SRAM 24t 2007 NY POST

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Kommer er til at være een stor Hustler-lejr, eller er I spredt rundt på pladsen? :)
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Re: en stor!?

Post by Charlotte vM »

Lyder godt! Så satser vi bare på at få lige så godt vejr som sidste år, så er den gode stemning jo sikret! :wink:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Vi mangler faktisk én til at sørge for at 24t løbet kommer til at fungerer for Hustlerene, da Dan jo ikke selv deltager.
Han sørger så vidt jeg ved KUN for at koordinerer hold tilmelding.

F.eks :
Hvem planlægger camp'en, og sørger for at vi får en go STOR plads (der IKKE er ved siden af højtalerne)
Hvem koordinerer telt / telte / sovepladser / stole / borde + andet praktisk grej som vi deler
Hvem tager hvad med (f.eks. værktøj, sodavand til gæster mm (se sidste års tråd) ?
Maxim energistuff (Morten)
Cykelholdere (Per)

Er der en frisk koordinatorer der melder sig ? og derefter ud-delegerer det hele :-) Der SKAL altså være én der styrer det, bare min 5-cent....
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jeg kommer med cykleholder og i år skal den være næsten dobbelt så stor . Prøver at få min gl.camperbus med ind i stedet for et telt. Jeg skal som bekendt køre solo og jeg får en del at klar gøre , men ellers kommer jeg med stole og borde som sidste år.
Tager fri om fredagen.
Dvs.
Borde
stole
cykelstativ
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Mit forslag går på at vi prøver at hustle en god placering til den stor lejer, men beder om en plads til 2-3 tælte på plænen (væk fra start), hvor vi kan sove?
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Mit forslag går på at vi prøver at hustle en god placering til den stor lejer, men beder om en plads til 2-3 tælte på plænen (væk fra start), hvor vi kan sove?
God ide , vi skal helst have samme placering af party-teltet som sidste år , det var svært at sove sidste år pga larm fra højtaleren & Rust :lol: , så fint med en lille lejr på plænen.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Morten Bang
Ny på Hustleren

Post by Morten Bang »

Per Olsson wrote:
Godt i vil køre Morten og Johan og igen i år for TH. men i burde jo nok blive rigtige Hustler i steddet for det skabs hustleri. :wink: Per[/quote]

Jo, det kan der da være noget om! Problemet er bare p.t. at det bliver til en masse store drømme om intensiv træning og sjove løb, men hvor realiteterne snarere er det modsatte, dvs. tæt på 0% træning og minus løb :? Det har noget med arbejde og små børn at gøre, men det er en længere historie. Det kan være at jeg tør at stå frem om nogle år, men indtil videre forbliver det lidt på skabs-niveau. Os wannabe's skal jo også lige have et par prøveløb i benern inden vi kan tage den store beslutning, ik' :)

- Morten
Johnni JJ
Nu med chainsuck

Post by Johnni JJ »

Så er jeg på solo :twisted:
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Godt at se Johnni, endeligt er du på. Du var jo en varm fortaler for solo til julefrokosten.
:P
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Post Reply