Casper Ortvald wrote:er der lidt praktisk info at skaffe ?? hvad tid og hvorledes...
Jeg har da fri, men der skal trods alt være nogen til at skifte DVD i "barnepigen"
Og kan man overhoved følge med i "Hygge" tempo ?
Casper velkommen ombord.
De ture som annonceres som hyggeture plejer også at være sådan, derfor har jeg, afhængig af vejret, besluttet at ta' med. Jeg trænger til lidt andre oplevelser end Slush og Dworak cuppernes 2-3x8 km
Der er informationer på www.rudemtb.dk Se det komplete link her i tråden.
Jan Lohmann wrote:Min bil, som kan ta' 3 cykler, er fyldt op med Hanne P, Jakob samt undertegnede!
Jeg tror, at vi er 3 mand i Sørens (rudemtb), så den er også fyldt op. Jeg har også en bil i nødstilfælde, som jeg gerne låner ud med stativer til 3 cykler.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
På trods af jeg ikke har fundet barnepige endnu, så melder jeg mig klar.
Kommer ikke i bil, så håber der findes en spot et sted ?! Ved faktisk pt. ikke hvordan jeg skal komme derud, men det kan vel ikke være så svært..
Casper Ortvald wrote:På trods af jeg ikke har fundet barnepige endnu, så melder jeg mig klar.
Kommer ikke i bil, så håber der findes en spot et sted ?! Ved faktisk pt. ikke hvordan jeg skal komme derud, men det kan vel ikke være så svært..
Puha. Vi skal ha´ fundet en plads til hr. Ortvald. Jeg er lige i krig med og undersøge, om jeg kan låne en Thule-holder til 4 cikler, så kan du køre med mig. Ellers binder vi den på taget!!!!
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!