Slushcup 5 - 28 Jan kl. 10 Hareskoven nu med sne & frost
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Ja, der var dejligt mange hustlere og efterhånden som løbet blev afviklet blev der desværre flere og flere i båsen med defekte cykler ;-(
Allerede på opvarmingenrunden, ned igennem nåleskoven, havde jeg så svært ved at se sporet pga af dug og regndråber på brilleglasset, at jeg besluttede at det måtte blive en ren hyggetur.
Kom til starten, men besluttede, da jeg så isen på 'startrampen', at det var det løb og kørte tilbage til målområdet.
Jeg håber at ruten er bedre på næste søndag hvor jeg skal køre sidste afdeling af Dworak cuppen.
Allerede på opvarmingenrunden, ned igennem nåleskoven, havde jeg så svært ved at se sporet pga af dug og regndråber på brilleglasset, at jeg besluttede at det måtte blive en ren hyggetur.
Kom til starten, men besluttede, da jeg så isen på 'startrampen', at det var det løb og kørte tilbage til målområdet.
Jeg håber at ruten er bedre på næste søndag hvor jeg skal køre sidste afdeling af Dworak cuppen.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Ja tak for i dag. Jeg synes, ruten var rigtig god. Godt nok synes jeg, at den var lige glat nok nogen steder. Jeg er en kylling, når der er glat.
På den første omgang så jeg, at der lå en NSC'er og rodede på vandpyt/skøjtebane-stykket lige før dæmningen. Jeg signalerede derfor til de andre bagved, at de skulle sætte farten lidt ned. Det blev dog ikke opfattet af den stakkels gut, der lige troede han lige skulle hente en placering på det stykke. Han satte sig også på halen. "Der er glat", sagde jeg i samme sekund, hans bagdel ramte Moder Jord.
Derudover så opgav X.0'en på det sidste stykke op af kælkebakken. Der hvor man alligevel var nødt til at løbe. Det er da en klar forbedring at jeg nu næsten kan gennemføre et helt cykelløb uden at den går i stykker. Sådan noget letvægts pis!
På den første omgang så jeg, at der lå en NSC'er og rodede på vandpyt/skøjtebane-stykket lige før dæmningen. Jeg signalerede derfor til de andre bagved, at de skulle sætte farten lidt ned. Det blev dog ikke opfattet af den stakkels gut, der lige troede han lige skulle hente en placering på det stykke. Han satte sig også på halen. "Der er glat", sagde jeg i samme sekund, hans bagdel ramte Moder Jord.

Derudover så opgav X.0'en på det sidste stykke op af kælkebakken. Der hvor man alligevel var nødt til at løbe. Det er da en klar forbedring at jeg nu næsten kan gennemføre et helt cykelløb uden at den går i stykker. Sådan noget letvægts pis!
Lige precis der testede jeg også underlaget med min røv - det holdt... og med min fart idag kunne jeg glide 5-10 meter - et par meter mere og der skulle have været gang i mosens redningskutterBoS wrote:På den første omgang så jeg, at der lå en NSC'er og rodede på vandpyt/skøjtebane-stykket lige før dæmningen. Jeg signalerede derfor til de andre bagved, at de skulle sætte farten lidt ned. Det blev dog ikke opfattet af den stakkels gut, der lige troede han lige skulle hente en placering på det stykke. Han satte sig også på halen. "Der er glat", sagde jeg i samme sekund, hans bagdel ramte Moder Jord.

Og så må man jo sige at det nye grønne outfit er væsentligt mere populært blandt fotograferne på ruten end den gamle blå dragt fra Team Unknown... og også hos heppekoret på toppen af "kælkebakken" - tak for det!

-
- Helt uden puls...
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Som JLO skriver, slå til og bestil en Hustler ramme...Johnni JJ wrote: kan man bruge det til, når cyklen ikke kan holde.
Jeg har været inde ved Nærum cykler og set på den nye Rivette H6 ramme, den vejer ca 200 gram mindre en T- sharkMen hvad betyder det, når man vejer 93 kg
![]()
Rigtig god tur til jer alle sammen i dag, pas på I ikke hænger fast i buddingen..........
Ja, det var flere steder meget glat idag, og jeg måtte selv redde mig fra at styrte 3 gange med foden, men 3 gange faldt jeg alligevel, dog uden at slå mig, så det kostede lidt tid.
Marie trådte godt igennem på 3 omgang, og fik sat mig med 20meter, og jeg blev hent nervøs for at hun skulle køre helt fra mig, men så jeg satte turbo på, og fik til sidst halet ind på hende igen.... så foreslog jeg at vi skulle hente Bo sammen

Jeg havde nogle sjove kampe med Bo på sidste (4) omgang, dvs. jeg hentede ham på de flade stykker, og et par kække overhalinger, og han vandt på de mere tekniske stykker med frosne hjulspor, hvor jeg ikke formår at træde igennem, og derfor mister fart. Men Bo tonsede hen over de stykker til trods for hans faste gaffen. Flot kørt der.
Last edited by Morten Hartvigsen on 28 Jan 2007, 16:17, edited 1 time in total.
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Tak for idag. Det var jo en spændende rute
at køre med et gammelt nedslidt dæk uden mønster. Det betød ikke så meget da sadelpinden knækkede efter 7 min kørsel. Nej, jeg er ikke blevet tung i røven
men den må være blevet træt. Godt kørt af alle idag og det var godt at se at folk gav sig 100 % når heppekoret gik i gang. Glæder mig allerede til den store Hustler-finale i Tokkekøb hegn

-
- 3000+ posts = spammer
YEAH?!
Har Schønberg? Så skal jeg vidergive oplysninger til Rivette?! Fortæl fortæl.
Tak for i dag. Da jeg så de første ryttere ryge på røv og albuer allerede ved starten, besluttede jeg at kører direkte i pit, jeg bryder mig ikke om is og glat underlag - jeg vælger kaffe og kage frem for gips og støttebind
FLOT fremmøde, det er en fornøjelde - tak til alle Hustlerne!
Nu SKAL vi kører Fitnes.dk løbet i Slagelse den 1/4, for jeg vandt jo et gavekort
Har Schønberg? Så skal jeg vidergive oplysninger til Rivette?! Fortæl fortæl.
Tak for i dag. Da jeg så de første ryttere ryge på røv og albuer allerede ved starten, besluttede jeg at kører direkte i pit, jeg bryder mig ikke om is og glat underlag - jeg vælger kaffe og kage frem for gips og støttebind

FLOT fremmøde, det er en fornøjelde - tak til alle Hustlerne!
Nu SKAL vi kører Fitnes.dk løbet i Slagelse den 1/4, for jeg vandt jo et gavekort

-
- 3000+ posts = spammer
Jeg sad i mit stille sind og tænkte, at det næsten var for godt til at være sandt, at jeg skulle kunne holde dig bag mig til en Slush.Morten Hartvigsen wrote: Marie trådte godt igennem på 3 omgang, og fik sat mig med 20meter, og jeg blev hent nervøs for at hun skulle køre helt fra mig, men så jeg satte turbo på, og fik til sidst halet ind på hende igen.... så foreslog jeg at vi skulle hente Bo sammenmen det forstod hun ikke helt, så jeg måtte bare køre afsted, og fik hentet Bo på grusbakken, og jeg tror han blev lidt overasket, eller hvá ?
Jeg havde nogle sjove kampe med Bo på sidste (4) omgang, dvs. jeg hentede ham på de flade stykker, og et par kække overhalinger, og han vandt på de mere tekniske stykker med frosne hjulspor, hvor jeg ikke formår at træde igennem, og derfor mister fart. Men Bo tonsede hen over de stykker til trods for hans faste gaffen. Flot kørt der.
Og da du så kom op, tænkte jeg, at vi måske kunne etablere en form for samarbejde. Men så havde jeg åbenbart lidt kræfter tilbage, for efter at vi havde ligget og dystet lidt frem og tilbage, så jeg dig ikke mere. Tak for kampen

I øvrigt har Marie da fået fantastisk fart i cyklen her på det sidste. Jeg er sgu glad for, at hun ikke kunne forstå dine skumle konspirations planer

-
- 3000+ posts = spammer
Ud over det flotte fremmøde på sporet, var der jo også en 4-6 hustlere som kom med kone og børn, det er sku endnu bedre stil - kommer i lortevejr, uden cykel, kun for at heppe på vennerne i grønt! SÅDAN!

Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 28 Jan 2007, 18:17, edited 1 time in total.
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
Det var en super rute med masse af tons. På runde 1 og 2 så jeg nogle personer der røg på røven i svinget som Skakke omtaler. Jeg grinte lidt af det fordi de kørte for vildt. Svinget blev bare galttere og glattere. På 3. omgang kørte jeg lige forinden svinget forbi Rene og kørte for hurtigt rundt i svinget og styrtede, gled vel 3-4 meter hen ad vejen. Skidt når man kører i knickers
Super kørt Bo.