Bortset fra at der d. 25 er Esbern Snares Løbet (www.kalundborg-cc.dk), men det er jo sådan noget 2-klasses-race-ubetydeligt-noget, så det prioriteres jo ikke så højt vel..
Bortset fra at der d. 25 er Esbern Snares Løbet (www.kalundborg-cc.dk), men det er jo sådan noget 2-klasses-race-ubetydeligt-noget, så det prioriteres jo ikke så højt vel..
Så jeg er på
Hehe, altså... 150 km MTB vil kræve ca 1 øl pr 10 km... Altså rundt regnet 15 øl til sådan en lang tur....
Så hvis nogen skal køre Esben Snare løbet så husk lige ovenstående beregning
Så jeg er på
Hehe, altså... 150 km MTB vil kræve ca 1 øl pr 10 km... Altså rundt regnet 15 øl til sådan en lang tur....
Så hvis nogen skal køre Esben Snare løbet så husk lige ovenstående beregning
4.95 liter Øl Det er en pænt stor camelbags man skal bruge. Men 5 liters øltønde kan vel være i en alm rygsæk.. så sku det være fixet
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jeg har fundet et lille hul i min kalender på et par timer. Så den står på hygge, og måske lidt øl. Det sker ikke så tit det med øl, men denne aften ser ud til være en god aften til det.
Jeg kan se at vi bliver en del, måske ikke nok til at Grønne kan få sit fadbamseanlæg på altanen, selv om det er Hustlernes mest tørstige drenge der er tilmeldt