MTB: Det blå spor søndag 26-3 kl 10,00 Bemærk sommertid

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Hej Anders .

Jeg kan samle dig op ved Galle og Jessen/mærsk data. søndag kl 9,15

Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Nu ikke al den snak

Post by JesperJ »

Nu må i altså se og komme ud og lufter jer og ikke snakke herinde.
Har lige hygget en god times i tid i en fedtet slushet brun smattet og andre uhyrligheder hareskov.
Brugte en times tid på turen fra skovbrynet til skovvej/planteskolen.
Det inkluderer ikke rengøringen, som jeg ikke nåede før madlavning og fredagshyggerødvinen, sssååååå det må vente til omorgen
Ha nu en rigtig god weekend, og god tur på søndag, hvor jeg vælger zzzZZZzzzZZZzzZZZzzZZ
/Jesper
maybe some day
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Per Olsson wrote:Hej Anders .

Jeg kan samle dig op ved Galle og Jessen/mærsk data. søndag kl 9,15

Per
'

Ellers tak Per - men kommer selv derud hvis det er - tager noget sprut i aften så derfor skal ikke regne med mig....

Men kører derud nu :lol: på TOPFUEL carboing 8) 8)
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Netop vendt tilbage fra Rude skov - vil bare sige til dem der kører derud i morgen at den er ikke så nem at køre som hareskoven... der er en del is i sporerne - plus en del sne mange steder....

Jeg ville nok tage en Peter Hareskovstur hvis det var mig....
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

hmm

Post by JesperJ »

Ok, hvis Anders kalder Hareskoven nemt kørt i forhold til Rude, så ville jeg da vælge Hareskoven, for fredag eftermiddag var den ikke ligefrem nem.
Så hvis Rude er værre, så bliv i Hareskoven
mvh
Jesper
maybe some day
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Så slem var Hareskoven nu heller ikke,blot et spørgsmål om teknik,dæktryk og styrke :D (med andre ord det rene held!)
Lad os nu bare holde fast i Rude,det må vel også blive vinterens sidste chance for at køre i sne....

/Niels
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

God tur, jeg vælger hermed asfalten i morgen :D
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jo, Hareskoven var slem og svært kørt her Fredag eftermiddag, kørte nogle af de samme spor vi kørte i Mandags fra skovbrynet, men nu var der smeltet så meget sne at der var blotlagt en del is, så der skulle køres noget forsigtig.
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Så var det jo lige man vågnede frisk op kl. 9.00 og helt spontant fik lyst til en lille tur på det blå spor. Nåede at komme til stadionet kl. 9.30, men ingen hustlere var i syne. Så kørte jeg lidt op at Kongevejen, for at se, om det var der, I stod.

Men næ nej. Så trillede jeg en tur hele alene. Den var temmelig glat. Lidt tøvejr vil gøre den godt. Men den er absolut ikke så slem som for 14 dage siden.

Skærmene var idag bare overflødig vægt. Den var absolut mudderfri (det kommer nok i løbet af ugen)

Næste gang skal jeg nok følge med i forumet. Så havde jeg set, at det var flyttet til kl. 10.00 :oops:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Surt, men ja - det gælder om at være med online :)

Ser ud til tøvejr hele ugen, også om natten, måske er sneen væk i næste weekend :?: :twisted:
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

Jeps :-) Følg med i forumet.

Men jeg havde ikke planlagt at køre med. Mit knæ driller. Men da jeg stod op kl. 9 så var der ikke lige tid til at tænde computeren. Men jeg fik da en dejlig tur ud af det. Så jeg klager ikke. :wink:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hvad siger det gamle knæ til turen? Vi skal snart ha et klippekort til Rigets knæafdeling :?
User avatar
BoS
Førstevælger!
Posts: 2778
Joined: 27 Nov 2005, 17:28
Location: Nærum
Contact:

Post by BoS »

J-LO wrote:Hvad siger det gamle knæ til turen? Vi skal snart ha et klippekort til Rigets knæafdeling :?
Jeg tog bilen ud til sporet. Så skulle jeg kun køre de ca. 10 km rundt og så ville min bil jo står der, så jeg ikke skulle cykle hjem også. Normalt cykler jeg jo derud. Så nåede det (knæet) ikke at ødelægge turen.

Normalt kan jeg køre omkring 10-15 km før jeg begynder at have tudefjæs, men det er lidt forskelligt. Er skrevet op til en MR scanning. Så må vi se hvad den siger.

Men min 24 timers deltagelse er sgu lidt tvivlsom tror jeg, hvis der ikke snart findes en løsning/diagnose
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Ruten var ok der var en del sne både i luften og på ruten. vi kørte 4-5 omgange omkring udsigtspunktet fik lidt bakke træning og derefter rundt på sporetdet blev til ca 2 timer og 22km i godt tempo.
Tak for i dag. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer
Posts: 4112
Joined: 16 Jan 2006, 21:03
Location: 2860 Søborg

Post by Niels G Henningsen »

Vi siger også tak for turen.Hvis jeg nu havde været så kvik at tage min mobiltelefon med kunne vi også have haft Klaus med,der desværre havde en punktering på vej til skoven :cry: og derfor ikke lige var der sharp...
Dagens tur kan evt ses her:

http://trail.motionbased.com/trail/invi ... lue=545091

mvh Niels & Mikkel
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Post Reply