Slushcup 5 - 28 Jan kl. 10 Hareskoven nu med sne & frost
-
- 3000+ posts = spammer
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Super stort tillykke til Marie - fandme godt gået
..
Tak for i dag - NØJJJJ hvor er jeg glad for at jeg kørte nigthride i torsdags og lærte hvordan det er at køre i frosne spor, ellers var det gået helt galt i dag
..
Tak for heppekoret - I ER SGU FANTASTISKE!!!

Tak for i dag - NØJJJJ hvor er jeg glad for at jeg kørte nigthride i torsdags og lærte hvordan det er at køre i frosne spor, ellers var det gået helt galt i dag

Tak for heppekoret - I ER SGU FANTASTISKE!!!
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Niklas Freydberg
- Cykelmyg
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
ja, det blev faktisk glattere og glattere....scary.... Selvom jeg måske ik er i absolut topform, er Marie altså meget stærk kørende, for det er kun få af pigerne der kan følge med mig...også tak for hep herfra... sgu også stærk kørt af "orgen" Hanne 
.. og det der med at vi ikke får et stærkt hold til 24t trækker jeg nu tilbage
den bemærkning fik nok sat gang i benene hva 
men f.... hvor var det koldt at vente med to våde fødder til lodtrækning, jeg blev faktisk så kold at jeg var ved at kaste op da jeg kom hjem og skulle vaske cykel

.. og det der med at vi ikke får et stærkt hold til 24t trækker jeg nu tilbage

men f.... hvor var det koldt at vente med to våde fødder til lodtrækning, jeg blev faktisk så kold at jeg var ved at kaste op da jeg kom hjem og skulle vaske cykel

Tak for tillykkerne og hepningen i dag det er totalt fedt!
Det var vildt i dag! Og jeg kan da mærke, at de mange rutsjeture har givet lidt mærker rundt omkring. Bl.a. fra den lange glidetur på ryggen med cyklen foran (stadig klikket i pedalerne) på det isede stykke ved søen. Jeg følte mig som en menneskelig curling-kugle (ligesom i badet i studie stenlund). Det gik vildt hurtigt!!! Nu har jeg hul i bukserne...Men jeg skal nok bare være glad for, at jeg gled i den rigtige retning, og ikke gled ud på søen, som en anden gjorde...

Det var vildt i dag! Og jeg kan da mærke, at de mange rutsjeture har givet lidt mærker rundt omkring. Bl.a. fra den lange glidetur på ryggen med cyklen foran (stadig klikket i pedalerne) på det isede stykke ved søen. Jeg følte mig som en menneskelig curling-kugle (ligesom i badet i studie stenlund). Det gik vildt hurtigt!!! Nu har jeg hul i bukserne...Men jeg skal nok bare være glad for, at jeg gled i den rigtige retning, og ikke gled ud på søen, som en anden gjorde...
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
et genoptryk af sne&is teknik http://icebike.org/Articles/TechniquesDeepSnow.htm
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
-
- 3000+ posts = spammer
Ja, det var flot Marie, stort tillykke! Sandra lagde ellers godt ud, og havede et stort forspring efter 1. runde, men du kom jo STORT tilbage - godt økonimiseret med kræfterne, det er ikke let at lade andre kører, og holde eget tempo.
Heppekoret havde faktisk også en god dag, jeg synes i hvert fald det var sjovt at 'være med' på sidelinien.
Heppekoret havde faktisk også en god dag, jeg synes i hvert fald det var sjovt at 'være med' på sidelinien.
Godt nok føltes det som om jeg økonomiserede lidt vel rigeligt, jeg ku ikke få baghjulet til at bide fast i isen på bakken ved start og kom derfor meget langt bagud fra start. Derfor kom jeg til at køre en del i kø på første omgang og måtte forsøge mig med en masse overilede og ikke særligt vellykkede overhalinger i det tricky føre. Det kostede monster tid!
Da jeg endelig nåede op til Sandra og fik kørt fra og videre op til Bo (Yes!), gik der ikke lang tid før der var en lille knægt, der lagde sig ned på sporet og ikke kunne få sin cykel op igen. Så måtte jeg lige bruge lidt af forspringet på at hive hans cykel op. Da jeg så kom op på isstykket ved søen tog jeg den laaange glidetur, og så var mit hul røget, og jeg kunne begynde forfra!
Fedt det lykkedes til sidst!
Da jeg endelig nåede op til Sandra og fik kørt fra og videre op til Bo (Yes!), gik der ikke lang tid før der var en lille knægt, der lagde sig ned på sporet og ikke kunne få sin cykel op igen. Så måtte jeg lige bruge lidt af forspringet på at hive hans cykel op. Da jeg så kom op på isstykket ved søen tog jeg den laaange glidetur, og så var mit hul røget, og jeg kunne begynde forfra!
Fedt det lykkedes til sidst!

Fantastisk overskud at køre rundt og hjælpe småfolkene med at køre på cykel i et benhårdt cykelløb. Et forbillede for os alle!Marie wrote:Da jeg endelig nåede op til Sandra og fik kørt fra og videre op til Bo (Yes!), gik der ikke lang tid før der var en lille knægt, der lagde sig ned på sporet og ikke kunne få sin cykel op igen. Så måtte jeg lige bruge lidt af forspringet på at hive hans cykel op.

Men men men Marie. Når der nu kommer et løb, hvor der lidt mere bid i underlaget, og BoS ikke kører rundt og er bange for at ridse sin hjelm, så regner jeg ikke med, at du får flere chancer for at køre rundt og beskue min yndige popo

Ja, ja, så skinner glorien heller ikke mere, har en formodning om at det var mit eget "bagfra!" der fik ham til at vælte
. Det var en ret lille dreng og så var staklen vist lettere panikken. Så var der jo ikke andet at gøre...
Ja, BoS, men nu foretrækker jeg jo også underlag med mere bid i! Hvem ved, måske bliver det dig der kommer til at køre rundt og beskue min yndige popo
Husker du Dust 10?

Ja, BoS, men nu foretrækker jeg jo også underlag med mere bid i! Hvem ved, måske bliver det dig der kommer til at køre rundt og beskue min yndige popo