MTB: Craft Polar MTB Challenge 30/4

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tak for i dag, det var fedt, selv om det var pisse koldt. Jeg måte vente over 2 timer i vådt tøj, inden senior kom med nøglen til bilen (min egen skyld) nu håber jeg ikke jeg skal være syg, for gennemkold det blev jeg sku :(

Der er resultater online her: www.events4u.dk - ved ikke lige hvorfor der er kommet 2 ryttere uden tider, ind på listen som nummer 1 og 2 i min klasse - ufedt.
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Ronny Taarvang: Som jeg hørte det i min øresnegle, som official ude på ruten, så udgik Ronny Taarnvagn fordi han kørte forkert på ruten, vistnok allerede i St. Dyrhave, så jeg forstår ikke at han står som no. 1.

:!: :?:

Men godt gået Jakob i top 10 :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

Ja det var temlig hårdt. Også at blive prylet af Jakob med 16 min. :cry:
Hvorfor kørte Grønbæk for Johnny Cash?
Hartvigsen kørte for Hustlerne, blev dog pryglet af 2 piger :D
Hvor var Carsten Graff?

Dagens lyspunkt for undertegnede var at jeg vandt hovedlodtrækningspræmien et Polar S 520 pulsur. Nice
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Rust wrote:Ja det var temlig hårdt. Også at blive prylet af Jakob med 16 min. :cry:
Hvorfor kørte Grønbæk for Johnny Cash?
Hartvigsen kørte for Hustlerne, blev dog pryglet af 2 piger :D
Hvor var Carsten Graff?

Dagens lyspunkt for undertegnede var at jeg vandt hovedlodtrækningspræmien et Polar S 520 pulsur. Nice
Mic skal jo være medlem af en DCU klub for at kunne køre om den samlede marathon cup.

Rust: 16min og 9sek om jeg må be' :wink:

Billeder her: http://www.teamhustler.dk/gallery/index.php?cat=42

Tak til Bo Skakke.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Så er fejlen rettet :)
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Rust wrote:Ja det var temlig hårdt. Også at blive prylet af Jakob med 16 min. :cry:
Hvorfor kørte Grønbæk for Johnny Cash?
Hartvigsen kørte for Hustlerne, blev dog pryglet af 2 piger :D
Hvor var Carsten Graff?

Dagens lyspunkt for undertegnede var at jeg vandt hovedlodtrækningspræmien et Polar S 520 pulsur. Nice
Tilykke med uret.

Ja, det var hårde 80km - nåe nej kun 75 :cry: hvilket var grunden til at Kristine Nørgaard kom i mål før mig, da jeg forventede at der manglede 5km.....men så var målet der pludselig - nederen. Ca. 1-2km før mål kørte jeg (og derefter Kristine), forkert, og tabte derved 1-2minutter.
Jeg er imponeret over Sandra, ca. 10 min før mig, men jeg tabte tempoet ved 65km, synes ellers jeg formåede at holde samme tempo og puls hele vejen, så det var bedre disponeret denne gang end i Slagelse.

Det kræver lidt vilje at holde igen i starten, når der er saft og kraft, og de andre overhaler, men det hjælper at tænke på at der er 70km tilbage.

Jeg fik undervejs muskelspændinger over venstre skulder, så det døjer jeg lidt med her til aften (og i morgen sikert også).

Det var en fin opsat rute, med meget varieret spor, både grus, masser af singletrack i den flotte skov, der også bød på ihvertfald én stejl bakke i slutningen, som jeg på det tidspunkt ikke kunne køre op ad. Vejret var også ok, selvom sol da have været lækkert.

Efter ca. 5-10km havde et lille styrt på en DUM rod, og tabte derved mundstykket til min Camelback, så vandet fossede us, så jeg måtte vende om og hente det - heldigvis kun 3meter.

Cyklen (min Trek) bød kun på ganske få problemer idag, da kæden hoppede over største klinge 2 gange, den ene gang fordi ham foran stoppede for at samle sin flaske op og jeg kørte ind i ham :evil: Men forståeligt nok, han samlede den op, for den første flaske tabte han også.

I alt i alt er jeg godt tilfreds, blev samlet nr. 50 og nr. 7 (og Ikke nr. 9) i DCU Veteran klassen. MX løb er noget man skal træne sig op til, for 3t35min på cyklen med god punch er lidt mere end jeg er vandt til, hvilket betød at de sidste 10km tabte jeg hele 9min til Bo "DMK" formand.

Bortset fra de 2 svipsere

1) mangle afmærkning ved et sving
2) at der manglede 5km

et fint løb af NCK.
Last edited by Morten Hartvigsen on 30 Apr 2006, 22:28, edited 1 time in total.
User avatar
Rust
Helt uden teknik
Posts: 433
Joined: 02 Dec 2003, 19:42
Location: Herlev

Post by Rust »

Godt kørt. Jeg ville ikke kunne have kørt de 80/75 km, uden at smide mine ben i menneske skraldespande efter 5-6 timer
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Rust wrote:Hvor var Carsten Graff?
En mindre forkølelse i dagene op til løbet gjorde at jeg på forhånd havde besluttet mig for kun at køre i 1 time. Og det passede med at jeg kom tæt forbi start/mål efter 1 time. Så det var en god gang træning jeg fik ud af det. Det var dog så koldt at jeg ikke ventede til i andre kom i mål, men valgte at køre hjem og tage et varmt bad.
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

Har lige set billederne igennem, og kan regne ud at jeg har været på 9-10 pladsen da jeg stoppede efter 1 time, med mindre der er sket den store forskydning fra billederne er taget og til mål.
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Godt kørt J-Lo i en top 10 er jo udemærket... 8) men kan det virkelig passe at lille Jonas napper en plads foran dig?? :lol:
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

No 6 i min klasse, det lyder bedre :) Ham Jonas er ikke til at følge med mere, desværre. 35kg, det er jo mindre end Hartvigsen, det kan jeg ikke håndtere :)
Post Reply