til min 27liter Everest rugsæk, nu det er blevet lidt vådt i vejret...
BTW: Skal også bruge nogle vandtætte bukser, skal nok være overtræksbukser... så jeg kan modstå vinteren, da jeg har planlagt at fortsætte med at cykle.....
Kan i anbefale noget ?
K: overtræk til rygsæk / vandtætte overtræks busker
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Stephan Bak
- Alene i udbrud
Overtræksbukser? Skal du ud og fiske eller sådan noget?
Til vinterbrug er et par lange cykelbukser, med noget vindtæt stof på forsiden sagen - også i regnvejr! Ellers er der overtræksbukser, - sådan nogle til udenpå de korte cykelshorts? Det virker ligeså godt, men de er typisk ikke helt så vindtætte på forsiden.
Vandtætte bukser holder bare ikke, så bliver men lige så våd - bare indefra!

Til vinterbrug er et par lange cykelbukser, med noget vindtæt stof på forsiden sagen - også i regnvejr! Ellers er der overtræksbukser, - sådan nogle til udenpå de korte cykelshorts? Det virker ligeså godt, men de er typisk ikke helt så vindtætte på forsiden.
Vandtætte bukser holder bare ikke, så bliver men lige så våd - bare indefra!

- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
Jeg kører med et Assos air-block sæt. Det er endnu ikke blevet gennemblødt og har elastik vd foden som går ud over ankeleleastikken på skoen. Mon ikke de også laver noget super duper regntøj. Jeg synes at have hørt mange sige, at det udelukkende er Assos der kan lave ordentligt regntøj. Det koster selvfølgelig også en arm eller to, men med Hustlerrabat kommer det selvfølgelig lidt ned i pris.Morten Hartvigsen wrote:jeg bruger allerede lange vindtætte/stænk tætte giodana bukser (dem de anbefaler ned til -15grader), prøblemet er bare at de bliver våde, og at vand løber langs bukserne og ned i sko, og så får man våde sko og sokker, og SÅ fryser man hurtigt når det er <5 grader !
Assos pimp!!Casper Fabricius wrote:Jeg kører med et Assos air-block sæt. Det er endnu ikke blevet gennemblødt og har elastik vd foden som går ud over ankeleleastikken på skoen. Mon ikke de også laver noget super duper regntøj. Jeg synes at have hørt mange sige, at det udelukkende er Assos der kan lave ordentligt regntøj. Det koster selvfølgelig også en arm eller to, men med Hustlerrabat kommer det selvfølgelig lidt ned i pris.Morten Hartvigsen wrote:jeg bruger allerede lange vindtætte/stænk tætte giodana bukser (dem de anbefaler ned til -15grader), prøblemet er bare at de bliver våde, og at vand løber langs bukserne og ned i sko, og så får man våde sko og sokker, og SÅ fryser man hurtigt når det er <5 grader !

- Casper Fabricius
- Mudderkonge
who is speakingdan wrote:Assos pimp!!Casper Fabricius wrote:Jeg kører med et Assos air-block sæt. Det er endnu ikke blevet gennemblødt og har elastik vd foden som går ud over ankeleleastikken på skoen. Mon ikke de også laver noget super duper regntøj. Jeg synes at have hørt mange sige, at det udelukkende er Assos der kan lave ordentligt regntøj. Det koster selvfølgelig også en arm eller to, men med Hustlerrabat kommer det selvfølgelig lidt ned i pris.Morten Hartvigsen wrote:jeg bruger allerede lange vindtætte/stænk tætte giodana bukser (dem de anbefaler ned til -15grader), prøblemet er bare at de bliver våde, og at vand løber langs bukserne og ned i sko, og så får man våde sko og sokker, og SÅ fryser man hurtigt når det er <5 grader !

Det var ikke om Assos så derfor har slettet den med det sammeCasper Fabricius wrote:who is speakingdan wrote:Assos pimp!!Casper Fabricius wrote:Jeg kører med et Assos air-block sæt. Det er endnu ikke blevet gennemblødt og har elastik vd foden som går ud over ankeleleastikken på skoen. Mon ikke de også laver noget super duper regntøj. Jeg synes at have hørt mange sige, at det udelukkende er Assos der kan lave ordentligt regntøj. Det koster selvfølgelig også en arm eller to, men med Hustlerrabat kommer det selvfølgelig lidt ned i pris.Morten Hartvigsen wrote:jeg bruger allerede lange vindtætte/stænk tætte giodana bukser (dem de anbefaler ned til -15grader), prøblemet er bare at de bliver våde, og at vand løber langs bukserne og ned i sko, og så får man våde sko og sokker, og SÅ fryser man hurtigt når det er <5 grader !se hellere den mail jeg har sendt til dig i dag

- Casper Fabricius
- Mudderkonge