MTB: PMC's 2 timers i geels 5/6

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

MTB: PMC's 2 timers i geels 5/6

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hvem kommer? Nu da JJ er tilbage i folden, skal DMK vel ikke have flere point på den konto :wink: Vi er ikke langt efter i holdkonkurrencen, så jeg håber da vi kan stille stærkeste hold?

Husk at tilmelde jer online, hvis i ikke allerede har gjort det! Det koster dyr i skoven denne gang, da det er et 2 timers arrangement!

www.dustcup.dk
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Kommer ..Tjek.. :wink:

Nu da JJ er tilbage kan Læder Steven da godt køre H40... Bare en tanke... :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Per Olsson wrote:Kommer ..Tjek.. :wink:

Nu da JJ er tilbage kan Læder Steven da godt køre H40... Bare en tanke... :wink:
Man kan desværre ikke skifte klasse... Men nu er Niels jo også snart tilbge :)
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:
Per Olsson wrote:Kommer ..Tjek.. :wink:

Nu da JJ er tilbage kan Læder Steven da godt køre H40... Bare en tanke... :wink:
Man kan desværre ikke skifte klasse... Men nu er Niels jo også snart tilbge :)
He He jeg ved det godt , det var kun for at drille Læder , nu hvor han ikke vil køre med os lidt voksne.. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Casper Fabricius
Mudderkonge
Posts: 1845
Joined: 02 Dec 2003, 14:23
Location: Islands Brygge

Post by Casper Fabricius »

jeg er klar
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

jeg er parat :D
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

Kommer og det gør CJ også
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Husk at tilmelde jer online og spar MANGE penge denne gang, mener det er 70kr. Sidste frist er lørdag!

www.dustcup.dk
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Må melde pas, da jeg er i Legoland med familien her i pinsen
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

kommer... :-)
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Hvad siger underlaget i Geels??? anyone... efter turen i Rude torsdag overvejer jeg meget seriøst at tage racing ralph af igen og smide excavaders på.... synes jeg fedte rundt hele tiden...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Geels er mere tør end Rude, jeg kørte 2 omgange på ruten forleden på RR2.25, uden at stå af nogen steder, det har holdt tørt siden, så jeg satser på RR igen.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Flot JLO, der er jo et par svære passager (ja det synes jeg altså), og det bliver ikke nemmere når man har kørt et par omgange og er blevet en lille smule trær :-)

Det er lige før at jeg vil love den Hustler der kan undgå at stå af cyklen under HELE løbet en stor kold fadøl :-) altså undtagen "ham der" Mic, han har bare for irreterende go kørestil 8)
User avatar
Dan
Downhill konge
Posts: 1867
Joined: 01 Oct 2005, 15:03
Location: Værløse

Post by Dan »

J-LO wrote:Geels er mere tør end Rude, jeg kørte 2 omgange på ruten forleden på RR2.25, uden at stå af nogen steder, det har holdt tørt siden, så jeg satser på RR igen.
godt kørt! Der er kun mudder et par steder. Det ene sted er det fladt, så ingen problem. Det andet sted er den smalle opkørsel tæt på start, men mon ikke den er ved at være tør efter idag?
User avatar
fschlage
Helt uden hænder!
Posts: 61
Joined: 14 Apr 2006, 23:31
Location: Glostrup

Post by fschlage »

dan wrote:
J-LO wrote:Geels er mere tør end Rude, jeg kørte 2 omgange på ruten forleden på RR2.25, uden at stå af nogen steder, det har holdt tørt siden, så jeg satser på RR igen.
godt kørt! Der er kun mudder et par steder. Det ene sted er det fladt, så ingen problem. Det andet sted er den smalle opkørsel tæt på start, men mon ikke den er ved at være tør efter idag?
Lige der ved den smalle opkørsel husker jeg ellers at der var kø i lørdags, da der var "nogle" der ikke kunne komme helt op :lol:

Mvh. Flemming
Som dermed ikke siger at han kunne havde kørt op :D
Post Reply