Hustlere til SRAM SM DCU DUST 13/8 2006... ?
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Kom nu
Hvad så Per
Har jeg helt taget modet fra dig
Du har jo chancen for revanche, en meget mere teknisk rute må da lige være dig ?
Nå spøg til side, håber da ikke det er for slemt og at du bliver frisk.
mvh
Jesper
Har jeg helt taget modet fra dig

Du har jo chancen for revanche, en meget mere teknisk rute må da lige være dig ?
mvh
Jesper
maybe some day
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Re: Kom nu
Hej Jesper. Du er jo i ret god form , så revanche bliver svært(talte med en anden pmc'er "som vil være anonym" mht doping kontrol...Jesper-pmc wrote:Hvad så Per
Har jeg helt taget modet fra dig![]()
mvh
Jesper

Jeg kommer det går fint i dag med min skulder , jeg ramte et træ med skulderen på første omgang i Onsdags , da jeg skulle undgå en der fik defekt ,og desværre var det på en nedkørsel så jeg havde god fart på...
Jeg skifter til mud dæk ell lign i dag ,og 18 mm pigge på skoene, det bliver vist nødventig.

Billedet siger vist alt om min onsdag..

Olsson senior
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
-
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer
Status på DCU/Dust cup rute kl 16.00 fra Hmtb
Glem alt om slick dæk i morgen søndag.Fra at være den mest optimale rute med fast underlag til alle op og nedkørsler er skoven under forvandling netop nu.
De lange opkørsler til vandtårnet kan stadig køres.Nedkørslen fin .Grusstierne er undtaget af regnen.
Sporet langs Rævebakkerne(Langs marken ) er blødt nu og men kan køres.
Øvrige Singletrack er Fedtet/våde
Een opkørselkørsel er blevet nedjusteret fra en kat. 1 til en kat . 2
To nedkørsler må afventes om de er køre klare til i morgen,
Bækken som igår var udtørret under bro overkørslen ,var her til eftermiddag en rivende strøm med vandfald og størmvirvler .Opkørslen efter broen er meget gladt og fettet og man skal udvise stor forsigtighed imorgen. Ruten vil stadig være sjov men hård at køre og den bider måske lidt mere med det vejr vi har nu.
Meen vi håber at vejrguderne få styr på den meget nedbør og skoven får mulighed for at tørre lidt op her i nattens løb.
Velmødt til alle imorgen Rutemester Hilgart
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter
-
- 3000+ posts = spammer
Super dag! Niklas vinder motion, hartvigsen bliver 2'er i Veteran DUC regi 
Håber de selv vil fortælle om løbet?
Der var MEGA meget mudder, ikke meget med RIGTIGT meget....
Jeg selv hoppede af (igen), efter 1 omgang, det er skadaløst for tiden - og lidt kedeligt, ved ikke havd det er, men jeg har bare slet ikke noget at gi' af. Måske man skulle få æavet en blodprøve, nu er det 3 løb i træk?

Håber de selv vil fortælle om løbet?
Der var MEGA meget mudder, ikke meget med RIGTIGT meget....
Jeg selv hoppede af (igen), efter 1 omgang, det er skadaløst for tiden - og lidt kedeligt, ved ikke havd det er, men jeg har bare slet ikke noget at gi' af. Måske man skulle få æavet en blodprøve, nu er det 3 løb i træk?
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Tak for i dag Mud-cupen var en hård omgang..Jeg har vel den tvivlsome ære at være den der var længst tid på sporet i dag.. det blev til ca 27km ca2.18 og gennemsnit på ca.11,92 ifgl min cykelcomputer
... jeg bliver sku nød til at ligge mig en times tid. jeg er så brugt..
Jeg kom i mål på 3ie omgang 1.39.50 og var nød til at køre efter dmk'er da jeg ikke viste hvordan vi lå i hold dysten , men jeg så ikke dem der lå lige foran igen og kom ind som akterlanternen. nå men så fik jeg da trænet i dag..
Tillykke Niklas og Hardvigsen . godt kørt
Jeg syntes der er fedt at der bliver skiltet med pile på ruten , det kunne klubberne godt bruge lidt ofte.
Har lige tjekket er den der har været længst tid på sporet ..det er sku da osse en rekord, men nr 7 H40 og nr. 28 samlet ... nu går jeg halv gamle mand ind og ligger mig.
Per temmelig flad Olsson

Jeg kom i mål på 3ie omgang 1.39.50 og var nød til at køre efter dmk'er da jeg ikke viste hvordan vi lå i hold dysten , men jeg så ikke dem der lå lige foran igen og kom ind som akterlanternen. nå men så fik jeg da trænet i dag..

Tillykke Niklas og Hardvigsen . godt kørt

Jeg syntes der er fedt at der bliver skiltet med pile på ruten , det kunne klubberne godt bruge lidt ofte.
Har lige tjekket er den der har været længst tid på sporet ..det er sku da osse en rekord, men nr 7 H40 og nr. 28 samlet ... nu går jeg halv gamle mand ind og ligger mig.
Per temmelig flad Olsson

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O