Begge mine MTb'er døjer med problemer (hhv. nav / bremse) så jeg melder afbud i dag, havde troet jeg kunne fikse den ene aller den anden, men mine evner rækker ikke
Begge mine MTb'er døjer med problemer (hhv. nav / bremse) så jeg melder afbud i dag, havde troet jeg kunne fikse den ene aller den anden, men mine evner rækker ikke
God tur.
Fortvivl ikke,du skal bare have den ene klar til PMC's Tisvildetur på Onsdag.
Se lige PMC forum.
Der var idet hele taget ikke så mange (=0) Hustlere kl 10 ved Holtehallen,men Mikkel fik en nu fin tur med en anden "løsgænger",såvidt jeg har forstået .
Rude er iøvrigt meget mere pløret end den nærmest knastørre Geelsskov vi kørte i Onsdags !
mvh Niels H
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
.....Så sad vi lige og så billeder fra Dust'en......Og minsandten om ikke Mikkel fik øje på dagens træningskammerat i fuld Hustler udstyr. Såh der må jo have været en. vi klebager
/Niels
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Ja det var mig der måtte vise fanen , det blev en god tur for mig og kranken stod distancen, så mandag må jeg på udkig efter noget der kan holde til en tung dreng som mig .
Morten Hartvigsen wrote:og jeg var i kælderen for anden dag og rydde op
Så snart kommer der inlæg med alt det skrammel jeg skal af med, incl. flere cykeldele....
... QXL ...
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O