SRAM 24t 2007 NY POST
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Dan af frygt for at komme til at glemme det, må du gerne melde mig til.
Stik mig dit kontonummer, så skal jeg overføre penge til dig -
/H
Stik mig dit kontonummer, så skal jeg overføre penge til dig -
/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jeg har overført penge for Harzen her i juledagene. Vent lige med pengeoverførsel, jeg skal finde ud af om man skal slippe slanter med det samme??Anders Kirchhoff wrote: Jeg har et problem, så hvis du i samme moment vil tilmelde mig, så er du en skatterVil du ha´ pengene før, så skal jeg lige bruge dit kontonummer. Har du for øvrigt overført 1. rate til Harzen?
J-Lo, ved du det??
-
- 3000+ posts = spammer
Det skulle man vist sidste år. Jeg udsender en mail til alle i aften, og beder om en opdate og medfølgende pengeoverførsel ok? Pisen stiger jo pr. 8/1 til 700 pr mand, så mon ikke det kan få nogle til at reagere?Dan wrote:Vent lige med pengeoverførsel, jeg skal finde ud af om man skal slippe slanter med det samme??
J-Lo, ved du det??
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
-
- 3000+ posts = spammer
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Selvfølgelig skal vi være flest.. OG DET BLIVER VI DA OGSÅ MED VORES MENTALITET
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Lyder godt, at Dan the man tilmelder holdene, men men men jeg er solorytter, men har ingen muligheder for og tilmelde mig selv på selve dagen.Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Mail er sendt. Vi SKAL da være flest i år, tror DMK var en mere end os sidste år, de SKAL sættes på plads
Få overført de pange, det er jo SOMMERENS oplevelse![]()
DAN - Hvis jeg smider penge ind på Hustler-kontoen, vil du så også tilmelde mig?????? Eller er der en anden, som vil påtage sig dette ansvar????
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
stadig frisk på hold .....de jeg har hørt at man ikke skal lave ekstrem sport efter de 40
..... og har betalt

Last edited by Morten Hartvigsen on 27 Dec 2006, 10:33, edited 1 time in total.
Jeg skal nok tilmelde dig. Send en mail til min arbejdmail (den står under kontaktinfo) med alle tænkelige oplysninger som jeg får brug for. Adresse, fødselsdato osv...Anders Kirchhoff wrote:DAN - Hvis jeg smider penge ind på Hustler-kontoen, vil du så også tilmelde mig?????? Eller er der en anden, som vil påtage sig dette ansvar????
Hanne, hvis du er forhindret kan jeg også melde dig til?? Men ellers er det nemmere for dig, at du selv gør det...også for mig

Er i jylland..kommer til Kbh på lørdag...så skal jeg nok lige se på det..og sene nogen penge...
Starter hold..er jo mit første 24 timer...tror ikke jeg kan træne mig op til 24 timer på så kort tid...
Håber I alle har en god juleferie...mange hilsner fra Diana herfra det sønderjyske...
Starter hold..er jo mit første 24 timer...tror ikke jeg kan træne mig op til 24 timer på så kort tid...
Håber I alle har en god juleferie...mange hilsner fra Diana herfra det sønderjyske...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
-
- Helt uden puls...
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer