MTB: Tirsdag den 4/7 kl 18.00 (17.00)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Johnni JJ
Nu med chainsuck
Posts: 330
Joined: 22 Aug 2005, 10:01

Post by Johnni JJ »

kan ikke i dag :wink:
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Kommer ikke! Dels er cykel til service hele ugen, dels er tirsdag typisk no-go for mig.
Image
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

nm

Post by Morten Hartvigsen »

.....HUSK Mygge spray !!! :twisted:
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Desværre kommer jeg ikke , men god tur . Jeg tager på ferie sidst i denne uge så jeg kommer ikke de næste 3 uger.
Per. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor
Posts: 370
Joined: 07 May 2006, 21:14
Location: Charlottenlund
Contact:

Post by Jakob Skouboe »

God tur! Sidder fast i en masse møgarbejde.... :evil:
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Re: nm

Post by Casper Fabricius »

Morten Hartvigsen wrote:.....HUSK Mygge spray !!! :twisted:
jeg når ikke forbi et supermarked - kan du tage noget med?
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Re: nm

Post by Stephan Bak »

Morten Hartvigsen wrote:.....HUSK Mygge spray !!! :twisted:
Argh - Sådan noget pjat. Det er kun godt at få sænket hæmatokritværdien lidt - så er blodet ikke så tyktflydende :shock:
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak for i dag, 16 mand og 1 kvinde = 17 ryttere :D

Nu skal vi bare have lidt styr på træningsmetoderne, og hvem som gør hvad, men en flot start synes jeg!

Ses torsdag ved holtehallen 18.00 (eller 17.00 for de hurtige)
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

ja fin start,måtte dog "droppe" ud med et knækket geardrop ...
Men måske en god ide med EN turleder på dagen,og så må vi andre bare rette ind.
For at tilfredstille alle,skal der nok aftales nogle opsamlingssteder,enten kendte steder (savværket,toppen af Maglebjerg) eller om x antal km af sporet.
Det var måske lidt "anarkistisk" idag?

/Niels & Mikkel
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Niels PMC wrote:ja fin start,måtte dog "droppe" ud med et knækket geardrop ...
Men måske en god ide med EN turleder på dagen,og så må vi andre bare rette ind.
For at tilfredstille alle,skal der nok aftales nogle opsamlingssteder,enten kendte steder (savværket,toppen af Maglebjerg) eller om x antal km af sporet.
Det var måske lidt "anarkistisk" idag?

/Niels & Mikkel
Kunne være fint hvis en ville melde sig til at stå for træningen torsdag?
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Jeps, EN turleder er et must hvis vi alle køre sammen (og undskyld jeg blandede mig :wink: ).

Måske vi lige skal vende hvad vi egentlig skal lave: er det intervaller, eller MTB for sjov, eller løbs-tempo træning, eller måske to hold.

Man kunne også sige at imellem 17-18 køres MAX intervaller efterfulgt af udholdensheds træning, og at 18-19 var til MTB for sjov i forsk. tempo.

Ihvertfald er faste programmer fint, så ved alle hvad der er på tapetet og ingen er i tvivl, og så kan man jo vælge program 1,2,3,4... eller "MTB for sjov" tur afhængig af hvem der møder op på dagen.

Hva synes i ?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote:Jeps, EN turleder er et must hvis vi alle køre sammen (og undskyld jeg blandede mig :wink: ).

Måske vi lige skal vende hvad vi egentlig skal lave: er det intervaller, eller MTB for sjov, eller løbs-tempo træning, eller måske to hold.

Man kunne også sige at imellem 17-18 køres MAX intervaller efterfulgt af udholdensheds træning, og at 18-19 var til MTB for sjov i forsk. tempo.

Ihvertfald er faste programmer fint, så ved alle hvad der er på tapetet og ingen er i tvivl, og så kan man jo vælge program 1,2,3,4... eller "MTB for sjov" tur afhængig af hvem der møder op på dagen.

Hva synes i ?

Jeg kan godt li' ideen, men jeg når aldrig 17.00, så jeg håber vi kan starte den 'rigtige' træning 18.00, hvilket var det overordnede mødetidspunkt?

Jeg vil gerne det hele igennem, bakke, interval osv osv. 1 times træning med høj intensitet må også være rigeligt, efterfuldt at 'gas' på sporet. I følge Grønbech skal vi ikke køre som sindsyge i flere timer, hvilket passer godt med mine egne erfaringer.
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

jeg deler ideen om noget intervaltræning - ellers kommer vi jo ingen vegne. Så længe de holdes på en mindre område bliver ingen væk :lol: . Kombineret med en hyggetur som i går er efter min mening det optimale.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Jeg er enig med Morten. Der skal være en som bestemmer hvad der skal køres ellers ender det med en diskussionsklub de første 5 minutter. Jeg synes vi skal holde fast i kl 18 som hovedmødetidspunkt ellers kan jeg stort set aldrig nå det :wink: Så skal der gerne køres noget interval, bakke eller styrke ellers ender det med en alm tur-for-sjov.

Der skal mere struktur ind i træningen ellers kommer der ikke til at fungere.
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Yeps

Post by Anders Kirchhoff »

mere struktur.

Vil lige pointere, at første gang og måske anden gang, var/er for at se tilslutningen og idet den ser ud til, trods ferie, at være stor, så skal vi klart have noget struktur i det.

Hvordan, hvor og hvorledes bestemmer dem, som melder sig som "trænere". My opinion!

Hvis X antal af dem, som møder frem ikke ønsker sindssyge intervaller, 2 timers bakketræning, så kan de tag en hyggetur/tekniktur eller noget.

Planen var i starten at samle folk, så man kunne få en fast tur eller to om ugen, hvor man var mere end sig selv. Det er bare superfedt, at så mange mødte frem. Lad det vare ved.
Post Reply