det isede stykke ved søen. Jeg følte mig som en menneskelig curling-kugle (ligesom i badet i studie stenlund). Det gik vildt hurtigt!!! Nu har jeg hul i bukserne...Men jeg skal nok bare være glad for, at jeg gled i den rigtige retning, og ikke gled ud på søen, som en anden gjorde...
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Tillykke Marie :wink: Bo's kan han blive ved med den formfremgang... :wink:
Jeg er osse glad for jeg blev hjemme i dag , og tog lidt intervaller i stedet , orker ikke mudder og islag.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja, det var flot Marie, stort tillykke! Sandra lagde ellers godt ud, og havede et stort forspring efter 1. runde, men du kom jo STORT tilbage - godt økonimiseret med kræfterne, det er ikke let at lade andre kører, og holde eget tempo.

Heppekoret havde faktisk også en god dag, jeg synes i hvert fald det var sjovt at 'være med' på sidelinien.
Marie
Helt uden hænder!

Post by Marie »

Godt nok føltes det som om jeg økonomiserede lidt vel rigeligt, jeg ku ikke få baghjulet til at bide fast i isen på bakken ved start og kom derfor meget langt bagud fra start. Derfor kom jeg til at køre en del i kø på første omgang og måtte forsøge mig med en masse overilede og ikke særligt vellykkede overhalinger i det tricky føre. Det kostede monster tid!

Da jeg endelig nåede op til Sandra og fik kørt fra og videre op til Bo (Yes!), gik der ikke lang tid før der var en lille knægt, der lagde sig ned på sporet og ikke kunne få sin cykel op igen. Så måtte jeg lige bruge lidt af forspringet på at hive hans cykel op. Da jeg så kom op på isstykket ved søen tog jeg den laaange glidetur, og så var mit hul røget, og jeg kunne begynde forfra!

Fedt det lykkedes til sidst! :D
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Marie wrote:Da jeg endelig nåede op til Sandra og fik kørt fra og videre op til Bo (Yes!), gik der ikke lang tid før der var en lille knægt, der lagde sig ned på sporet og ikke kunne få sin cykel op igen. Så måtte jeg lige bruge lidt af forspringet på at hive hans cykel op.
Fantastisk overskud at køre rundt og hjælpe småfolkene med at køre på cykel i et benhårdt cykelløb. Et forbillede for os alle! :applaus: Men hvorfor kunne han dog ikke selv rejse sin cykel? Var han så klejn, at han ikke kunne rejse den op ved egen kraft?

Men men men Marie. Når der nu kommer et løb, hvor der lidt mere bid i underlaget, og BoS ikke kører rundt og er bange for at ridse sin hjelm, så regner jeg ikke med, at du får flere chancer for at køre rundt og beskue min yndige popo :lol:
Marie
Helt uden hænder!

Post by Marie »

Ja, ja, så skinner glorien heller ikke mere, har en formodning om at det var mit eget "bagfra!" der fik ham til at vælte :oops: . Det var en ret lille dreng og så var staklen vist lettere panikken. Så var der jo ikke andet at gøre...

Ja, BoS, men nu foretrækker jeg jo også underlag med mere bid i! Hvem ved, måske bliver det dig der kommer til at køre rundt og beskue min yndige popo :wink: Husker du Dust 10?
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Marie wrote:Hvem ved, måske bliver det dig der kommer til at køre rundt og beskue min yndige popo :wink: Husker du Dust 10?
Er der nogen, der kan skaffe noget EPO til Marie. Jeg betaler! :D

Husker udemærket Dust 10 :-'' :wink:
Post Reply