MTB: Dustcup afd 5, 21/6

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Phuu ha... ren overlelevelse for mit vedkommende, godt I andre var bedre i dag :)

Stort tilykke til Ole, for den flotte sejr i motion :P Hustlerstil!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Uhh ha... værre end jeg havde regnet med... hehe :wink: (Mit eget løb)

http://www.events4u.dk/res_list.php?event=321

Tror sku DMK løber fra os, selv med 1. pladsen.
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 21 Jun 2006, 21:43, edited 1 time in total.
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

Ja lad os bare komme hurtigt videre.. :)

Rigtigt godt kørt af Ole og alle I andre :applaus:
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

J-LO wrote:Uhh ha... værre end jeg havde regnet med... hehe :wink: (Mit eget løb)

http://www.events4u.dk/res_list.php?event=321

Tror sku DMK løber fra os, selv med 1. pladsen.
Ja det ser sgu ikke for godt ud
User avatar
Henrik Nielsen
1 omgang efter
Posts: 683
Joined: 21 May 2004, 11:27
Location: Værløse

Post by Henrik Nielsen »

Ja det ser ikke for godt ud..... :roll:. Men tak for idag det var godt at komme på cyklen igen efter den lille operation, så nu er der kun en vej frem.
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Ja, **** for et lorte løb! Nå, men tillykke til Ole med sejren - flot kørt!

For mit vedkommende var det primært et mega styrt på første runde, der gjorde løbet til noget .....ja! Der kommer vist pics af skrammerne på nettet :roll: Nå men kæresten kom hjem samtidig med mig, så hun fik lov til at lave en mega gin & tonic samt en spand sæbevand. Så kunne hun ellers med neglebørsten tage alle skrammerne fra en ende, mens jeg prøvede at koncentrere mig om min GT...men av, av, av. Men hun er ved at være en hel lille autodidakt Florence Nightingale :roll:

Nå, crashet betød jo selvfølgelig et fald langt tilbage med hvad det medføreraf kø kørsel og folk der mener at stigninger er stedet at træne til duathlon :shock: Det var vel først på sidste runde der blev plads igen til at køre igennem.
Image
User avatar
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor
Posts: 370
Joined: 07 May 2006, 21:14
Location: Charlottenlund
Contact:

Post by Jakob Skouboe »

Tak for i dag!

Tjaa, jeg ved sg ikke. Styrt, quickrelease der gik ind i forbremsens skive (underlig ting) og lidt kædebøvl samt at jeg lige tømte hele indholdet af min sadeltaske ud på ruten.... :D :D

Fantastisk dag....Lå ellers lettere godt med i starten af feltet en del af første runde.

Men det er fandeme fedt at køre løb.... :D
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
User avatar
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor
Posts: 370
Joined: 07 May 2006, 21:14
Location: Charlottenlund
Contact:

Post by Jakob Skouboe »

I øvrigt: Jeg ville gerne bruge tid og kræfter på at få sat lidt mere system i træningen. Uden det sådan beslaglægger hele ugen, men bare at træningen bliver brugbar....

Intervaltræning siger folket....
En der evt ville nappe en tur med mig og vise mig hvad det er ??
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Flot med så mange deltagere i motion, og tilykke til Ole.

Mit løb gik ret godt, ret stabile tider, kun 31sekunders forskel på langsomste/hurtigest på alle 5 omgange.

Jeg fik lidt mere fart på nedkrøslerne end jeg plejer, teknikken var bare lidt bedre idag, og der var lidt mere råstyrke i mine spinkle hvide arme, da jeg har snydt, og vægt trænet "styr" håndtering igennem nogle uger.

Jeg prøvede at følge Preben Thams (der blev nr. 5 i H40), men han var simplethen for stærk (også) idag, så for mig endte det med en 8 plads, og 10 til Carsten og 24 til Michael S - MEN VI MANGLER ALTSÅ EN FJERDE H40 RYTTER, hvis vi skal kravle op i H40 hold klassen - det er svært med kun 3 ryttere !

- og nu må jeg vist hellere få skiftet den bagfælg, for den er helt bustet efter en del hård kørsel idag... (godt man har en på lager).

Go bedring til Stefan - hvor faldt du ?
Last edited by Morten Hartvigsen on 21 Jun 2006, 23:59, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Lad os krydse fingre for Niels efter ferien, så er der 5.... Andre vi kan 'købe'?
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Hej Hustlere

Godt kørt, alle sammen. Godt der ikke skete mere med dig, Stephan. Der var godt nok mange, der fik knubs idag.

Desværre er "mine" billeder ikke blevet så gode. Jeg havde glemt at stille objektivet korrekt, så Michael bare kunne skyde løs. Mange af dem er blevet ret uskarpe. (Men jer har gode billeder af Stephans åbne kødsår) :P

Jeg lægger dem på når jeg får tid. Måske først på fredag. Men der var jo hele tre Hustler fotografer til stede idag. Fantastisk medie dækning... Husk, at deres billeder bliver lagt i "User galleries" til at starte med, hvis I vil se om de er blevet lagt på.
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Ja jeg må jo indrømme, at jeg ikke helt kunne indfri mit ønske om en top 10 placering. 1 sølle minut er alt hvad der skulle til for at komme ind i top 10 så det ærgrer mig lidt at jeg sidder ude på ruten og mister troen på jeg kan nå at indhente nogle. Det viser jo bare at mit gamle idol Wrestleren Asbjørn Riis ordsprog: "Træn hårdt, spis sundt og tro på dig selv - YEAAAH" :twisted: stadig holder. Vi skal nok snuppe de DMK fyre næste gang.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Morten Hartvigsen wrote:Flot med så mange deltagere i motion, og tilykke til Ole.

Mit løb gik ret godt, ret stabile tider, kun 31sekunders forskel på langsomste/hurtige

Jeg prøvede at følge Preben Thams (der blev nr. 5 i H40), men han var simplethen for stærk (også) idag, så for mig endte det med en 8 plads, og 10 til Carsten og 24 til Michael S - MEN VI MANGLER ALTSÅ EN FJERDE H40 RYTTER, hvis vi skal kravle op i H40 hold klassen - det er svært med kun 3 ryttere !
Jeg kommer de næste rundter , men desværre måtte jeg melde fra , og bener var vist heller ikke til løb , i denne uge de er helt smaderet. :?
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Tak for igår allesammen....

Og specielt tak til Ole - Hans første plads giver vores bedste holdtid i år.. i min beregning scorer vi 100 point denne runde... tidligere var 102 vist nok det bedste.. så i virkeligheden ikke særlig godt når vi har en første plads...

DESVÆRRE scorer DMK kun 97!!!!!!!! bla forbi Johnny Rasmussen for første gang i år kører fra mig.. men benene var der ikke rigtig i går

DMK placeringer. 2,4, 14 og 18
Hustler 1,6, 16 og 23
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

Vi nakker dem næste gang
Post Reply