Hvor meget flexer jeres racer?
Hvis i sætter cyklen på jorden, stiller jer på venstre side og lader venstre pedal være i bunden og træder skråt ind på pedalen.
Hvor meget rykker hjulet sig så imod kædestagen?
Hvis jeg gør det på min super duper racer kan jeg stort set få dækket (25mm) til at ramme kædestagen. Det samme kan jeg hvis jeg gør det på højre side.
Jeg tænker at der er noget større belastning i det område når jeg står op på en stigning og "kaster" cyklen fra side til side.
Flex i BB området på racer
Flex i BB området på racer
Klubmester i Tri-Sprint 2016
- Christian Jorgensen
- Træder stor mølle!
Re: Flex i BB området på racer
Jeg synes nu det så ud som at det var rammen der gav sig. Jeg prøver igen i morgen.
Mavic ksyrium elite s 2013
Jeg har bare spurgt hvad den maximale dækbredde den kan tage. Svaret var at 25mm var det største. Men den næste hedder vel også 28mm? hvilket også er en hel del større.
Mavic ksyrium elite s 2013
Jeg har bare spurgt hvad den maximale dækbredde den kan tage. Svaret var at 25mm var det største. Men den næste hedder vel også 28mm? hvilket også er en hel del større.
Klubmester i Tri-Sprint 2016
ca 3 mmKenny wrote: Jeg har bare spurgt hvad den maximale dækbredde den kan tage. Svaret var at 25mm var det største. Men den næste hedder vel også 28mm? hvilket også er en hel del større.
/Niels
- Steen Andersen
- Med blød hat
Kenny din lille flextrold
min kråsser har 34 dæk
så du er på rette vej til det de unge vil ha
.

Tykke kan også have tynd mave