lørdags mtb 04-02 kl.9,15

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Claes
Bagfra højre-om!
Posts: 1068
Joined: 23 Jun 2012, 23:21
Location: Hellerup

lørdags mtb 04-02 kl.9,15

Post by Claes »

BoS wrote:Puha. Tak for en god tur. Det var ellers ved at udvikle sig til en sand skandale, da Hartvigsen i vanlig stil valgte at møde frem 3 min for sent. Hvilket jo er en klokkeklar overtrædelse at vinterreglerne.

Der var da også straks nogen regelrette Hustlere, der mente, at der i sådan et tilfælde kun er en ting at gøre: Nemlig at aflyse turen og køre hjem igen og slå en ny tur op.

Men her trådte Torben så i karakter. På stedet traf han en lederbeslutning og valgte, at vi skulle gennemføre turen - til trods for Hartvigsens klare lovovertrædelse. Det er meget få mennesker, der kan tænke så klart i sådan en stresset situation.

Kun Michael Rasmussen forlod truppen i protest. Han sagde, at sådan noget slendrian ville han ikke være med til. "Regler er regler" råbte han. Men da han flere gange blev observeret BAG Torben - endda med stort hul - var vi nogen der mente, at det bare var en belejlig undskyldning for at skjule hans manglende kondi.
I burde straffes med en omtur hele banden


Skrevet i min sofa
User avatar
MichaelRasmussen
Punkteret
Posts: 128
Joined: 01 Jul 2021, 00:06

Re: lørdags mtb 04-02 kl.9,15

Post by MichaelRasmussen »

Ja, jeg råbte lidt meget, men Barnaby-maraton på TV2 Charlie lokkede også. Tiden bag Torben var for øvrigt ikke så tosset endda. Han bruger vist et dyrt skyllemiddel... Han dufter af sommereng.
En mand af 1000 ord.
User avatar
ClausA
Med nyvasket cykel
Posts: 2308
Joined: 31 Jul 2010, 09:07

Re: lørdags mtb 04-02 kl.9,15

Post by ClausA »

MichaelRasmussen wrote:Ja, jeg råbte lidt meget, men Barnaby-maraton på TV2 Charlie lokkede også. Tiden bag Torben var for øvrigt ikke så tosset endda. Han bruger vist et dyrt skyllemiddel... Han dufter af sommereng.
:D :lol:
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2773
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Re: lørdags mtb 04-02 kl.9,15

Post by BoS »

MichaelRasmussen wrote:Ja, jeg råbte lidt meget, men Barnaby-maraton på TV2 Charlie lokkede også. Tiden bag Torben var for øvrigt ikke så tosset endda. Han bruger vist et dyrt skyllemiddel... Han dufter af sommereng.
:mrgreen: :lol: :thumbsup:
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Post Reply