Nordic24 - tak for kampem

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Sjovt at se Grønbech, den var tæt på.... Han kører godt nok hurtigt ham Bering, meget flot! Troede ellers I havde den på jeres banehalvdel, da Vesterlund måtte melde afbud...

Poulsen gjorde det bedre end forventet, han har trænet på det sidste, det er der vist ikke tvivl om. Gad vide hvorfor Bonne kører så få omgange, og Poulsen så mange, Poulsen må føle sig flyvende.

De er stærke de Rivette boys :)
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Carsten Graff wrote:Så er der endnu lidt statistik med gennemsnitstider og fart.

http://www.teamhustler.dk/gallery/displ ... =102&pos=1

Som i den første statistik er de gule tider, de tider der er kørt med lys. Altså fra kl 22.00 - 04.00.
Er der kørt med lys på andre tider, så har i brugt batterierne for meget, og kørt med for meget vægt. :D
Super - kan jeg ikke få streget min 5'd runde da jeg kun kørte med 1 1/2 pedal.

Carsten - kan du maile XLS statistikken ?

Hvilke andre havde egentlig nogle uheld ?
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Mic wrote:Hej Alle,

Så er årets weekend vel overstået.. Jeg må sige at benene er tunge og at den ikke står på sprint op af Høje Gladsaxe's trapper....

Tak for en fed weekend. Aldrig i mit liv har jeg set så mange Hustlere ude i skoven. Sådan skal det være

Vi ses onsdag

Jeg har lavet lidt hygge statistik for kampen mellem Rivette og Team Nordic(i excel)... De havde travlt, de der Rivette drenge... Jeg tror vi skal passe lidt på Bering Junior i fremtiden.. Ham kommer vi til at se meget mere til...

http://www.teamhustler.dk/gallery/displ ... at=0&pos=0
Ja, Bering er da skrap. Men jeres tider er da også for seje, men man kan godt se at i taber lidt mere i natten, var de virkelig pga. lys eller ømme ben?. Eller flot support af NSC, og tak til dem for lån af gulv :-)
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Top 10 over langsomme skift:

Nr - - Tid - - - Kl. - - - - Navn

01 - 6:23 - 04:03:41 - Simon Riedel :applaus:
02 - 1:10 - 06:41:49 - Morten Hartvigsen
03 - 1:02 - 02:01:52 - Ronnie Job
04 - 0:38 - 10:47:30 - Stephan Bak
05 - 0:19 - 13:37:49 - Johan Holkmann
06 - 0:18 - 03:18:01 - Dan Samsøe Hansen
07 - 0:17 - 12:46:26 - Anders Knudsen
08 - 0:17 - 10:42:33 - Morten Rust
09 - 0:14 - 20:15:40 - Johan Holkmann
10 - 0:13 - 04:04:10 - Anders Knudsen
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Så vi kunne have haft en tid der var 2min 18 sek hurtigere.... ja, jeg må jo selv undskylde til Stefan for min bommert.
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Morten Hartvigsen wrote:Så vi kunne have haft en tid der var 2min 18 sek hurtigere.... ja, jeg må jo selv undskylde til Stefan for min bommert.
He he, Jo tak - men i lige måde. Til gengæld ser det ud til, at mit skift - der jo kostede 30+ sek up front, til gengæld betød at der blev klippet et par minutter af den forventede køretid :lol: Super undskyldning for at iværksætte et investerings program! Image
Image
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Lidt stemnings billeder.
Image

Image

Carsten og Lågerne. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Dalle

Post by Dalle »

Super kørt af jer alle sammen.
Er vildt misundelig over at jeg ikke kunne deltage, men ved at i har holdt fanen højt hævet over alle de andre hold 8) :lol:
J-LO, fik du forresten solgt min billet????

Ses forhåb entlig meget snart, Dalle[/code]
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Skal vi forresten ikke straffe de der livgardere næste år og samle de 8 hurtigste Hustlere i et firmahold.

Så skal skal hedde "Hjemmeværnet United". De har jo slet ikke kørt stærkt....
Anders K
Helt uden puls...

Post by Anders K »

Det kunne da være "sjovt" at tvære dem.. men ærlig talt så gider jeg ikke kun at skulle køre ud en 3-4 gange på et døgn... det er sgu for let....
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Så er der endnu lidt statistik fra døgnet i Rude Skov:

http://www.teamhustler.dk/gallery/displ ... =102&pos=2

Nu med placering efter hver omgang, samt afstanden til førerholdet.
Der kommer måske endnu en statistik med hvilken hold der er vundet/tabt til pr. omgang.
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Der er en grund til, at du hedder Graf(f) til efternavn :-)
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Carsten, er det muligt at få en statistik hvor meget tid man taber ift førende set relativt til hvordan Tom Kristensen taber tid i Le Mans til den førende Audi?? :D :D :D
Morten Bang
Ny på Hustleren

Post by Morten Bang »

Per Olsson wrote:Jeg vil osse lige sige tak for en fed week end , det var sku sjovt at prøve , og til drengene på H66 , jeg er klar til næste år igen, selv om, jeg har vabler i hænderne total smaderet overkrop ben og bagdel.. :?
Selv tak, det var en fornøjelse at være med! Også selvom det begyndte at blive hårdt en gang i løbet af natten. R*ven var ikke glad for at blive placeret på en sadel igen mandag morgen og benene var stort set smidige som et par vandrør. Men nu hvor de åbne sår væsker lidt mindre og smerterne er ved at fortage sig, kommer tanken om at det kunne være ret fedt at være med igen. Så mon ikke vi ses til den tid? Lågen og formen skal blot tunes og pudses lidt bedre af inden start, så skal det nok blive godt. Specielt hvis jeg husker at købe en ordentlig krukke "bukse"creme. Den der smører godt kører godt.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten Bang wrote:
Per Olsson wrote:Jeg vil osse lige sige tak for en fed week end , det var sku sjovt at prøve , og til drengene på H66 , jeg er klar til næste år igen, selv om, jeg har vabler i hænderne total smaderet overkrop ben og bagdel.. :?
Selv tak, det var en fornøjelse at være med! Også selvom det begyndte at blive hårdt en gang i løbet af natten. R*ven var ikke glad for at blive placeret på en sadel igen mandag morgen og benene var stort set smidige som et par vandrør. Men nu hvor de åbne sår væsker lidt mindre og smerterne er ved at fortage sig, kommer tanken om at det kunne være ret fedt at være med igen. Så mon ikke vi ses til den tid? Lågen og formen skal blot tunes og pudses lidt bedre af inden start, så skal det nok blive godt. Specielt hvis jeg husker at købe en ordentlig krukke "bukse"creme. Den der smører godt kører godt.
Hej Morten, du kommer da og triller DustCup med os fra nu af, der er jo også 24t i Århus i August :)
Post Reply