Jeg har en Specialized Epic Marathon 2005 model, pæn og velholdt uden buler, men skrammer efter brug.....
Følgende sælges:
Specialized Epic Marathon 2005 size M with Fox Brain RL rearshock included geardrop
Fox F100RL
Shimano XT M760 Hollowtech crankset
Time Atac pedals
Shimano Deore front deraillure
Thomson seatpost incl. no name seatpost clamps
Shimano XTR rear deraillure
Shimano XT Dualcontrols
Shimano XT Disc
FSA Headset
Ritchey WCS stem 120mm
Ritchey WCS flatbar
Ritchey WCS grib
Rithcey WCS barends
Må jeg høre, hvad i synes den skal koste?
Har fået et bud på 1.300 Euro, omkring 10.000 kr. Alle delene er fuldt funktionsdygtige. Nogle er næsten nye, andre lettere brugt.
Hvad ville I give, hvis I manglede sådan et svin af en cykel?
Hjælp til prisniveau på en Specialized Epic Marathon 2005
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Hjælp til prisniveau på en Specialized Epic Marathon 2005
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
-
- 3000+ posts = spammer
Tror ikke du skal regne med meget mere end de 10.000. Det er alt for billigt synes man jo som sælger, men det er ikke let at sælge brugt med de priser de holder sig i Tyskland osv.
Hvis man ser på ex. mtb.dk er der ikke salg i cykler over 10-12.000, hvor i mod begyndercykler på 4-7000 ryger langt hurtigere.
Problemet med brugt er at der ofte ikke er garanti på noget, og så snart en brugt cykel koster mere end 10-12.000 kan man altid finde noget nyt og lækkert i udlande.
Det er øv-bøv
Hvis man ser på ex. mtb.dk er der ikke salg i cykler over 10-12.000, hvor i mod begyndercykler på 4-7000 ryger langt hurtigere.
Problemet med brugt er at der ofte ikke er garanti på noget, og så snart en brugt cykel koster mere end 10-12.000 kan man altid finde noget nyt og lækkert i udlande.
Det er øv-bøv

-
- 3000+ posts = spammer
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Det er ALT ALT for billigt (som sælger) men der skal nok noget X.O og carbon på for at få mere?
Tsk tsk tsk....

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk