Er der nogen som vil køre denne rute torsdag den 10. (aften) eller lørdag den 12.?
Nogen som kender den aktuelle rute?

Der kommer sikkert inden længe et link under "træning". Vi kørte ruten i tirsdags. det er en flad tonserrute. Hvorfor hedder du PS og ikke PM, M for MadsenPS wrote:Har lige meldt mig til dette race.
Er der nogen som vil køre denne rute torsdag den 10. (aften) eller lørdag den 12.?
Den rute vi kørte i tirsdags er til onsdag (Jonstrup Vang) ikke 'Kirkeskoven'Casper Fabricius wrote:Der kommer sikkert inden længe et link under "træning". Vi kørte ruten i tirsdags. det er en flad tonserrute. Hvorfor hedder du PS og ikke PM, M for MadsenPS wrote:Har lige meldt mig til dette race.
Der kan man bare se - og pas så dit arbejdedan wrote:Den rute vi kørte i tirsdags er til onsdag (Jonstrup Vang) ikke 'Kirkeskoven'Casper Fabricius wrote:Der kommer sikkert inden længe et link under "træning". Vi kørte ruten i tirsdags. det er en flad tonserrute. Hvorfor hedder du PS og ikke PM, M for MadsenPS wrote:Har lige meldt mig til dette race.
Det gør jeg også, men jeg har været igennem alle mine internet-favoritter for 2 timer siden...Casper Fabricius wrote:Der kan man bare se - og pas så dit arbejdedan wrote:Den rute vi kørte i tirsdags er til onsdag (Jonstrup Vang) ikke 'Kirkeskoven'Casper Fabricius wrote:Der kommer sikkert inden længe et link under "træning". Vi kørte ruten i tirsdags. det er en flad tonserrute. Hvorfor hedder du PS og ikke PM, M for MadsenPS wrote:Har lige meldt mig til dette race.
Der er ikke noget om ruten paa Dustcup.dk endnu. Men det kunne vaere at der var nogen derude i cyberspace som kendte til den.Casper Fabricius wrote:Der kommer sikkert inden længe et link under "træning". Vi kørte ruten i tirsdags. det er en flad tonserrute. Hvorfor hedder du PS og ikke PM, M for MadsenPS wrote:Har lige meldt mig til dette race.
Håber at der er nogen som er friske på en rolig tur torsdag. Hvis ikke vi kender ruten i Trørød, må vi jo bare køre et andet sted.dan wrote:Det gør jeg også, men jeg har været igennem alle mine internet-favoritter for 2 timer siden...Casper Fabricius wrote:Der kan man bare se - og pas så dit arbejdedan wrote:Den rute vi kørte i tirsdags er til onsdag (Jonstrup Vang) ikke 'Kirkeskoven'Casper Fabricius wrote:Der kommer sikkert inden længe et link under "træning". Vi kørte ruten i tirsdags. det er en flad tonserrute. Hvorfor hedder du PS og ikke PM, M for MadsenPS wrote:Har lige meldt mig til dette race.
Jeg er ikke sikker på at ruten bliver offentliggjort før løbet. Det er Hørsholm som arrangerer og der køres også et DCU-løb samme dag på samme rute. Måske J-Lo ved det??PS wrote:Der er ikke noget om ruten paa Dustcup.dk endnu. Men det kunne vaere at der var nogen derude i cyberspace som kendte til den.Casper Fabricius wrote:Der kommer sikkert inden længe et link under "træning". Vi kørte ruten i tirsdags. det er en flad tonserrute. Hvorfor hedder du PS og ikke PM, M for MadsenPS wrote:Har lige meldt mig til dette race.
Jeg hedder Palle Skovgaard Madsen, dvs PSM, men bliver ofte bare kaldt PS. Det startede vist i militaeret.