MTB: Århus/beder 24timers

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg ved ikke noget før om en uge, men problemet er jo at jeg ikke kan gå op på 3 sal, uden af hive efter vejret, det er jo ikke holdbart!

Kan lige så godt være på forkant, og melde fra, så I har mere tid :(
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

J-LO wrote:Jeg ved ikke noget før om en uge, men problemet er jo at jeg ikke kan gå op på 3 sal, uden af hive efter vejret, det er jo ikke holdbart!

Kan lige så godt være på forkant, og melde fra, så I har mere tid :(
ok, det er fair nok. Har Mic været interesseret i at køre??
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg har snakket lidt med ham, han er i tænkeboks.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fra mtb1900:
Til deltagere ved Cube Bikes 24 hours MTB,


Tiden for løbet nærmer sig og vi har derfor brug for jeres endelige oplysninger om
hvem der deltager på jeres hold. Vi skal bruge disse oplysninger senest fredag d. 18
august af hensyn til trykning af nummerene samt pga. den elektroniske tidtagning.

Vi må ligeledes bede jer om at indbetale jeres startgebyr hurtigst muligt.


Med venlig hilsen

Aarhus 1900 MTB
Jeg har penge fra Dan og Peter på Hustleren, hvordan ser det ud, skal I have dem igen, eller skal vi fylde holdet og betale nu?
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

J-LO wrote:Fra mtb1900:
Til deltagere ved Cube Bikes 24 hours MTB,


Tiden for løbet nærmer sig og vi har derfor brug for jeres endelige oplysninger om
hvem der deltager på jeres hold. Vi skal bruge disse oplysninger senest fredag d. 18
august af hensyn til trykning af nummerene samt pga. den elektroniske tidtagning.

Vi må ligeledes bede jer om at indbetale jeres startgebyr hurtigst muligt.


Med venlig hilsen

Aarhus 1900 MTB
Jeg har penge fra Dan og Peter på Hustleren, hvordan ser det ud, skal I have dem igen, eller skal vi fylde holdet og betale nu?
Jeg er stadig parat på at deltage. Jeg går ikke udfra at Casper er parat mere? Hvem har vi ellers?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hvorfor er Casper ikke klar?

Jeg tager gerne med, vi skal jo til Madonne om torsdagen - kan altid være lejerchef....
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

J-LO wrote:Hvorfor er Casper ikke klar?

Jeg tager gerne med, vi skal jo til Madonne om torsdagen - kan altid være lejerchef....
Jeg ved heller ikke om han er klar eller ej...det kan være han ikke har set posten fra tidligere idag. Lad os betale...det må være muligt at finde 1 eller max 2 ekstra mand på en uge.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

dan wrote:
J-LO wrote:Hvorfor er Casper ikke klar?

Jeg tager gerne med, vi skal jo til Madonne om torsdagen - kan altid være lejerchef....
Jeg ved heller ikke om han er klar eller ej...det kan være han ikke har set posten fra tidligere idag. Lad os betale...det må være muligt at finde 1 eller max 2 ekstra mand på en uge.
VI mangler jo lige 1000 for de 2 som mangler, før vi kan betale ;)
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Kan vi lige få en update hernede i Harzen: Stiller Casper drengen op i solo eller stiller Casper op i hold? Stiller Casper op overhovedet???
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

BoS wrote:Kan vi lige få en update hernede i Harzen: Stiller Casper drengen op i solo eller stiller Casper op i hold? Stiller Casper op overhovedet???

Godt spm!
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2780
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Og JLO

Hvad med dig? Har du problemer med kadarveret? Det er da noget værre noget.... Tror du ikke bare, du skal slappe lidt af et par dage uden cykel og arbejde og andre sure pligter...

God bedring i hvert fald
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Jeg kan se at der er stor interesse for min person - jeg er åbenbart super hurtig for tiden :lol:

Ja - jeg vil som udgangspunkt gerne stille op. Jeg har ikke tilmeldt mig soloklassen fordi jeg vidste at der ville komme et hul eller 2 på 4 mandsholdet - folk er jo allerede, her inden løbet begyndt at tude :lol: . Så konklusionen er, at jeg gerne vil køre på hold. Hvis der er 4 mand vil jeg i stedet kraftigt overveje at køre solo
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Casper Fabricius wrote:Jeg kan se at der er stor interesse for min person - jeg er åbenbart super hurtig for tiden :lol:

Ja - jeg vil som udgangspunkt gerne stille op. Jeg har ikke tilmeldt mig soloklassen fordi jeg vidste at der ville komme et hul eller 2 på 4 mandsholdet - folk er jo allerede, her inden løbet begyndt at tude :lol: . Så konklusionen er, at jeg gerne vil køre på hold. Hvis der er 4 mand vil jeg i stedet kraftigt overveje at køre solo
Casper, du kører som udgangspunkt på 4-mands holdet. Så mangler vi kun 1 hustler før at vi er fyldt op.

Hvem er parat?? Hvad med dig, Bo Skakke, du skal vel alligevel derover??
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Casper - smid penge ind på Hustleren, det er sidste frist for betaling i morgen, hvis I skal have navne på nummerpladen osv osv...
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 17 Aug 2006, 11:43, edited 1 time in total.
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

dan wrote:
Casper Fabricius wrote:Jeg kan se at der er stor interesse for min person - jeg er åbenbart super hurtig for tiden :lol:

Ja - jeg vil som udgangspunkt gerne stille op. Jeg har ikke tilmeldt mig soloklassen fordi jeg vidste at der ville komme et hul eller 2 på 4 mandsholdet - folk er jo allerede, her inden løbet begyndt at tude :lol: . Så konklusionen er, at jeg gerne vil køre på hold. Hvis der er 4 mand vil jeg i stedet kraftigt overveje at køre solo
Casper, du kører som udgangspunkt på 4-mands holdet. Så mangler vi kun 1 hustler før at vi er fyldt op.

Hvem er parat?? Hvad med dig, Bo Skakke, du skal vel alligevel derover??
Grønne ringer til mig i aften - men Bo skal da klart med
Post Reply