MTB: Slush finale -26 Feb Tokkekøb - VI ER KLAR !!!

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

MTB: Slush finale -26 Feb Tokkekøb - VI ER KLAR !!!

Post by Morten Hartvigsen »

se mere på www.slushcup.dk

H40:
Stefan Bak - ligger flot nr. 13 i H40, efterfulgt af Per Olsson på 38 pladsen, og Torsten Bak på en 49 plads, og Jan Lohmann på en 109 plads.

Hold: Hold klassen skal der KÆMPES for ikke at ryge ned på en 6 plads! og for Hustler team 2, skal der udrettes mirakler for igen at komme ind i top 10, men meget kan jo ske, lidt partisansøm i Camelbaken, og så er den klaret - øh just joking......

Herre: Der er mange interne Hustler dyster, flg. ryttere ligger MEGET tæt i den samlede stilling i Herre klassen.

Ole Prasse - Carsten Graf
Anders K. - Morten Hartvigsen
Christian Haslund - Peter Christensen

Kan Jonni JJ - mon hente Bo Skagge ?
Kan Andreas "El-greko" - mon hente JLO ?
Kan Casper Fabricius mon hente Andreas "El-greko" ?
Kan Jeppe Jørgensen mon hente Casper F. ?
Kan Niels Jensen hente Jeppe ?

Og så det STORE spg. !! KAN ASK hente Niels eller nogle andre Hustlere overhovedet ??
Ask er kun undergået af Rust,Niklas, Rasmus og Rene, der pænt holder skansen bagtil i feltet , for at undgå bagholdsangreb fra fjenden :lol:

Mon Morten når at finde en saddelpind, eller skal han køre stående hele vejen.... Ja, det bliver en spændende sidste afdeling.

NB: Er JLO/Jan i familie med denne gut: Ulrik Lohmann Mikkelsen der ligger på absolut sidste pladsen...
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Re: MTB: Slush finale -26 Feb Tokkekøb - VI ER KLAR !!!

Post by Jan Lohmann »

Morten Hartvigsen wrote: NB: Er JLO/Jan i familie med denne gut: Ulrik Lohmann Mikkelsen der ligger på absolut sidste pladsen...
Der er ingen familiære forbindelser til Ulrik Mikkelsen :D

PS: Morten hvem kan jeg kæmpe imod ud over mig selv :wink: :wink:

:idea: Jeg lidt ked af at der ikke er nogle flere klasser f.eks H50, H60, for jeg syntes at det er sjovt at se hvorledes man klarer sig i forhold til sine jævnaldrene. Måske en ide til Dust Cuppen :?:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Post by Morten Hartvigsen »

JA, det ville være mere fair med en (eller flere) rigtig oldboys klasse >50år. Du må trøste dig med at du stadig kører hurtigere end nogle der er yngre end dig, og prøve at komme indenfor top 100 :-)
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Morten skrev
prøve at komme indenfor top 100
Så skal man jo møde op hver gang, droppe rødvinen og ikke mindst træne som de øvrige Hustlere :oops:

Nå spøg til side, det er ikke let at forcere de 60 forankørende når man starter i boks (er det) 6, men tak for tilliden, som jeg jo må forsøge at leve op til :?
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Ask 'Bask' Hybel
Nu med støttefod
Posts: 822
Joined: 08 Nov 2004, 16:53
Location: Nørrebro - Kbh
Contact:

Re: MTB: Slush finale -26 Feb Tokkekøb - VI ER KLAR !!!

Post by Ask 'Bask' Hybel »

Jan Lohmann wrote: PS: Morten hvem kan jeg kæmpe imod ud over mig selv :wink: :wink:
Min papa...han er jo næste 58 :) Hvor gammel er du Jan ? Jeg skylder dig iøvrigt lidt jazzfilm...jeg prøver at huske det til næste slush !
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Bask skrev
Min papa...han er jo næste 58 Hvor gammel er du Jan ?
Jeg er 62 år om ganske kort tid :!:

Mit problem er, i modsætning til din far som jo kører godt, at han er en garvet erfaren cykelryttet medens jeg kun har kørt af og til siden 2001 :D

Det med den sene start betyder, i det mindste for mig, at man holder igen fordi man er lidt nervøs specielt når det går nedad mellem træerne :D

Når nok om alder, når bare vi har det godt med os selv, så betyder det ikke meget om man er 30 eller 60!

Jeg har ikke glemt det med de DVD film, men da du har været nyforelsket så har jeg ventet med at rykke indtil du igen fik jordforbindelse, og det ser så ud til at være nu :D

Vi ses til næste Slush, da det ikke er sikkert at jeg kommer på søndag.

Min Kone, som skal opereres i foden i morgen, vil alligevel gerne om muligt, på legetøjsmarked på søndag, og så må jeg jo nok køre :!:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer
Posts: 10098
Joined: 28 Nov 2003, 18:47
Location: Værløse

Re: MTB: Slush finale -26 Feb Tokkekøb - VI ER KLAR !!!

Post by Morten Hartvigsen »

Min papa...han er jo næste 58 :) Hvor gammel er du Jan ? Jeg skylder dig iøvrigt lidt jazzfilm...jeg prøver at huske det til næste slush !
Ihhhhhhhhhhh, kommer du til Slush, vi glæder os. Mon nogle i Fam. vil hjælpe med som vagter i skoven til løbet ?
User avatar
Per Olsson
Bagfra højre-om!
Posts: 1094
Joined: 07 Aug 2005, 17:39
Location: Dragør.

Post by Per Olsson »

Jeg ved ikke om jeg stiller op. Oliver og jeg har talt om at han kunne køre sidste rundte af Slushen :) , så kører jeg med ham (og passer på min lille dreng, så han ikke falder og slår sig)....men jeg kommer og hjælper naturligvis. :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
User avatar
Peter Christensen
3000+ posts = spammer
Posts: 3397
Joined: 12 Jan 2006, 15:49
Location: Kgs. Lyngby

Post by Peter Christensen »

Er der nogen der har lavet en masterplan for fordelingen af opgaver til den 26. eller bliver det bare fordelt på selve dagen :?: :?: Det vil jo være lidt kedeligt at stå og ikke vide hvem der gør hvad.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 9937
Joined: 22 Nov 2003, 23:34

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Jeg venter lige på svar fra BO, om hvad han har brug for fra os, laver lige en liste vi kan skrive os på her i weekenden, stay tuned:)
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Post by Stephan Bak »

Per Olsson wrote:Jeg ved ikke om jeg stiller op. Oliver og jeg har talt om at han kunne køre sidste rundte af Slushen :) , så kører jeg med ham (og passer på min lille dreng, så han ikke falder og slår sig)....men jeg kommer og hjælper naturligvis. :wink:
Det kunne være en fin ide!
Der er i øvrigt vist noget med at DMK laver fastalavns "Slå katten af tønden2 for ungdomsryttere uanset klubtilhørsforhold!
Se evt. http://mtb.dk/nyheder.php?id=785&PHPSES ... 1cbda43071

Teksten fra DMK's side ses også herunder:
Bo Vestergård Jensen wrote:Kære ungdomsryttere.

I forbindelse med Fastelavn og sidste afdeling af Slushcuppen inviterer DMK´s ungdomsudvalg alle ungdomsryttere til et fantastisk “slå katten af tønden på mountainbike”-arrangement.

Er du under 16 år og har du en brugbar mountainbike, kan du være med. Du behøver altså ikke at være medlem af en klub eller køre med i Slushcuppen for at kunne deltage.

Tid og sted: 26. februar i Tokkekøb Hegn umiddelbart efter præmieoverrækkelsen i Slushcuppen. Se info på “http://www.slushcup.dk/

DMK mødes - som alle andre søndage - på sædvanlig tid og sted ved parkeringspladsen fra Lyngby kl. 10. Herfra arrangerer vi fællestransport til Tokkekøb Hegn. Tag en ekstra trøje med i rygsækken!

Interesserede må gerne sende en mail til “thorsten.breiding@datagraf.dk” eller “raf@efoqus.dk”, indeholdende navn, alder og besked på, at du ønsker at deltage i fællestransport, eller om du selv finder derop.

Alle ryttere og familie og venner, der har lyst til at komme og heppe på festlighederne, er meget velkomne. Vi skal nok sørge for, at der er kaffe og kage nok
Med venlig hilsen

DMK´s Børne- og Ungdomsudvalg
Image
User avatar
Stephan Bak
Alene i udbrud
Posts: 712
Joined: 28 Apr 2005, 21:22
Location: København / Islands Brygge

Re: MTB: Slush finale -26 Feb Tokkekøb - VI ER KLAR !!!

Post by Stephan Bak »

Jan Lohmann wrote: PS: Morten hvem kan jeg kæmpe imod ud over mig selv :wink: :wink:

:idea: Jeg lidt ked af at der ikke er nogle flere klasser f.eks H50, H60, for jeg syntes at det er sjovt at se hvorledes man klarer sig i forhold til sine jævnaldrene. Måske en ide til Dust Cuppen :?:
Hej Jan. Så vidt jeg kan se så ville du ligge på en 4. plads i H60 i den samlede stilling og en 14 plads i H50 :!:
Image
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Re: MTB: Slush finale -26 Feb Tokkekøb - VI ER KLAR !!!

Post by Jan Lohmann »

Stephan Bak wrote:
Jan Lohmann wrote: Hej Jan. Så vidt jeg kan se så ville du ligge på en 4. plads i H60 i den samlede stilling og en 14 plads i H50 :!:
Tak Stefan det gør dagen værd at leve da det ikke just syntes at være cykelvejr. :( ,
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
User avatar
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer
Posts: 3069
Joined: 23 Nov 2003, 20:59
Location: Farum
Contact:

Post by Jan Lohmann »

Min forrige mail var ikke grunden til at jeg gik ind under netop dette Subject :!:

Nej jeg sidder og tænker på næste søndags løb og de mange 'official jobs' som skal udføres.

Da jeg 'kun' ligger no 4 i H60, (er der flere med :?: ) så tilbyder jeg mig gerne til at sætte noget af ruten op samt at stå et strategisk sted og flytte 'minebåndet' efter at startrunden er kørt :!:

Er der andre, inklusive familiemedlemmer, som vi kan skrive på listen :?:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Post Reply