MTB: Århus/beder 24timers

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

dan wrote: Hvem er parat?? Hvad med dig, Bo Skakke, du skal vel alligevel derover??
Jeg skal overveje at komme over og HEPPE hvis Casper kører solo, men jeg gider simpelt hen ikke at køre... Jeg har kørt mit sidste 24 timers for i år 8)

Og jeg har sagt ja til en fødselsdags invitation lørdag aften, så det kan først blive bagefter, jeg kan komme..... Ingen overtalelsesforsøg vil hjælpe :-) :-)

Casper: DU SKAL KØRE SOLO!!!!!!!! Ellers så BANKER vi dig!!! :-)

Jacob Lund skal også køre solo for Hustlerne. Du vil ikke blive den eneste solo Hustler...
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Jeg er også stadig klar på at deltage. Jeg syntes dog, at der skal være en klar aftale med fire ryttere før vi melder os til - hvis det ikke kan lade sig gøre syntes jeg at vi skal droppe det.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Få dog fat i Anders fra Birkerød, de var jo 2 mand som var klar!! Jeg kommer og er lejerchef!
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Jeg mener også at vi skal have det afklaret inden tilmelding. Jeg mener også at vi skal stille med et rent hustlerhold, ellers bør Dan og Peter overveje at køre med i solorækken så vi er 4 Hustlere der stiller til start. Det kunne da være verdensklasse :lol:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Casper Fabricius wrote:Jeg mener også at vi skal have det afklaret inden tilmelding. Jeg mener også at vi skal stille med et rent hustlerhold, ellers bør Dan og Peter overveje at køre med i solorækken så vi er 4 Hustlere der stiller til start. Det kunne da være verdensklasse :lol:
Man det ser jo lidt tyndt ud? Lad os nu komme afsted og hygge med Bo Skakke, Lauritsen og den nye Jacob Lund, jeg skal nok forkæle jer som lejerchef!

Hold:
1. Peter
2. Dan
3. Anders (Birkerød)
4. (Birkerød)

Solo:
1. Casper
2. Jacob Lund
3. Lauritsen

Ole P. er med hos HMTBK, sammen med kæresten, så der er massere at hygge med, det skal nok blive en super tur.

Lad os se hvad der sker, måske melder der sig nogle raske hustler inden?
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Peter Christensen wrote:Jeg er også stadig klar på at deltage. Jeg syntes dog, at der skal være en klar aftale med fire ryttere før vi melder os til - hvis det ikke kan lade sig gøre syntes jeg at vi skal droppe det.
Enig. Jeg har sendt en PB til Kirchoff fra BMTB for at høre. Jeg kunne ikke finde hans mail, så jeg håber han ser den. Jeg kan se de har klubmesterskab næste weekend, så nu må vi se..

Casper, meld du dig bare til i solo. :D du behøver ikke vente på vores tilmelding.
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

dan wrote:
Peter Christensen wrote:Jeg er også stadig klar på at deltage. Jeg syntes dog, at der skal være en klar aftale med fire ryttere før vi melder os til - hvis det ikke kan lade sig gøre syntes jeg at vi skal droppe det.
Enig. Jeg har sendt en PB til Kirchoff fra BMTB for at høre. Jeg kunne ikke finde hans mail, så jeg håber han ser den. Jeg kan se de har klubmesterskab næste weekend, så nu må vi se..

Casper, meld du dig bare til i solo. :D du behøver ikke vente på vores tilmelding.
du lokker. det må være for at se mig falde totalt igennem som solorytter
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Casper Fabricius wrote:
dan wrote:
Peter Christensen wrote:Jeg er også stadig klar på at deltage. Jeg syntes dog, at der skal være en klar aftale med fire ryttere før vi melder os til - hvis det ikke kan lade sig gøre syntes jeg at vi skal droppe det.
Enig. Jeg har sendt en PB til Kirchoff fra BMTB for at høre. Jeg kunne ikke finde hans mail, så jeg håber han ser den. Jeg kan se de har klubmesterskab næste weekend, så nu må vi se..

Casper, meld du dig bare til i solo. :D du behøver ikke vente på vores tilmelding.
du lokker. det må være for at se mig falde totalt igennem som solorytter
nej da..kunne jeg ikke finde på :twisted:
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Netop hjemvendt fra sommerhus....

Post by Anders Kirchhoff »

Jeg har set beskeden.

Jeg vender den med Klaus (den 2´en BMTB´er) imorgen til vores søndagstur.

Vi har nemlig klubmesterskab d. 27. august og måske trækker det mere, da det er fantastisk hyggeligt.

I hører nærmere imorgen.

MVH
Anders
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Nej nej, den går ikke, tur med Hustlerne er toppen af hygge ;)
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Re: Netop hjemvendt fra sommerhus....

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kirchhoff wrote:Vi har nemlig klubmesterskab d. 27. august og måske trækker det mere, da det er fantastisk hyggeligt.
Det er vel på racer ;)
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Dog ikke...

Post by Anders Kirchhoff »

vores klubmesterskabsrute er rent faktisk rigtig fed med masser af bakker og singletracks.

Nå, men til trådens kerne.

Klaus Hansen fra BMTB er vild efter og tag med jer over til Århus.

Jeg vil nu fatte Ford Ferrarien og køre ind på jobbet og se min vagtplan for næste uge og er den fri i wee-kenden, så bliver i forstærket med ikke mindre end 2 BMTB´ere. Vild ik´?

Nå, men under alle omstændigheder kører Klaus med, men han skal idag have endelig besked, om I vil og har plads til ham.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Re: Dog ikke...

Post by Dan »

Kirchhoff wrote:vores klubmesterskabsrute er rent faktisk rigtig fed med masser af bakker og singletracks.

Nå, men til trådens kerne.

Klaus Hansen fra BMTB er vild efter og tag med jer over til Århus.

Jeg vil nu fatte Ford Ferrarien og køre ind på jobbet og se min vagtplan for næste uge og er den fri i wee-kenden, så bliver i forstærket med ikke mindre end 2 BMTB´ere. Vild ik´?

Nå, men under alle omstændigheder kører Klaus med, men han skal idag have endelig besked, om I vil og har plads til ham.
Jamen, vi vil meget gerne ha Klaus med. Så mangler vi kun 1 mand (forhåbentlig dig!) Det eneste der kan stoppe vores deltagelse er hvis vi ikke finder en 4. mand...men mon ikke det lykkedes??
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

OK

Post by Anders Kirchhoff »

Så giver jeg beskeden videre til Klaus, at han er sikker.

Jeg vender tilbage snarest og senest senere idag om min deltagelse.
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

Hvordan

Post by Anders Kirchhoff »

Hvordan og hvorledes med det logistikmæssige?
Trøjer m.m.?
Post Reply