MTB: Århus/beder 24timers

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg kører kun solo fordi jeg er skidt kørende, og ikke har niveau til et hold, i solo kan jeg selv bestemme tempo / omgange. Vi er jo alligevel i Jylland efter koncerten med Madonna, og jeg skal jo alligevel betale som 2hjælper" hvis jeg skal ha' mad, så hellere trille lidt rundt?
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2779
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Morten Hartvigsen wrote: Solo: <- Optimister - I kan ikke :twisted:
Hvad mener du? Det er sgu da for sejt... Respekt og håndtegn 8)
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

klart respekt herfra også :P

Er der andre end mig som har lagt mærke til hvordan J-Lo konsekvent snakker om MEGA dårlige ben hele tiden?? Den hopper vi ikke på, jeg regner med noget podieplads til hustlerchefen her i weekenden. :wink:
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

BoS wrote:
Morten Hartvigsen wrote: Solo: <- Optimister - I kan ikke :twisted:
Hvad mener du? Det er sgu da for sejt... Respekt og håndtegn 8)
Det var sådan min egen måde at motiverer på, det virker ihvertfald overfor mine børn :roll:
User avatar
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod
Posts: 811
Joined: 24 Jan 2005, 20:07
Location: Birkerød

...

Post by Anders Kirchhoff »

Det er superskod.

Jeg arbejder videre på sagen i aften, men det ser sort ud.

:(
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Jeg er træt af min cykel og jeg er træt af regnvejret. For at være helt ærlig så har jeg mest lyst til at droppe fra, da min cykel først bliver færdig fredag og så har jeg ikke kørt i 2 uger. Vejret er noget skod og vi kommer til at sove i mudder smat og køre i mudder smat og bruge flere dage på at vaske cykel, telt, cykeltøj ja alt. Jeg ved godt at jeg selv har været fortaler for dette arrangement men lige nu har jeg bare lyst til at sælge min cykel og begynde at gå til skak. J-Lo du kan da ligeså godt overtage min plads.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Er det en dropper?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg gider ikke pakke / vaske mit cykeltøj tidligt i morgen, hvis vi ikke kører (skal jo have det med, da Casper og jeg kører allerede i morgen!) Vil da også helst lade cyklen stå, hvis den ikek skal i brug.

Gi en melding gutter, vi skal finde en løsning inden 10.00 i morgen (onsdag)
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

J-LO wrote:Jeg gider ikke pakke / vaske mit cykeltøj tidligt i morgen, hvis vi ikke kører (skal jo have det med, da Casper og jeg kører allerede i morgen!) Vil da også helst lade cyklen stå, hvis den ikek skal i brug.

Gi en melding gutter, vi skal finde en løsning inden 10.00 i morgen (onsdag)
Det er vel næsten givet. Vi mangler i forvejen 1 mand, og der er ikke rigtig udsigt til at der er nogen som dukker op. Min motivation er heller ikke vildt stor men var dog parat til at køre. Med mindre der er nogen som mener anderledes, så lad os droppe det. :?:

I andre kan jo sagtens køre solo alligevel?? :D
User avatar
J.L
Ny på Hustleren
Posts: 40
Joined: 21 Jul 2006, 21:51
Location: Örkelljunga

Post by J.L »

Hvad sker der for jer :?:
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Nu var det jo ikke meningen at jeg skulle ødelægge festen for jer andre hvis I gerne vil afsted. Jeg måtte bare melde ud at min motivation er forsvundet fordi min cykel ikke har været brugbar og fordi vejret får sådan et arrangement til virke surt hvilket jo ikke er meningen. Min holdning er at jeg personlig gerne vil droppe det, men hvis der er folk der har byttet vagter etc og jeg derved ødelægger deres mulighed for at stille op så må I sige til for så må jeg jo tage med.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Peter Christensen wrote:Nu var det jo ikke meningen at jeg skulle ødelægge festen for jer andre hvis I gerne vil afsted. Jeg måtte bare melde ud at min motivation er forsvundet fordi min cykel ikke har været brugbar og fordi vejret får sådan et arrangement til virke surt hvilket jo ikke er meningen. Min holdning er at jeg personlig gerne vil droppe det, men hvis der er folk der har byttet vagter etc og jeg derved ødelægger deres mulighed for at stille op så må I sige til for så må jeg jo tage med.

Fair nok Peter.

Jeg dropper min tur til 24t, der er ikke meget ved at være lejrchef, når der ikke er nogen lejr. ;)
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Jeg har skrevet til Kirchoff og bedt ham om at fortælle Klaus at det ikke bliver til noget (i tilfælde af at han ikke har set det).

Peter, det er fair nok. Vejrsituationen er ikke ligefrem noget der rykker for at komme ud at cykle.
Post Reply