Poulsen gjorde det bedre end forventet, han har trænet på det sidste, det er der vist ikke tvivl om. Gad vide hvorfor Bonne kører så få omgange, og Poulsen så mange, Poulsen må føle sig flyvende.
De er stærke de Rivette boys

Super - kan jeg ikke få streget min 5'd runde da jeg kun kørte med 1 1/2 pedal.Carsten Graff wrote:Så er der endnu lidt statistik med gennemsnitstider og fart.
http://www.teamhustler.dk/gallery/displ ... =102&pos=1
Som i den første statistik er de gule tider, de tider der er kørt med lys. Altså fra kl 22.00 - 04.00.
Er der kørt med lys på andre tider, så har i brugt batterierne for meget, og kørt med for meget vægt.
Ja, Bering er da skrap. Men jeres tider er da også for seje, men man kan godt se at i taber lidt mere i natten, var de virkelig pga. lys eller ømme ben?. Eller flot support af NSC, og tak til dem for lån af gulvMic wrote:Hej Alle,
Så er årets weekend vel overstået.. Jeg må sige at benene er tunge og at den ikke står på sprint op af Høje Gladsaxe's trapper....
Tak for en fed weekend. Aldrig i mit liv har jeg set så mange Hustlere ude i skoven. Sådan skal det være
Vi ses onsdag
Jeg har lavet lidt hygge statistik for kampen mellem Rivette og Team Nordic(i excel)... De havde travlt, de der Rivette drenge... Jeg tror vi skal passe lidt på Bering Junior i fremtiden.. Ham kommer vi til at se meget mere til...
http://www.teamhustler.dk/gallery/displ ... at=0&pos=0
He he, Jo tak - men i lige måde. Til gengæld ser det ud til, at mit skift - der jo kostede 30+ sek up front, til gengæld betød at der blev klippet et par minutter af den forventede køretidMorten Hartvigsen wrote:Så vi kunne have haft en tid der var 2min 18 sek hurtigere.... ja, jeg må jo selv undskylde til Stefan for min bommert.
Selv tak, det var en fornøjelse at være med! Også selvom det begyndte at blive hårdt en gang i løbet af natten. R*ven var ikke glad for at blive placeret på en sadel igen mandag morgen og benene var stort set smidige som et par vandrør. Men nu hvor de åbne sår væsker lidt mindre og smerterne er ved at fortage sig, kommer tanken om at det kunne være ret fedt at være med igen. Så mon ikke vi ses til den tid? Lågen og formen skal blot tunes og pudses lidt bedre af inden start, så skal det nok blive godt. Specielt hvis jeg husker at købe en ordentlig krukke "bukse"creme. Den der smører godt kører godt.Per Olsson wrote:Jeg vil osse lige sige tak for en fed week end , det var sku sjovt at prøve , og til drengene på H66 , jeg er klar til næste år igen, selv om, jeg har vabler i hænderne total smaderet overkrop ben og bagdel..![]()
Hej Morten, du kommer da og triller DustCup med os fra nu af, der er jo også 24t i Århus i AugustMorten Bang wrote:Selv tak, det var en fornøjelse at være med! Også selvom det begyndte at blive hårdt en gang i løbet af natten. R*ven var ikke glad for at blive placeret på en sadel igen mandag morgen og benene var stort set smidige som et par vandrør. Men nu hvor de åbne sår væsker lidt mindre og smerterne er ved at fortage sig, kommer tanken om at det kunne være ret fedt at være med igen. Så mon ikke vi ses til den tid? Lågen og formen skal blot tunes og pudses lidt bedre af inden start, så skal det nok blive godt. Specielt hvis jeg husker at købe en ordentlig krukke "bukse"creme. Den der smører godt kører godt.Per Olsson wrote:Jeg vil osse lige sige tak for en fed week end , det var sku sjovt at prøve , og til drengene på H66 , jeg er klar til næste år igen, selv om, jeg har vabler i hænderne total smaderet overkrop ben og bagdel..![]()