nordic sportscenter

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

nordic sportscenter

Post by Martin »

Er der nogle med erfaringer med dem, dur deres tests til noget? Giver de ordentlig vejledning? osv..
Licht
Helt uden hænder!
Posts: 62
Joined: 05 Jul 2006, 14:12

Post by Licht »

Hvis du ser på den daglige leders statur er der vist ikke meget at hente!

Lederen ligger bagerst i feltet med os andre, men er vist ret god til at spille frisbee.

De har engang testet Phonak holdet, men de er alle blevet knaldet for doping siden, så om resultaterne er pga doping eller Nordic Sportscenter ved ingen.

Nej no shit, dem der står bag er alle nogle kapaciteter på området som efter sigende har 100% lort på styret. Der er også team Nordic Sportscenter der alle er kendt for at give den meget god gas og som vist nok bruger regelmæssige tests som led i deres træning.

Hvis J-LO kan arrangere et godt tilbud er jeg frisk på at teste Nordic Sportscenter.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Haha Licht, tak for talen ;)

Martin; Der er jo Hustlerrabat, tjek 'det hemmelige forum' Tråden: 'Det store overblik' :mrgreen:

Der skal nok komme mere fart i cykel til sommer (håber jeg) men hurtig bliver jeg nok aldrig ;)
User avatar
Tom Nielsen
Træder stor mølle!
Posts: 270
Joined: 24 Nov 2003, 16:36
Location: Farum
Contact:

Post by Tom Nielsen »

Licht wrote:Lederen ligger bagerst i feltet med os andre, men er vist ret god til at spille frisbee.
<--- HAHAHAHAHA :D
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Haha Licht, tak for talen ;)

Martin; Der er jo Hustlerrabat, tjek 'det hemmelige forum' Tråden: 'Det store overblik' :mrgreen:

Der skal nok komme mere fart i cykel til sommer (håber jeg) men hurtig bliver jeg nok aldrig ;)
Ok, men er der ingen der har prøvet nogen af de tests, og trænings programmer de laver..?
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Du må selv overveje om jeg er indisponibel, men flere hustere har prøvet NSC's kursus med max-/syregrænse-test og polar ur's gennemgang etc.

Jeg havde glæde af begge dele og specielet har jeg været glad for max-/syregrænse-testen med Benjamin.

Den satte en hel del på plads for mig og hvis jeg havde været typen som går op i testprogrammer som vejen til at blive bedre så var polarkurset en god indfaldsvinkel til at komme i gang eller videre.

Morten Hartvigsen som er mere ambitiøs end jeg kan måske tilføje et eller andet.

Jeg fornemmede specielt en stor interesse for resultatet af max-/syregrænsetesten og ønsket om at vende tilbage til en fornyet test.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Martin
Nu med dunk!
Posts: 868
Joined: 27 Nov 2006, 22:36
Location: Islands brygge
Contact:

Post by Martin »

Jan Lohmann wrote:Du må selv overveje om jeg er indisponibel, men flere hustere har prøvet NSC's kursus med max-/syregrænse-test og polar ur's gennemgang etc.

Jeg havde glæde af begge dele og specielet har jeg været glad for max-/syregrænse-testen med Benjamin.

Den satte en hel del på plads for mig og hvis jeg havde været typen som går op i testprogrammer som vejen til at blive bedre så var polarkurset en god indfaldsvinkel til at komme i gang eller videre.

Morten Hartvigsen som er mere ambitiøs end jeg kan måske tilføje et eller andet.

Jeg fornemmede specielt en stor interesse for resultatet af max-/syregrænsetesten og ønsket om at vende tilbage til en fornyet test.
Tak Jan..
RENE :Der Alte:
Helt uden puls...
Posts: 626
Joined: 10 Oct 2006, 19:37
Location: KØGE

Post by RENE :Der Alte: »

Jan Lohmann wrote:Du må selv overveje om jeg er indisponibel
Hej Jan
Ikke for at spille "kloge åge" men mener du ikke indhabil :?: :?:
Rene "Der Alte" fra køge
Check "Team Pronghornracing blog"
nyheder fra det store udland
User avatar
Hanne
Med nyvasket cykel
Posts: 2321
Joined: 09 Oct 2006, 13:25
Location: Bagsværd - et split fra Hareskoven
Contact:

Post by Hanne »

Jeg er blevet testet hos NSC og hvad angår trænings og kostvejledning, ja - så får vi til sommer at se, om det har været godt ;)..
Det har været en rigtig god oplevelse at blive testet - og jeg kan bruge det til rigtig meget - det har været MEGET informativt og jeg ved i dag hvordan jeg skal tilrettelægge min træning.
Så jeg kan kun sige - GO FOR IT.. og med vores Hustlerrabat, så er der bare slet ingen undskyldning ;)

Held og lykke

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

RENE fra Køge wrote:
Jan Lohmann wrote:Du må selv overveje om jeg er indisponibel
Hej Jan
Ikke for at spille "kloge åge" men mener du ikke indhabil :?: :?:
Jo, det kan jo smutte :D :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply