Bytning af spinning time fra Tors til tirs i uge 46,47,48
-
- Ny på Hustleren
Bytning af spinning time fra Tors til tirs i uge 46,47,48
Hvis nogen har mulighed for at bytte spinning time fra torsdag til tirsdag i ugerne 46, 47, 48 er jeg meget interesseret i at bytte min torsdags time for i stedet at komme om tirsdage. millebjarrum@hotmail.com
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Re: Bytning af spinning time fra Tors til tirs i uge 46,47,4
Hvis det ikke lykkedes dig at bytte den, vil jeg gerne købe timen af dig på torsdag i uge 46millebjarrum wrote:Hvis nogen har mulighed for at bytte spinning time fra torsdag til tirsdag i ugerne 46, 47, 48 er jeg meget interesseret i at bytte min torsdags time for i stedet at komme om tirsdage. millebjarrum@hotmail.com
/Hanne

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Stiller mig også i køen af glade købere... dog til uge 47millebjarrum wrote:Hvis nogen har mulighed for at bytte spinning time fra torsdag til tirsdag i ugerne 46, 47, 48 er jeg meget interesseret i at bytte min torsdags time for i stedet at komme om tirsdage. millebjarrum@hotmail.com

Mobil 20445514 / Købt af Mille

Last edited by Diana on 13 Nov 2006, 16:05, edited 1 time in total.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Jeg trækker mig lige tilbage - for jeg havde glemt jeg har en anden spinningaftale den dag - så Diana - du kan få den hvis den bliver til salgLadyDi wrote:Stiller mig også i køen af glade købere... dog til uge 47millebjarrum wrote:Hvis nogen har mulighed for at bytte spinning time fra torsdag til tirsdag i ugerne 46, 47, 48 er jeg meget interesseret i at bytte min torsdags time for i stedet at komme om tirsdage. millebjarrum@hotmail.com![]()
![]()
Mobil 20445514

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
Ellers tak Hanne... men i denne uge har jeg fået en på torsdag af Damborg, Trine.Hanne P wrote:Jeg trækker mig lige tilbage - for jeg havde glemt jeg har en anden spinningaftale den dag - så Diana - du kan få den hvis den bliver til salgLadyDi wrote:Stiller mig også i køen af glade købere... dog til uge 47millebjarrum wrote:Hvis nogen har mulighed for at bytte spinning time fra torsdag til tirsdag i ugerne 46, 47, 48 er jeg meget interesseret i at bytte min torsdags time for i stedet at komme om tirsdage. millebjarrum@hotmail.com![]()
![]()
Mobil 20445514

- Alice 'Cooper'
- Yndlingsfarve: Grøn
Hej mille
Du kan få min tirsdag i uge 48, der er jeg på tenerife, så kan vi prøve at sælge torsdagen.
Nu er der så 2 pladser ledige torsdag i uge 48, din og min. Havde vist givet den ene til Diana men kan forstå hun har fået en af Trine....hehe...bytte bytte købmand...
Du kan få min tirsdag i uge 48, der er jeg på tenerife, så kan vi prøve at sælge torsdagen.
Nu er der så 2 pladser ledige torsdag i uge 48, din og min. Havde vist givet den ene til Diana men kan forstå hun har fået en af Trine....hehe...bytte bytte købmand...

Al træning er god Adventure træning!
Husk 600 gr grønt om dagen.
Husk 600 gr grønt om dagen.
Hey Alice....Trines var i uge 46... så jeg regner med din i 48Cocio wrote:Hej mille

- Alice 'Cooper'
- Yndlingsfarve: Grøn