GRVL Lørdag 8-1-22 kl. 10.00 2022

Forum udelukkende omhandlende ture på cykelcross. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1175
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Re: GRVL Lørdag 8-1-22 kl. 10.00 2022

Post by Tobias »

Kunne godt finde på at dukke op og køre med bare for hyggens skyld
User avatar
Niels P
3000+ posts = spammer
Posts: 3168
Joined: 28 Sep 2008, 14:25
Location: Virum

Re: GRVL Lørdag 8-1-22 kl. 10.00 2022

Post by Niels P »

har et møde kl 9 så når det ikke
/Niels
User avatar
Tobias
Fås den i carbon?
Posts: 1175
Joined: 27 Feb 2008, 16:51
Location: Birkerød

Re: GRVL Lørdag 8-1-22 kl. 10.00 2022

Post by Tobias »

Kommer
Vejret ser fint ud, triller fra Birkerød. Ca 09:25 hvis nogle skal med
User avatar
Tobias Sonne
Mangler fart
Posts: 2075
Joined: 07 Aug 2009, 19:50
Location: 2970 Hørsholm

Re: GRVL Lørdag 8-1-22 kl. 10.00 2022

Post by Tobias Sonne »

Afrapportering:
Tak for en god og hård tur på sporet…
Der var en del sidste øjeblik-afbud, god bedring til dem. Til start mødte mandfolkene; TQ, CP, SO, HN og undertegnede.
Efter en kort opvarmningsrunde i Tokkekøb, var alle våde til start. Det betød at trænerens oplæg med jagtstart på Hustlerrunden på demokratisk vis blev nedstemt. De gode ben var for kolde til at man havde lyst til at vente på at give de mere langsomme et forspring. Sådan var det. Starten gik og efter et par bakker i starten - tænkte jeg at “det her holder ikke” og jeg lod dem køre…
Frontgruppen - alle pånær mig, må komme med deres egen afrapportering om hvem der havde de bedste ben… dog var der en eller nogle der farede lidt vild og mødte de andre modsat. Tja, så har man jo ikke kørt runden jf reglementet.
Det var en hård, kold og våd dag hvor sporet sugede kræfterne og is på sporet gjorde at man måtte passe på i svingene. Ingen rekorder - udover de vigtigste - nemlig de personlige blev slået i dag. Godt kørt alle sammen, vi ses på lørdag i Rude Skov. Mine fødder var dejlige blå af kulde ved hjemkomst
User avatar
AndreasA
3000+ posts = spammer
Posts: 3657
Joined: 18 Dec 2007, 13:49
Location: 2500 valby
Contact:

Re: GRVL Lørdag 8-1-22 kl. 10.00 2022

Post by AndreasA »

God afrapportering Sonne
Jeg havde som forventet voldsomme tømmermænd og var ikke i stand til at styre en cykel i formiddags.
Måske næste gang :)
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2563
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Re: GRVL Lørdag 8-1-22 kl. 10.00 2022

Post by ChristianPhilipJ »

Tak for turen, fik næsten tømt en varmtvandsbeholder da jeg kom hjem :-)
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3393
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Re: GRVL Lørdag 8-1-22 kl. 10.00 2022

Post by Peter Christensen »

Missede starten med 4 min og så var røvhullerne kørt. Fuld fart på kedlerne og kurs mod St. Dyrehave og jagten på frontgruppen. Efter et stykke tid ringede chefen og ville høre hvor jeg var og her måtte vi konkludere at jeg var så langt foran at det ikke gav mening at mødes. Så vejret taget i betragtning kortede jeg ruten af og vendte snuden sydpå igen. Vel hjemme igen med kolde hænder og fødder men super glad for min Hustler regnjakke der holdte mig rimelig tør og varm på kroppen (den burde du have købt Tobias :lol: )
Gid det snart var maj...!
User avatar
ChristianPhilipJ
Fyr og flamme
Posts: 2563
Joined: 15 May 2013, 22:53
Location: Hørsholm

Re: GRVL Lørdag 8-1-22 kl. 10.00 2022

Post by ChristianPhilipJ »

Peter Christensen wrote:Missede starten med 4 min og så var røvhullerne kørt. Fuld fart på kedlerne og kurs mod St. Dyrehave og jagten på frontgruppen. Efter et stykke tid ringede chefen og ville høre hvor jeg var og her måtte vi konkludere at jeg var så langt foran at det ikke gav mening at mødes. Så vejret taget i betragtning kortede jeg ruten af og vendte snuden sydpå igen. Vel hjemme igen med kolde hænder og fødder men super glad for min Hustler regnjakke der holdte mig rimelig tør og varm på kroppen (den burde du have købt Tobias :lol: )

Vinterregler Peter, vinterregler :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
Søren K.
Bagfra højre-om!
Posts: 1096
Joined: 17 Oct 2006, 12:11
Location: 2800 Lyngby

Re: GRVL Lørdag 8-1-22 kl. 10.00 2022

Post by Søren K. »

Tobias Sonne wrote:Afrapportering:
Tak for en god og hård tur på sporet…
Der var en del sidste øjeblik-afbud, god bedring til dem. Til start mødte mandfolkene; TQ, CP, SO, HN og undertegnede.
Efter en kort opvarmningsrunde i Tokkekøb, var alle våde til start. Det betød at trænerens oplæg med jagtstart på Hustlerrunden på demokratisk vis blev nedstemt. De gode ben var for kolde til at man havde lyst til at vente på at give de mere langsomme et forspring. Sådan var det. Starten gik og efter et par bakker i starten - tænkte jeg at “det her holder ikke” og jeg lod dem køre…
Frontgruppen - alle pånær mig, må komme med deres egen afrapportering om hvem der havde de bedste ben… dog var der en eller nogle der farede lidt vild og mødte de andre modsat. Tja, så har man jo ikke kørt runden jf reglementet.
Det var en hård, kold og våd dag hvor sporet sugede kræfterne og is på sporet gjorde at man måtte passe på i svingene. Ingen rekorder - udover de vigtigste - nemlig de personlige blev slået i dag. Godt kørt alle sammen, vi ses på lørdag i Rude Skov. Mine fødder var dejlige blå af kulde ved hjemkomst
Erkender at næste gang må jeg memorere ruten fuldt - jeg var ikke i stand til både at bruge GPS og holde kulden væk fra min våde fingre samtidigt.

Det var dejligt at kunne sætte sig ind i en forvarmet bil på p-pladsen samtidig med at jeg vinkede farvel til dem der havde valgt at transportere sig til Tokkenrød på cykel...

Men det var en god tur!
Post Reply