lørdags mtb 04-02 kl.9,15
Mødested skovbrynet st.
Torben tempo
Torben tempo
Re: lørdags mtb 04-02 kl.9,15
Yezzir. Der er lagt op til endnu en god tur. 

Kan desværre ikke 

- ChristianPhilipJ
- Søger sponsor!
Enjoy
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- JimmySpeiermann
- Naturnyder
Torben tempo, det er for hurtigt for migTorben wrote:Mødested skovbrynet st.
Torben tempo

Tjaaa....
Har du ikke el cykelJimmy Schakow wrote:Torben tempo, det er for hurtigt for migTorben wrote:Mødested skovbrynet st.
Torben tempo

Torben tempo er ikke hvad det har været.... Men hvis du ikke skal bruge din el-cykel, kan du så ikke låne den til TorbenJimmy Schakow wrote:Torben tempo, det er for hurtigt for mig

T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Jeg prøver at møde op
selvom det er tidligt og koldt 

- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Det var min replik Kenneth , håber at ku’ deltage
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg satser på at komme.
I skal ikke vente jeg er der til tiden hvis jeg kommer.
I skal ikke vente jeg er der til tiden hvis jeg kommer.
Puha. Tak for en god tur. Det var ellers ved at udvikle sig til en sand skandale, da Hartvigsen i vanlig stil valgte at møde frem 3 min for sent. Hvilket jo er en klokkeklar overtrædelse at vinterreglerne.
Der var da også straks nogen regelrette Hustlere, der mente, at der i sådan et tilfælde kun er en ting at gøre: Nemlig at aflyse turen og køre hjem igen og slå en ny tur op.
Men her trådte Torben så i karakter. På stedet traf han en lederbeslutning og valgte, at vi skulle gennemføre turen - til trods for Hartvigsens klare lovovertrædelse. Det er meget få mennesker, der kan tænke så klart i sådan en stresset situation.
Kun Michael Rasmussen forlod truppen i protest. Han sagde, at sådan noget slendrian ville han ikke være med til. "Regler er regler" råbte han. Men da han flere gange blev observeret BAG Torben - endda med stort hul - var vi nogen der mente, at det bare var en belejlig undskyldning for at skjule hans manglende kondi.
Der var da også straks nogen regelrette Hustlere, der mente, at der i sådan et tilfælde kun er en ting at gøre: Nemlig at aflyse turen og køre hjem igen og slå en ny tur op.
Men her trådte Torben så i karakter. På stedet traf han en lederbeslutning og valgte, at vi skulle gennemføre turen - til trods for Hartvigsens klare lovovertrædelse. Det er meget få mennesker, der kan tænke så klart i sådan en stresset situation.
Kun Michael Rasmussen forlod truppen i protest. Han sagde, at sådan noget slendrian ville han ikke være med til. "Regler er regler" råbte han. Men da han flere gange blev observeret BAG Torben - endda med stort hul - var vi nogen der mente, at det bare var en belejlig undskyldning for at skjule hans manglende kondi.
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Fantastisk at træneren var i stand til at bevare overblikket, og reagere fornuftigt et så stresset en situation 

Som at være der selv.