MTB: Hvad med en træningstur søndag 19 Marts

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

MTB: Hvad med en træningstur søndag 19 Marts

Post by Peter Christensen »

Jeg vil høre om der er nogen, der kunne tænke sig at komme med ud på en træningstur søndag formiddag kl 10. Det jeg har i tankerne er en tur på ca 1½ time med et rimelig tempo (vi skal jo kunne holde varmen). Det kunne f.eks. være i Hareskoven.
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

joe, da jeg alligevel ikke skal til MX i Silkeborg.

NB. Der er også præsnetation af en ny rute samme dag kl. 10, Se mere på www.kalundborg-cc.dk, Præsenteres af Henrik Djernis.

Men Hareskoven er ok for mig.
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

Vil skrive det bag øret... ikke helt sikker... med hensyn til kalundborg mener jeg at have set en seddel om ruten kun er 3km... det er jo ikke meget....

Sidst siger Torsten fra DMK at rød spor er fremragende pt...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Jeg er på, trænger til skovtr. Men hvor mødes vi. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Hvad med Skovbrynet Station der hvor sporet begynder. Det kender de fleste vist, men jeg er åben for andre forslag.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Ok vi ses på skovbrynet station kl 10.00 :wink:
Kom frisk drenge , vi er da flere end 3 hustler i Team Hustler , og en tur på det røde spor. :wink: er altid godt... :D
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Kom nu tøsser... Man får sku ikke go teknik af spinning , man skal altså i skoven eller lign.. :wink: Kom nu frem drenge. Jeg køre fra øen kl 900 jeg har plads til to cykler foruden min egen hvis der er nogle der vil med ..
Last edited by Per Olsson on 18 Mar 2006, 10:12, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Hvis ikke jeg skal til føsdag' hos mormor, kommer jeg :)
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

J-LO wrote:Hvis ikke jeg skal til føsdag' hos mormor, kommer jeg :)
Hey J velkommen hjem , det bliver en mtb tur ikke langrend siger det bare
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Anders K
Helt uden puls...
Posts: 622
Joined: 27 Jun 2005, 16:50
Location: 2100 easthood

Post by Anders K »

jeg ska til føsdag - men vil ikke udelukke noget endnu - Men er er ret usikker som starter - kommer lige tilbage på den...
I was "Treked" Specialized is NOT for special people
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Hvad er der galt med Langrend? Man undgå mudder, og så bruger man så godt som alle muskelbundter ;-))
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

jeg er stadig på, selvom jeg er blevet bange for MTB efter dette styrt....

www.bestofgooglevideo.com/video.php?video=116
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kommer ikke til at fungere for mig, mangler tøj da det er i farum, efter min ferie, har ingen cykelholder til at kører til farum først, for at hente tøjet, orker ikke Kbh -> Farum -> Skovbrynet -> Kbh på cykel, for så senere at skulle til Farum igen om aftenen (Af andre grunde)

Jeg løber en tur i stedet. God tur i skoven, ses næste gang.
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Morten Hartvigsen wrote:jeg er stadig på, selvom jeg er blevet bange for MTB efter dette styrt....

www.bestofgooglevideo.com/video.php?video=116
hvad for dem til at gøre det i det hele taget , var det stellet eller gaflen der knækket :? , men lige meget hvad dum ide at køre 172 km på mtb. :cry: down hill race forstår jeg ikke . jeg er nok for gammel.. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

Tak for turen idag, der er meget flot i skoven. Peter viste rundt v. bagsværd, i starten i meget højt tempo, og vi prøvede nogle bakker vi ikke tager så tit.

Meget svært terræng for mig at køre i, jeg kan simpelthen IKKE finde ud af at køre ligeud i det sne føre, måske fordi jeg ikke har kørt MTB i 3-4 uger, men det plejer heller ikke at være min stærke side. Slog mit knæ/skinneben på frempinden, æv, så nu skal jeg lige slappe lidt af.

NB: På hjemturen røg jeg forbi bakken der hvor vi skiltes, og jeg fandt ud af at der er nogle der har lavet seriøst bakke træning, dér, for sneen var kørt helt væk, så jeg tog lige 3 omgange på den lille rute.
Post Reply