cykel holder
cykel holder
Jeg har købt ny bil, og skal bruge en holder til krogen (2-3 cykler). Hvad kan anbefales?? skal det Thule eller???? hvor skal man købe Thansen eller på nettet i Tyskland eller???
- Henrik Storgaard
- Med nyvasket cykel
Re: cykel holder
Jeg har været glad for min Thule, rimelig no-bullshit når cyklerne skal på, og den ruster ikke, stikket holder, og ikke noget der er knækket. Den Thule jeg havde før den nuværende, døde først da jeg bakkede den ind i et træ.
Klart Thule. Ingen tvivl om det.
Jeg har købt på DBA og de fungerer fint + det er til at få reservedele til dem.
Jeg har købt på DBA og de fungerer fint + det er til at få reservedele til dem.
Thule, nem at tilpasse til forskellige cikler, nem at have med at gøre, og kan klappes ned når man skal i bagagerum.
Titanium på de indre linier
- ChristianPhilipJ
- Søger sponsor!
Thule..... og tryk Hartvigsen på maven, mon ikke han som minimum kan matche T.Hansen og de andre
cykel holder
Jeg købte en Thule compact 925 af Hartvigsen, er super glad for den, og hjulholderne ka skubbes ind så den fylder mindre
Nu med billede
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
der er vidst noget om at du har minimum 300,- tilgode Jais, du slipper ikke for at få dem
Takker, så bliver det en Thule, men hvilken model skal man vælge?? jeg har en stor garage så pladsen er ikke noget problem??
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
f.eks. velocompact eller velospace, se dem her http://www.thule.com/da-dk/dk/products/ ... e-carriers" onclick="window.open(this.href);return false;