Anders Kirchhoff wrote:Jeg skal lige se, om jeg kan finde en barnepige, men ellers kan min datter vel også bare tag med (4½ år, lyserød Specialized)
æv, det blev ret sent og Patrick er også blevet syg, men jeg kan tage Emilie med på 7år, men nok kun hvis din datter kommer, ellers må hun blive hjemme, kan du sende en SMS på 26304000 inden kl 9 hvis du tager hende med ?
Selvtak Jan - det er desværre den bitre erfaring jeg har måtte lære vedr UST dæk.. Trist du måtte vende næsen hjem.. Det var en FED FED FED tur vi havde - trist at halvdelen af gruppen måtte resignere.. Vi kørte ruten færdig og Junior viste så vejen hjem - på vejen måtte vi lige vise vores talent inden for tekniske nedkørsler - MEGA SJOVT..
Jeg tog kystsporet hjem og mødte Hartvigsen Senior og Junior - de var kommet et par minutter efter vi var kørt - trist at de ikke nåede med.. men de havde så selv haft en dejlig tur.
Tak for i dag - jeg kan slet ikke vente med at skulle køre med jer igen
Tak for en superfed tur!
Det er den mest aktive hyggetur jeg nogensinde har været med på... Tror at jeg skal sætte mig selv i træningslejr inden jeg tør vove mig ud i en "almindelig" tur sammen med jer!
Søde Charlotte - du klarede det SÅ godt .. du har jo i sommers vist hvor skarp du er - så det er jo bare et spørgsmål om at komme lidt mere ud, så skal du bare se løjer
Takker også for en dejlig tur, rigtig fedt at få lov at køre med jer og ikke Imod jer, Jeg tror faktisk det var så hyggeligt at jeg kunne finde at møde op en anden gang.
[quote="Rune "morfar""]Takker også for en dejlig tur, rigtig fedt at få lov at køre med jer og ikke Imod jer, Jeg tror faktisk det var så hyggeligt at jeg kunne finde at møde op en anden gang.[/quote]
Du skal være velkommen Rune
Tak til alle for en dejlig tur, vi må have nogle flere af den lange....