TH Zwift 26/2 19:00 - Sæsonfinale
- Mikkel Henningsen
- Med nyvasket cykel
TH Zwift 26/2 19:00 - Sæsonfinale
Sidste omgang organiseret TH Zwift for denne vintersæson
Vi hygger med 1 til 1,5 omgang på ruten "Temples and Towers" (https://zwiftinsider.com/route/temples-and-towers/), der har 3 KOM segmenter per omgang
Målet er, at køre hver KOM så hurtigt som muligt:
- Rooftop KOM (1,9km, 3% i snit, veksler mellem -2% og 8%), som kommer i ramper og er en ujævn stigning, oplagt til en over/under strategi
- Castle KOM (2,7km, 2% i snit), begynder "fladt" m. -3% til 4% indtil træbroen, hvor det stiger i ramper på hårnålene, før et længere sejt træk op mod borgen, før det slutter nærmest "fladt" gennem de sidste 3 sving.
- Temple KOM (2,5, 3,5% i snit), på grus
Vi prøver at følges ad mellem KOM, dog måske ikke mellem Castle KOM og Temple KOM - der er kort imellem dem.
Samtale på Messenger
Late Join muligt og alle med link kan være med.
Hav selv øl klar til efter sidste KOM.
Vi hygger med 1 til 1,5 omgang på ruten "Temples and Towers" (https://zwiftinsider.com/route/temples-and-towers/), der har 3 KOM segmenter per omgang
Målet er, at køre hver KOM så hurtigt som muligt:
- Rooftop KOM (1,9km, 3% i snit, veksler mellem -2% og 8%), som kommer i ramper og er en ujævn stigning, oplagt til en over/under strategi
- Castle KOM (2,7km, 2% i snit), begynder "fladt" m. -3% til 4% indtil træbroen, hvor det stiger i ramper på hårnålene, før et længere sejt træk op mod borgen, før det slutter nærmest "fladt" gennem de sidste 3 sving.
- Temple KOM (2,5, 3,5% i snit), på grus
Vi prøver at følges ad mellem KOM, dog måske ikke mellem Castle KOM og Temple KOM - der er kort imellem dem.
Samtale på Messenger
Late Join muligt og alle med link kan være med.
Hav selv øl klar til efter sidste KOM.
It's not whether you get knocked down, it's whether you get up. - Vince Lombardi
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Re: TH Zwift 26/2 19:00 - Sæsonfinale
Lyder som en Fest, og mon ikke jeg rammer ~ 800 km med TH Vinter Zwift sæson 2023-2024
[aktuelt 758 km]
[aktuelt 758 km]
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg har hørt at Vingegaard overvejer at komme! Så godt er selskabet oh HustlerHyggen mens DrHenningsen messer “helt til stregen, heeeeeeelt til stregen”
Kan varmt anbefales
Siger set bare
Kan varmt anbefales
Siger set bare
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
- Jacob Korsholm
- Søger sponsor!
Kan man være med på opkaldet, uden at køre? Jeg kan næsten forstille mig hyggen flyde ud af mine højtalere:)
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Tja hvorfor ikkeJacob Korsholm wrote: ↑26 Feb 2024, 12:32 Kan man være med på opkaldet, uden at køre? Jeg kan næsten forstille mig hyggen flyde ud af mine højtalere:)
mvh Niels Henningsen
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
alt for forkølet idag....
7 mand der højlyt stønner i takt, kan være meget "hyggeligt" for nogleJacob Korsholm wrote: ↑26 Feb 2024, 12:32 Kan man være med på opkaldet, uden at køre? Jeg kan næsten forstille mig hyggen flyde ud af mine højtalere:)