MTB: Træningstur søndag d. 5. marts

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Kommer da nok, (måske)

Post by JesperJ »

Hej Hustlere
Jeg forsøger at komme ud for enden af ydergårdsvej kl. ca. 09, søndag morgen.
Håber så at jeg kan køre med jer :)
Mit mobilnr er 23444127

mvh
Jesper
PS
Jlo jeg har sendt en mail til dig?, har du set den?
maybe some day
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Re: Kommer da nok, (måske)

Post by Per Olsson »

Jesper-pmc wrote:Hej Hustlere
Jeg forsøger at komme ud for enden af ydergårdsvej kl. ca. 09, søndag morgen.
Håber så at jeg kan køre med jer :)
Mit mobilnr er 23444127

mvh
Jesper
PS
Jlo jeg har sendt en mail til dig?, har du set den?
Hej Jesper , jeg har dit nr. så vi kan bare lige tale sammen i morgen , jeg er der også kl 9.00 mit nr. 61417038

Per O.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

TAK for idag

Post by JesperJ »

hej Carsten og Per
Tak for en dejlig tur i den frostklare vestskov, det er en rigtig afvekslende rute der er fundet i skoven. Lækkert stort arbejde som Carsten har gjort.
Håber vi får lov at afvikle en afdeling dustcup der.
GPS sporet lækker jeg ud senere i aften
Mvh
Jesper
maybe some day
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Øv.... eller... fedt for jer :) Surt at ligge her :cry:
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Hej Jesper og Carsten

Tak for i dag. Det var en af de dage hvor naturen viste sig fra sin smukkeste side frost klar og flot hvidt landskab dækket af ny faldene pudder sne .Rigtigt fed hård rute og enig Jesper en rigtig godt emne til dust rute, meget teknisk og hårde bakker. den er ca. 7 km pr omgang. Jeg ved ikke helt hvor langt der til S toget fra ruten , da der er mange der kommer med toget , og dustene stor set ligger på hverdage . Men hvis den er inden for en rimelig afstand, syntes jeg vi skal tage og overveje ruten som dust rute. Så Jakob vi må lige finde en dag hvor vi tester ruten .
Image
Billed er godt fra en tidligere tur , men samme natur. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

Post by JesperJ »

Hej
Der er ca 5 km fra Ballerup station så det er vel ok??
http://www.krak.dk/GRIDS/subPAGES/route ... %2C6177179
mvh
Jesper
maybe some day
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Ja, 5 km burde være fino:)

For at søge hos sns.dk, skal vi bruge et detaljeret kort over ruten / skoven. Carsten, kan du lave et? Vi kan jo lige så godt søge, når 3 så hardcore MTB'ere mener ruten er 'the shit' :)
User avatar
JesperJ
1 omgang efter
Posts: 673
Joined: 04 Sep 2005, 20:59
Location: Ballerup

gps senere

Post by JesperJ »

Hej Jlo
Jeg sender dig gps filen senere, så kan du se om du kan forsøge at redde den rute som vi kørte ud af det
mvh
J
maybe some day
User avatar
Carsten Graff
UST? Ja måske...
Posts: 1319
Joined: 23 Nov 2005, 10:12

Post by Carsten Graff »

J-LO wrote: For at søge hos sns.dk, skal vi bruge et detaljeret kort over ruten / skoven. Carsten, kan du lave et? Vi kan jo lige så godt søge, når 3 så hardcore MTB'ere mener ruten er 'the shit' :)
Jeg laver et kort en af de næste dage. Jeg har et specialkort over den del af skoven.

Godt at høre at Per og Jesper mener at ruten kan bruges til Dust Cup.
Jeg var lidt i tvivl da der er meget "single track", mange sving og nogle gode bakker, som alt sammen er godt til træning, men straks ser anderledes ud, når der er flere på sporet.
Jeg viser gerne frem igen når forsamlingen af sygdoms/tømmermænds ramte, har brug for at få blæst frisk luft i hovedet :wink:
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Jooe det er rigtig der er en del single træk ,og nogle af sporene må vi se bort fra , men der er jo også en del grus stier som ruten kan ligges på . syntes bestemt vi skal kikke nærmere på den , når alle mand er feberfri og klar til en søndag med gas og rute tjek. :wink:
Per.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Post Reply