Nu er jeg jo ikke den mest aktive cykelrytter. Det skyldes jo
1) jeg er doven,
2) at i cykler på de mest ukristelige tidspunkter,
3) der ikke findes noget der hedder en hyggetur og
4) mangel på faste dage.
Med faste dage og lidt senere ture, så kan jeg (måske) lokkes med (ind i mellem).
Rojer an ouer!
Fælles træning med andre klubber - meld ud!
- Tom Nielsen
- Træder stor mølle!
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Hej, Tom rart at se dig, i det mindste på listen
Lørdagens tur til Geels kl 1200 må lige være noget for dig
Du kan sove længe og jeg kan vise vej helt fra Farum og så er turen, af Casper, annonceret som en hyggetur (se selv tråden).
Med hensyn til faste dage så ser det viste ud til at det er ved at finde sin plads

Lørdagens tur til Geels kl 1200 må lige være noget for dig

Med hensyn til faste dage så ser det viste ud til at det er ved at finde sin plads

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Hej igen der dér
Jeg regner med, at smide en mail til kontaktpersonerne snarest. Har lidt travlt med lejlighedsistandsættelse, træning, job og noget familie!
Planen er, at sætte det i værk efter 24T. Inden da har vi nok allesammen rigeligt at tænke på.
Så håber, jeg at alle bakker op om det. Det kunne være fedt, hvis man min. var 3-4 stykker til hver træning. Så er det sjovt at køre og nok altid en, som kender et godt spor eller en god mudderkage!
Planen er, at sætte det i værk efter 24T. Inden da har vi nok allesammen rigeligt at tænke på.
Så håber, jeg at alle bakker op om det. Det kunne være fedt, hvis man min. var 3-4 stykker til hver træning. Så er det sjovt at køre og nok altid en, som kender et godt spor eller en god mudderkage!
-
- 3000+ posts = spammer
Re: Hej igen der dér
LækkertKirchhoff wrote:Jeg regner med, at smide en mail til kontaktpersonerne snarest. Har lidt travlt med lejlighedsistandsættelse, træning, job og noget familie!

Tom... Det lyder som om vi burde køre sammen noget oftere... det der klokken 18:00 det kan jeg generelt bare glemme at nå.
Jeg sidder også med tanken... "det er sgu næsten synd hvis nogle af de andre skal tvinges ned i mit tempo"
Jeg prøver at komme afsted to gange i ugen og kører i Hareskoven sammen med Dennis og Simon (som skal med til 24 timer) i aften.
Vi cykler derop fra Nørrebro station kl. 18:30 så er vel klar ved skovbrynet station 19:00 ?
Alle er naturligvis velkomne.
Jeg sidder også med tanken... "det er sgu næsten synd hvis nogle af de andre skal tvinges ned i mit tempo"
Jeg prøver at komme afsted to gange i ugen og kører i Hareskoven sammen med Dennis og Simon (som skal med til 24 timer) i aften.
Vi cykler derop fra Nørrebro station kl. 18:30 så er vel klar ved skovbrynet station 19:00 ?
Alle er naturligvis velkomne.