Ser da godt ud Niels (Stravaen er privat, så kunne kun se komoot ruten).. man kunne evt. lægge ruten forbi Slagelse bikepark, bare for lige at 'kigge' .. hop er ikke godt for 'bikepacking setup'
Attachments
2023-02-06 11_57_34-From Korsør to Taarbæk _ gravel ride _ Komoot.png (161.21 KiB) Viewed 7910 times
Morten Hartvigsen wrote:Ser da godt ud Niels (Stravaen er privat, så kunne kun se komoot ruten).. man kunne evt. lægge ruten forbi Slagelse bikepark, bare for lige at 'kigge' .. hop er ikke godt for 'bikepacking setup'
Bikeparken og området er lukket på ubestemt tid, der har været et stort, efter DK forhold jordskred.
Niels Ruten eksisterer ikke mere
Jeg vil godt med, men skal være 'pæn og omklædt' i Jyllinge havn til kl. 17 .. det kan måske klares med et bad i havnen .. helt seriøst
Er vi så følgende ?
- Niels H
- Peter
- Cleas
- Morten
- Jakob K
- Jens M.
NB: Lad os også finde en dato for C2C 2024 - og måske Peter også vil vælge en dato til en go tur .. f.eks. sjællands kyster rundt igen ?? men gerne over 3-4 dage, så der er mere tid til aften hygge end sidste gang
Morten Hartvigsen wrote: ↑26 May 2023, 15:29
Niels Ruten eksisterer ikke mere
Jeg vil godt med, men skal være 'pæn og omklædt' i Jyllinge havn til kl. 17 .. det kan måske klares med et bad i havnen .. helt seriøst
Er vi så følgende ?
- Niels H
- Peter
- Cleas
- Morten
- Jakob K
- Jens M.
NB: Lad os også finde en dato for C2C 2024 - og måske Peter også vil vælge en dato til en go tur .. f.eks. sjællands kyster rundt igen ?? men gerne over 3-4 dage, så der er mere tid til aften hygge end sidste gang
ang ruten , det tjekker jeg lige op på.... Har du som nævnt i tråden tjekket Komoot linket ? https://www.komoot.com/tour/1024652321
ang Jyllinge.... Du kan måske dreje fra
ang Depot / fortæring undervejs , Vi kan enten køre ind omkring Ringsted ( km ~65) og/eller Svogerslev ( km ~105) og finde en butik/brugs/tank/gourmet restaurant
Last edited by Niels G Henningsen on 09 Jun 2023, 17:51, edited 1 time in total.
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
- Niels H
- Peter
- Cleas
- Morten
- Jakob K
- Jens M.
Har talt med Jens og han kan ikke,Claes afventer vist den endelige ferieplan & Jakob k har aldrig ment, at kunne køre hele turen...
Så det efterlader ? :
Niels H
Morten (med optimistisk bagkant)
Peter C
Claus Adelørn
Jais
Før det bliver rigtig sjovt skal vi mindst være mere end 3 synes jeg... Alle er velkomne til at melde sig til. Ved Tobias fra Turudvalget angiveligt er ved at kigge på lidt tilskud til Pizza & en "drink" ved afslutningen.
Deadline for endelig tilmelding ugen før dvs LØRDAG 29/7 !
Last edited by Niels G Henningsen on 17 Jul 2023, 21:34, edited 1 time in total.
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....