MTB: Det blå spor søndag 26-3 kl 10,00 Bemærk sommertid

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

MTB: Det blå spor søndag 26-3 kl 10,00 Bemærk sommertid

Post by Per Olsson »

Er der stemning for en tur på det blå søndag , vi mødes ved Holte hallerne kl 10,00 Sommer tid. :wink: Bemærk ny tid fra 9.30 til 10,00
Last edited by Per Olsson on 24 Mar 2006, 08:50, edited 2 times in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Jeg ville ellers gerne, men efter vinterens hårde løbsprogram, så restituerer jeg hen over weekenden i Sevilla's behagelige klima 8) :lol: :P
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg vil gerne Per, men hvis jeg skal være ærlig, gider jeg ikke sne mere, så hellere asfalt. Jeg kigger på det lørdag...
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Jeg har hørt at det blå skulle der være mindre sne , en på det røde for der var sku meget nogle stedder. men det kan være jeg lige tjekker det fredag.
Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Jeg er frisk på en tur. Sne er skønt man bliver så dejlig træt efter en omgang snefræs :D Men til Per og Anders er jeg nødt til at sige, at denne gang gider jeg ikke at holde og vente på jer :D :wink: :D
User avatar
Fraser
Punkteret
Posts: 129
Joined: 14 Oct 2005, 17:40
Location: 5 min fra 100m skoven

Post by Fraser »

der er en del sne på den blå var ude igår og køre ½ delen af det, og det kunne godt køres, bare ikke bakken op til udsigtspunktet anti clockwise rundt.

men det er godt nok sjovt at køre i det.

håber i får en god tur.

Fraser
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Fraser wrote:anti clockwise
:D
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

kan ikke
User avatar
FlemmingD
Ny på Hustleren
Posts: 40
Joined: 23 Dec 2005, 20:03
Location: NørreBronx
Contact:

Post by FlemmingD »

Venter også på snefri tracks...og holder mig til asfalten. Men ser sgu efterhånden frem til FORÅRET::::::::::::::

cya

Flemming D
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Peter Christensen wrote:Jeg er frisk på en tur. Sne er skønt man bliver så dejlig træt efter en omgang snefræs :D Men til Per og Anders er jeg nødt til at sige, at denne gang gider jeg ikke at holde og vente på jer :D :wink: :D
Ok Peter jeg har ellers trænet hele ugen , så min form skulle være på vej op eller ned.. :?: Enig Flemming vi trænger til forår , jeg er træt af alt det vinter tøj ... :?
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Med det vejr vi har og har haft i denne uge, så burde sneen være reduceret væsentligt. Prøv derfor evt. at se hvad der skrives på diverse boards op til weekenden - der er ofte aktuelle rapporter over føret.

Slush er fedt :!: :twisted:
Image
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Per Olsson wrote:
Peter Christensen wrote:Jeg er frisk på en tur. Sne er skønt man bliver så dejlig træt efter en omgang snefræs :D Men til Per og Anders er jeg nødt til at sige, at denne gang gider jeg ikke at holde og vente på jer :D :wink: :D
Ok Peter jeg har ellers trænet hele ugen , så min form skulle være på vej op eller ned.. :?: Enig Flemming vi trænger til forår , jeg er træt af alt det vinter tøj ... :?

Citat fra NSC igår: Læg en træningsplan, så er det nemmere at holde, også overforsig selv, så man ikke afviger fra sin træning når det er surt, hvis det regner, osv.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Morten Hartvigsen wrote:
Per Olsson wrote:
Peter Christensen wrote:Jeg er frisk på en tur. Sne er skønt man bliver så dejlig træt efter en omgang snefræs :D Men til Per og Anders er jeg nødt til at sige, at denne gang gider jeg ikke at holde og vente på jer :D :wink: :D
Ok Peter jeg har ellers trænet hele ugen , så min form skulle være på vej op eller ned.. :?: Enig Flemming vi trænger til forår , jeg er træt af alt det vinter tøj ... :?

Citat fra NSC igår: Læg en træningsplan, så er det nemmere at holde, også overforsig selv, så man ikke afviger fra sin træning når det er surt, hvis det regner, osv.
Morten . min tr plan er helt klar , 20 km kl 0600 for fuld skrald da jeg ofte kommer lidt sendt ud døren og eftermiddag 1700..20 km fuld skrald ellers får jeg kold aften mad. spin. tirsdag/lørdag skoven Søndag. det er min tr plan for hele ugen. Og ifgl. Jack Arvid Olsen danner man mest testeron om morgen, det er der skal man træne hårdt... 1 uge til på mtb. lågen... så er det raceren , mand jeg glæder mig.. :D
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

To Hustler og to Pmc-mtb'er. hvad med dig Anders skal du ikke have sol på de blege ben igen , denne gang kommer du vel i korte rør :wink: ..obs jeg har din drikke dunk. Skal vi rykke det til kl 1000. i stedet for kl 9.30 :!: :?:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

se nu begynder du at snakke fornuft... kl 10 begynder at ligne noget...

Møde tidligere end normalt på en dag hvor man skal en time tidligere op!! du er sindsyg.... korte rør bliver det nok ikke - det kan mine knæer ikke...

Vil gerne give en formentlig - og på ny cykel 8)

tak for huskeren med dunken...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
Post Reply