Kørsel til Slush afd4 i Kalundborg 7. jan 2007

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

jeg har en hustlerplads ledig da Casper O. ikke skal med alligevel. Jeg kører fra Værløse kl. 8:45
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Morten Hartvigsen wrote:jeg har en hustlerplads ledig da Casper O. ikke skal med alligevel. Jeg kører fra Værløse kl. 8:45
Hej morten, det kan godt være jeg vil trænge mig på den plads, da jeg ikke ved om jeg har en bil selv jeg kan køre i imorgen, jeg bor på islands brygge, er det noget vi kan koordinere ind i køreplanen..?
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Martin wrote:
Morten Hartvigsen wrote:jeg har en hustlerplads ledig da Casper O. ikke skal med alligevel. Jeg kører fra Værløse kl. 8:45
Hej morten, det kan godt være jeg vil trænge mig på den plads, da jeg ikke ved om jeg har en bil selv jeg kan køre i imorgen, jeg bor på islands brygge, er det noget vi kan koordinere ind i køreplanen..?
Du skal nok tage toget til Skovbrynet senest kl. 8:45 så ellers ring 26304000
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Morten Hartvigsen wrote:
Martin wrote:
Du skal nok tage toget til Skovbrynet senest kl. 8:45 så ellers ring 26304000
Hvad vej kører du? Det tager næsten 40 min for mig at komme til skovbrynet station fra mig af.. Hvis vi kunne lave en pickup et sted ville det næsten være federe. Jeg skal bare vide hvor..
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Det er vel den samme tid det tager at køre ind til København og hente dig og ud af København igen :wink:
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Peter Christensen wrote:Det er vel den samme tid det tager at køre ind til København og hente dig og ud af København igen :wink:
Præcis, Martin jeg bor jo i Værløse.... Men ellers måske du kunne køre med Casper, Stephan, JLO hvis de kommer ? (se ovenfor) de bor jo derinde... OG nu skal jeg til fest, så det bliver go opvarmning :-)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

'min' bil er fuld.

Østerbro, Bagsværd, farum --> Kalundborg.

Ved ikke med Casper, Dan eller Stephan - de er jo alle fra bryggen?
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Morten Hartvigsen wrote:
Peter Christensen wrote:Det er vel den samme tid det tager at køre ind til København og hente dig og ud af København igen :wink:
Præcis, Martin jeg bor jo i Værløse.... Men ellers måske du kunne køre med Casper, Stephan, JLO hvis de kommer ? (se ovenfor) de bor jo derinde... OG nu skal jeg til fest, så det bliver go opvarmning :-)
Okay, er ikke så kendt deudeaf.. Vidste ikke hvor du kører på motorvejen osv.
Jeg har i mellemtiden skaffet en bil, så jeg kører selv. Men tak for muligheden Morten.. Vi ses i morgen friske og veludviklede.
8)
Post Reply