Jeg er desværre efter endnu et besøg på gentofte blevet påbudt at holde mig i total ro i min. 14 dage - så derfor er mine spinningtimer tirsdag og torsdag til salg.
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Så kan du heller ikke danse på bordet fredag ?
Jeg har her i dag fået nogle sindsyg gode piller, der kan få mig til at se lyserøde elefanter og hvis jeg nu drikker alkolhol sammen med dem, så kan jeg løbe rundt på væggene .. Jeg kan nok danse , men det bliver nok ikke den helt vilde show dance
MEN - Jeg er jo mig - og jeg giver sgu ikke bare sådan op,,,
Jeg vil gerne købe både tirsdagen (12/12) og torsdagen (14/12) i næste uge - hvad skal du have for timerne? - det er jo nok for "farligt" at afregne i jule-fad-bamser
Jeg vil gerne købe både tirsdagen (12/12) og torsdagen (14/12) i næste uge - hvad skal du have for timerne? - det er jo nok for "farligt" at afregne i jule-fad-bamser
Det er ok - vi finder ud af det med afregning God fornøjelse..
Med hensyn til afregning så har jeg tre ture ude at 'svømme', var det ikke en ide at de som følte at det skyldte, ikke kun mig, at de købte Høns til kvinder i Afrika i stedet????
Jeg har ikke brug for betaling af de timer som jeg af forskellige årsager ikke kunne bruge!
Jan Lohmann wrote:Med hensyn til afregning så har jeg tre ture ude at 'svømme', var det ikke en ide at de som følte at det skyldte, ikke kun mig, at de købte Høns til kvinder i Afrika i stedet????